1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tony Hawk 's Pro Skater HD

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 14 apr 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    In de Hangar kun je toch in die windtunnel komen door de propeller van de helicopter te grinden? Deur blijft dicht bij mij in ieder geval :+

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. De 'achterkant' gaat dan alleen open.

Je moet op die propeller van de windtunnel grinden, dan gaat de windtunnel open.

/Edit: Na heel wat pogingen Achievement; "Ain't 'fraid of no ghosts" (Collect all pellets in one combo in Hawkman in The Hangar) :) Nog 6 nu.

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gaan 2 delen daar open. Voor die windtunnel heb je een halfpipe, langs de wand heb je een propeller oid waar je over kan grinden om die open te krijgen. En dan heb je links over de wand (door het glas) nog een helikopter waar je over heen kan grinden en dan gaat de rolluik naar buiten open.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Recensie van Gamer.nl: Klik!

Helemaal eens met:

5. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem toch ook maar gekocht, en eigenlijk heb ik er nu al spijt van. Ik weet niet wat het is, maar het valt toch wel een beetje tegen eigenlijk.

Ik krijg toch niet echt het gevoel van vroeger meer terug. Ook spring je veelte hoog waardoor je makkelijk een 900 kan maken, terwijl dat vroeger haast niet mogelijk was.

6. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wachten totdat hij DoW is dus, want de 1200 punten is hij eigenlijk niet waard?

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hij is wel genoeg, maar helaas wat karig in aantal levels. Ondanks dat nog best wel even zoet mee. Ergste is gewoon dat ie buggy is. Af en toe flikker je of vlieg je ineens weg, met regelmaat blijf ik in een ramp terwijl ik eruit / erover wil, grinden pakt ie niet altijd even lekker, af en toe ga je door het level heen etc. Hebben ze zo lang de tijd genomen voor een vrij karige port en dan nog zo buggy. Hoop dat ze snel met een flinke update komen, maar dat betwijfel ik.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sjonge jonge, ben ik ff blij dat ik 'm niet heb gekocht. Er zit geeneens splitscreen in, wat de fuck?! Waarom zou je anders een Tony Hawk game kopen? :+

Jammer, want ik was er eerst nog best enthousiast over.

9. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Idd, waarom geen splitscreen. T viel me eerst niet op, speelde gewoon single player. Vertelde een vriend over de game, natuurlijk wilden gelijk horse tegen elkaar spelen, maarja gewoon nergens te vinden. Wat zonde hee.

10. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik vind het toch wel een toffe game hoor. Veel te doen en het speelt bijna net zo als de eerst tony hawks. Ok, niet zoveel levels en geen splitscreen maar vergeet niet dat het een arcade game is.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Wat nou, 'vergeet niet dat het een arcade-game is'!?

Het is 1200msp voor 7 lullige leveltjes van 10 jaar geleden.

Heb je gezien hoeveel content sommige andere Arcade-games hebben voor die 1200msp!? Super Meat Boy, Trials Evo, Joe Danger, etc etc.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, en daarbij zijn de levels al met regelmaat gepoort in vrijwel elke Hawk game die uitgekomen is. Is er al eens een volledige remake van 1 en 2 voor de Xbox gemaakt. En met de vele bugs erbij, is het wel erg karig en magertjes werk wat ze afgeleverd hebben. Was eerst sceptisch over het aantal levels. Toch nog wel even zoet mee geweest en vond het uiteindelijk nog meevallen. Tijdens het spelen me meer lopen irriteren aan de technische foutjes die er nog volop in zitten.
    Ben benieuwd wat de DLC met zich mee gaat brengen. Maar 3 leveltjes vind ik ook weer zo 'mwoah'. En menig review was kritisch op technisch vlak, dus hoop dat de nieuwe levels wel goed uitgewerkt worden.

13. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ikzelf vind het iig de 15 euro echt wel waard. Vind het gewoon een leuk basic spel dat doet herinneren aan vroegere tijden.

Deel Deze Pagina