Airport . Rotterdam mediamarkt stond een xbox met thps3? Een 100zoveelmiljoen score ingezet (roltrap, kofferbandgrind) ^^ nooitmeer iemand aangekomen
Hehe, THPS3 had vette levels en goals. Hoop dat die dan snel naar THPS HD komen en je niet een half jaar moet wachten en dan dik moet lappen voor 3 levels ofzo.
http://nl.twitch.tv/ignlive/b/324438118 Na ongeveer 20 minuten beginnen ze. /Edit: Alleen nog nooit zo'n slechte speler gezien. Gewoon vervelend om naar te kijken :{
Minder dan een weekje nog Ik hoop trouwens dat je weer van die skate video's kunt unlocken als je alle levels met een pro hebt gedaan. Sommige van die video's echt te vaak bekeken
Aan de hand van de achievements zouden dit de levels moeten zijn. Spoiler Marseille Downhill Jam Venice Beach Mall The Hangar School II Iemand enig idee hoeveel punten deze game gaat worden? Morgen!
Ik wacht denk nog wel even. Vind het nog veel te karig voor 1200 punten en een re-re-remake. Eerst maar eens zien of de game echt wat tofs te bieden heeft en niets iets waar ik in 15min mee klaar ben. En dan hopen dat de THPS3 levels volledig zijn met goals etc en niet enkel classic goals.
Van voor mijn tijd hahaha Ik heb Tony Hawk 3 hier gewoon liggen hoor, nieuw gekocht en alles. Maar hoezo is het dan een re-re-remake. Ik heb ben gestopt na Tony Hawk 4 omdat het niet meer leuk was. Ik dacht dat dit gewoon een remake was van deel 1, 2 en 3.
Dit is een HD-remake van SOMMIGE levels uit 1, 2 (en straks met DLC, Een HD remake met ALLE levels, goals, unlockables, etc etc van TH2 had ik waarschijnlijk wel overwogen voor 1200 MSP, want die game was geweldig, maar nu wacht ik eerst even af wat we allemaal krijgen, en waarschijnlijk ga ik het pas overwegen wanneer er een complete bundel is, of wanneer het 50% is...