Mooi, dan weet jij het antwoord. Ik ben eigenlijk zelf alleen geintereseerd in het bmx'en. Is het mogelijk om alleen te bmx'en in het spel. Of moet je ook echt skateboarden en zo??
ik heb alle delen uitgespeeld behalve Underground 1, maar eigenlijk heeft de Underground reeks me niet zo beboeid, maar deze lijkt me al wel een stuk vetter heeft iemand trouwens al screens en filmpjes (het hoeft niet perse ingame te zijn) gezien?
/Mod Fijn dat je ook onze mening deelt over het legaal kopen van games. Ik zou de [faq]FAQ[/faq] nog maar eens doorlezen - The Matrix
Bij de betere gameshop? Waarom zou een goede gameshop zichzelf in de vingers snijden door Xbox'n en andere consoles om te bouwen?
hoe zo in de vingers snijden ze verdienen juist meer geld maar ik noem hier geen namen van gameshop´s die het doen!!
Dan wil ik wel eens wat namen van betere gameshops horen waar dit mogelijk zal zijn. En daarbij is het wel degelijk illegaal om ziets te doen of je bent zo naief te denken dat dit wel mag. Btw...een beetje letten op je taalgebruik zou ook wel een must kunnen zijn....meteen een grote mond open trekken bereik je hier niets mee.
@XD-Sense lees de FAQ eens door voor je hier post. Modden en mensen respectloos behandellen word hier niet gewaardeerd
Volgens mij is dit zo'n beetje de enige thread over THAW ... Dus ik post mijn vraag hier maar ff; Kan je ergens in Story Mode de "stance" van je skater veranderen ? Hij staat nu regular, maar ik wil 'm goofy omdat ik zo zelf ook sta En hoe maak je in godnaam nou zo'n wallflip ? tijdens die ene "missie" moet je op de muur rennen (geen probleem) en dan Onder + A indrukken ... Maar hoe hard ik er ook op druk, er komt geen salto ! Het is me 1 keer gelukt, maar hoe weet ik zelf ook niet
Game Features: Offline Players: 1-2 Online Multiplayer: 1-8 Downloadable Content Online Scoreboards Live Aware Support EDTV 480p Support HDTV 720p Support HDTV 1080i Support Widescreen 16 Dolby 5.1 Surround Custom Soundtracks Zegt denk genoeg?
ooh heb hem niet gezien heb dit spel wel niet maar vind het vet en ga die ZEKER op een dag halen !! wel een oudere op gewone xbox
Zouden misschien mensen die het spel hebben hun ervaringen willen posten want ik loop namelijk te twijfelen of ik het spel wil kopen. Ik ben namelijk fan van het genre en mijn laatste aankoop en tevens eerste tony hawk was tony hawk4. Is het verstandig om dit spel aan te schaffen of lekker laten liggen? Sander,
Ik heb hem sins maandag ik moet zeggen hele lekkere game ! + veel uitdagingen + lange speelduur + Classic mode + BMX Fiets + Geen laadtijden in game - Online niet veel mensen te vinden maar wel vet - Grafics konden beter
Ik ben druk met de story mode op het moment, schiet al aardig op, moet nu alleen een 50K combo doen en vervolgens door een gang heen, wil niet echt lukken Is de missie met Andrew Reynolds, als iemand tips heeft...
@ tipex/ Ik zou graag wat meningen willen over het spel THAW omdat ik het misschien ook wil kopen. Alvast heel erg bedankt. Sander,