tony hawk wasteland

Discussie in 'Algemeen' gestart door MurderDoll666, 5 okt 2005.

  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een geslaagd spel, had al weer een tijdje geen tony hawk games gespeeld en ben blij dat ik er nu weer eentje kan spelen. Je hebt flink wat mogelijkheden, de story mode, classic mode, online mogelijkheden. Het maakt niet echt gebruikt van de mogelijkheden van de 360 maar als je dit type games leuk vindt dan is er weinig op aan te merken.
     
  2. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, het is al zo'n anderhalf jaar geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb dus dan ga ik vanmiddag dit spel maar aanschaffen.:D
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    De story mode heb ik zojuist uitgespeeld, nu de classic mode nog.
     
  4. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd die "classic" mode eigenlijk in? Zijn dat gewoon levels uit de voorgaande delen en zijn die ook grafisch goed bijgewerkt enz.?
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh de classic mode is dat je bijvoorbeeld letter skate moet krijgen en de secret tape moet vinden enzz..
     
  6. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hoe is THAM op live op de Xbox 360 en de normale story?
    Ik zit namelijk te twijvelen tussen:
    - Amped 3
    - Tony Hawk American Wasteland
    - Call Of Duty 2

    welke zou ik nemen?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty! Dat is echt in vergelijking met de andere 2 spellen echt geweldig, zelfs ook één van de beste launchgames naast Kameo en toch naar mijn mening Perfect Dark Zero.
     
  8. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou inderdaad voor CoD2 gaan. THAW is wel leuk enzo, maar het is niet waard daar 60 euro voor uit te geven. De graphics enzo zijn echt NIET 360 en zijn ook te realiseren met een normale xbox, het verhaal daar integen is echt leuk en heeft mij overgehaald om het spel te blijven spelen.

    Mijn Advies: Koop Call of Duty 2 en huur THAW gewoon een keer bij een videotheek.
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje offtopic maar,
    bij welke videotheek haal jij ze dan? want die bij mij in de buurt (videoland) zijn ze niet. is er zo een andere bekende videotheek waar ze wel 360 games verhuren?
     
  10. AwakedDevil

    AwakedDevil 2fast 2furious :D

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk underground: was de maks
    tony hawk underground 2: wat minder
    tony hawk american wasteland: suckt
    op minder dan 9 en een half speel je het spel uit
    dat is te kort voor mij
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb het spel gewonnen met een prijsvraag:) Dus als iemand x wil boarden tegen mij, moet je me maar toevoegen aan je friends list!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat licht aan de fun die je op L!VE hebt :) Als het daar lagloos en fun is, mag de sp van mij kort zijn.
     
  13. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee...maar er zullen in de toekomst heus wel videotheken zijn waar je hem kan huren.
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag gekregen. Enkelle leuke opties (grafity is wel cool) maar nog niet erg indrukwekkend. Ben wel benieuwd naar de live! mogelijk heden, daar zit denk ik de kracht van het spel.
    Grafisch is het helaas echt niet om aan te zien!
     
  15. Overkill

    Overkill Metalhead

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje. Er is zo`n opdracht in Beverly Hills dat je Boone's moet helpen zo`n groen ding van een dak af te halen maar dat lukt gewoon niet. Hoe snel ik ook op A druk :confused:
     
  16. leonnoel

    leonnoel Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    cheats voor alle levels?
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een paar vraagjes voor die gene die Tony Hawk AM hebben.
    Voeg me toe iKarf
     
  18. Gameking88

    Gameking88 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Ik heb nu een tijdje mijn Xbox 360 met het spel: Tony Hawk American Wasteland. Ik ben nu inmiddels al een tijdje met de Story Mode bezig van het spel, het probleem alleen is dat ik niet verder kom. Het is de volgende missie: Je moet in een aantal velden de Graffity styles geleerd hebben. Die heb ik dus gehaald maar nu staat die Hecter in Downtown en zegt het volgende: Dude, you've learned all the styles but you still need to make a graphic that uses them all.

    Volgens mij moest ik dus die Doodskop maken met dat kroontje erop en die sterretjes alleen dat lukt niet. In iedergeval ik kan die goeie sterretjes niet vinden. Kan iemand mij helpen hoe je deze maakt. Misschien is het wel een hele andere graffity-afbeelding. Help mij alsjeblieft.

    Alvast bedankt,

    Groetjes marthijn
     
  19. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Voor je eigen graphic te maken moet je minstens 1 style van ieder lever erin hebben.Ik hoop dat je het snapt
     
  20. Gameking88

    Gameking88 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat je bedoeld hoor. Als ik een plaatje maak met allebei die 3 stylen doet die ook niks.
    Kan je misschien wat duidelijker zijn>?
     

Deel Deze Pagina