Ik vind het wel een geslaagd spel, had al weer een tijdje geen tony hawk games gespeeld en ben blij dat ik er nu weer eentje kan spelen. Je hebt flink wat mogelijkheden, de story mode, classic mode, online mogelijkheden. Het maakt niet echt gebruikt van de mogelijkheden van de 360 maar als je dit type games leuk vindt dan is er weinig op aan te merken.
Thx, het is al zo'n anderhalf jaar geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb dus dan ga ik vanmiddag dit spel maar aanschaffen.
Wat houd die "classic" mode eigenlijk in? Zijn dat gewoon levels uit de voorgaande delen en zijn die ook grafisch goed bijgewerkt enz.?
neeh de classic mode is dat je bijvoorbeeld letter skate moet krijgen en de secret tape moet vinden enzz..
Hey hoe is THAM op live op de Xbox 360 en de normale story? Ik zit namelijk te twijvelen tussen: - Amped 3 - Tony Hawk American Wasteland - Call Of Duty 2 welke zou ik nemen?
Call of Duty! Dat is echt in vergelijking met de andere 2 spellen echt geweldig, zelfs ook één van de beste launchgames naast Kameo en toch naar mijn mening Perfect Dark Zero.
Ja ik zou inderdaad voor CoD2 gaan. THAW is wel leuk enzo, maar het is niet waard daar 60 euro voor uit te geven. De graphics enzo zijn echt NIET 360 en zijn ook te realiseren met een normale xbox, het verhaal daar integen is echt leuk en heeft mij overgehaald om het spel te blijven spelen. Mijn Advies: Koop Call of Duty 2 en huur THAW gewoon een keer bij een videotheek.
beetje offtopic maar, bij welke videotheek haal jij ze dan? want die bij mij in de buurt (videoland) zijn ze niet. is er zo een andere bekende videotheek waar ze wel 360 games verhuren?
tony hawk underground: was de maks tony hawk underground 2: wat minder tony hawk american wasteland: suckt op minder dan 9 en een half speel je het spel uit dat is te kort voor mij
Heb het spel gewonnen met een prijsvraag Dus als iemand x wil boarden tegen mij, moet je me maar toevoegen aan je friends list!
Dat licht aan de fun die je op L!VE hebt Als het daar lagloos en fun is, mag de sp van mij kort zijn.
Heb het spel vandaag gekregen. Enkelle leuke opties (grafity is wel cool) maar nog niet erg indrukwekkend. Ben wel benieuwd naar de live! mogelijk heden, daar zit denk ik de kracht van het spel. Grafisch is het helaas echt niet om aan te zien!
Ik heb een probleempje. Er is zo`n opdracht in Beverly Hills dat je Boone's moet helpen zo`n groen ding van een dak af te halen maar dat lukt gewoon niet. Hoe snel ik ook op A druk
Hey mensen, Ik heb nu een tijdje mijn Xbox 360 met het spel: Tony Hawk American Wasteland. Ik ben nu inmiddels al een tijdje met de Story Mode bezig van het spel, het probleem alleen is dat ik niet verder kom. Het is de volgende missie: Je moet in een aantal velden de Graffity styles geleerd hebben. Die heb ik dus gehaald maar nu staat die Hecter in Downtown en zegt het volgende: Dude, you've learned all the styles but you still need to make a graphic that uses them all. Volgens mij moest ik dus die Doodskop maken met dat kroontje erop en die sterretjes alleen dat lukt niet. In iedergeval ik kan die goeie sterretjes niet vinden. Kan iemand mij helpen hoe je deze maakt. Misschien is het wel een hele andere graffity-afbeelding. Help mij alsjeblieft. Alvast bedankt, Groetjes marthijn
Hey, Voor je eigen graphic te maken moet je minstens 1 style van ieder lever erin hebben.Ik hoop dat je het snapt
Ik snap niet wat je bedoeld hoor. Als ik een plaatje maak met allebei die 3 stylen doet die ook niks. Kan je misschien wat duidelijker zijn>?