1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tony hawk wasteland

Discussie in 'Algemeen' gestart door MurderDoll666, 5 okt 2005.

  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb je al op youtube gekeken naar filmpjes hoe je het moet doen, gamefaqs gelzen etc etc?
     
  2. Ricardo1983

    Ricardo1983 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heeft hij t over het dak van het torentje(beverly hills uit mijn hoofd)...
    Dit is een kwestie van heel heel heel erg snel die A blijven drukken, mij is het ook na 100.000x ofzo gelukt.....
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het tijdens Thug 1 nog leuk, maar daarna niets meer gedaan. De tijden van de scores over de 2.000.000 in TH 4 zijn voorbij :p

    Ik speel nu de demo van skate, die speelt erg lekker weg.
     
  4. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar, maar hoe snel ik ook klikt dat balkje kom gewoon niet in beweging. Ik blijv ook stil staan (moet ook) en even later gaat hij dan uitzoomen. Maar ik ram zowat die hele A knop kapot maar hij wil het maar niet doen.
     
  5. Ricardo1983

    Ricardo1983 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan het ook helpen om ff de cd goed schoon te maken, en eventueel een clean-cd in de box te gooien...
    Dit werkte bij mij trouwens perfect....
     
  6. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort begonnen met dit (oudere) spel. ik ben nog vrij ver in het begin (Beverly Hills) en ik leer nieuwe tricks nu ben ik bij zo'n frans gastje en lukt het me tot het laatste, (dat je op een muurtje moet klimmen naar de andere kant springen en weer terug moet springen) ik snap er vrij weinig van en de knoppen die in beeld staan hoe je het moet doen, heb ik ook weinig aan. kan iemand mij misschien helpen.

    alvast bedankt.
     
  7. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     

Deel Deze Pagina