1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tony Hawk's Pro Skater 5

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 24 jun 2015.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207

Hier moet je je toch voor schamen als je dit als trailer uitbrengt...

Ook al heb ik enorm veel zin in een nieuwe TH, dit ziet er echt niet uit. Slechte gfx, saaie / inspiratieloze levels. Hebben ze 15 jaar onder een steen gelegen? En dan moet de gameplay wel verdomd goed zijn wil dit niet hard floppen.

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
  3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De makers moeten ook gedacht hebben dat deze game er grafisch zeer slecht uitzag.
    De oplossing? Cel-Shaded! Mind. Is. Blown. :lol:

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Post boven je lol.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ha, had alleen pagina één gezien.. :eek:

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    We hoeven geen reviews voor de releasedatum te verwachten. Balen. Hoop op een vette game maar vrees het ergste.

De PS4 versie schijnt 4.6 GB groot te zijn en de day one patch 7.7 GB :+

Stream gevonden:

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij is dit echt een ramp. Ik had hoop, maar zag laatst gameplay voor de ps4 en ik dacht serieus dat het de ps2 was.

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    LOL Toby Hawn's pro skateboard 5!!!

Maar het is ook echt precies een IOS / Android game hé!

pim_smeets, McSparkle en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ohja, deze game is vandaag uit. Alsof iemand cared. :+
    De review copies zijn zelfs nog niet eens de deur uit, dus verwacht maar een enorme drol van een game. :lol:

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ben ook bang dat het helmeaal niks wordt. Zó moeilijk is het toch ook niet of vergissen wij ons daar allemaal in? Wat we willen: normale skaters en beetje realistische omgevingen/moves, maar wel veel te snel en hard natuurlijk. Verder geen gekker fratsen, leuk level design, mooie MP modes. En een dikke soundtrack. Niet te veel hippe muziek s.v.p.

11. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Enige wat ik zie is een inspiratieloze speelwereld die het moet hebben van de herkenbaarheid van de eerste TH games...
    Voor de rest doet het ontzettend veel pijn aan mijn ogen! :'-(

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, op den duur komen die eerste levels je de strot ook wel uit.
    Toen waren ze cool, maar voor een hedendaagse game mist het vaak wat.
    En de developer staat ook niet bekend om kwalitatieve (Hawk) games en dat bewijzen al die trailers maar weer. Hier moet je je toch voor schamen...

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Inderdaad, bij de HD remake kon het er nog net mee door, maar nu hadden ze echt met iets nieuws moeten komen... (anders noem je het niet TH 5)

Met de nieuwe consoles zou je eigenlijk een levendige stad verwachten waarin je helemaal los kunt gaan op je skatebord, maar niks van dat helaas. :mad:
    Al met al was Project 8 toch best een goed deel, denk ook dat ik die nog maar eens opstart puur voor de gameplay. :)

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    I
    het hoeft van mij helemaal niet veel te hard/snel. Tony Hawk 4 vond ik bijvoorbeeld al TE snel vergeleken met Tony Hawk 2.

Gewoon een interessante wereld, erg veel missies en modes en characters, inclusief een goede character-creator, en RPG-elementen om steeds wat beter te worden. Daarnaast niet teveel storende shit erin, zoals voetgangers, rijdende auto's, etc.

Misschien kunnen ze beter een downhill-skater maken, oftewel basically zoiets als SSX3, met meerdere routes, door verschillende boeiende locaties. Downhill San Francisco, Hong Kong, Seoul, etc etc. In een Parijs kun je je drop dan bijvoorbeeld maken vanaf de Eifeltoren, langs zo'n stalen poot en dan de stad door... :p

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha en dan heb je het over niet té snel. THPS was natuurlijk altijd al overdreven, ook bij deel 1 / 2 al, maar niet zo erg als dat het nu is. Zelf vond ik THPS2 en Underground de leukste om te spelen. Remaster was ook wel OK.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Tony Hawk 2 was nog goed te doen qua snelheid vond ik. Idd ook wel iets sneller dan normaal, maar qua gameplay kon je nog wel gewoon je ding doen, maar TH4 vond ik de snelheid net even iets TE snel liggen waardoor het gewoon hinderlijk werd, vooral ook omdat misschien die levels wat voller waren met dingetjes, dus dan moest je toch sneller reageren op alles. Underground niet gespeeld volgens mij, maar weet het niet zeker.

Remaster niet gespeeld want die werd redelijk gekraakt destijds door iedereen die de originele game(s) had gespeeld.

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Het probleem is, ik WIL deze game leuk vinden. Maar als ik dan de graphics zie en ik weet het, gameplay over graphics. Maar als dat al zo bedroevend is, wat moet de rest wel niet zijn dan.

Ik hoop echt dat deze game toch goed uitpakt maar ik vrees van niet.

18. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Deze game is echt te erg ja. Hoe durven ze daar 60 euro voor te vragen en nog vol trots zeggen dat de game echt super wordt. Ik snap echt niet dat deze serie nog niet dood is. Hoe moeilijk is het om game te maken zoals THPS2, maar dan met iets meer goede verbeteringen. Dit deel wordt weer 10x niks.

Jammer hoor want vroeger waren de Tony Hawk games juist super te noemen.

19. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Skate 3 is nu in de aanbieding op de 360, ben ik lekker aan het downloaden nu!

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Skate vind ik maar kut, die controls spreken me totaal niet aan.

Deel Deze Pagina