tony nu aan het spele. het is beetje tony hawk 2 achtig. kwa besturing heel vertrouwelijk . en de vekende opd8ten zoals sick score en skate zoeke.
en best verslavend om tog ff de sick te hale inplaats van pro of am. ja grafisch echt ruk, en ook weinig beweging in een level. maar het is old scool tony.
Uhm... http://www.metacritic.com/game/playstation-4/tony-hawks-pro-skater-5 Het gemiddelde zal wel iets omhoog gaan, maar verwacht niet veel hoger dan een gemiddelde van een 4. Dan is het gewoon een kutgame.
Gaming karma, dat krijgen ze als ze ff snel willen cashen!!!! Het is gewoon schandalig dat dit zo verprutst is, ik zat echt te wachten op een leuke skategame.
Haha dat is echt triest. Ik dacht er vanmiddag nog over na hoe ontzettend tof een echte next gen THPS zou kunnen worden. De originele gameplay, met grote open levels en editors. Ze hebben bij dit deel niet eens de moeite genomen om nieuwe levels te bedenken. Flatland tricks zijn er niet meer. Ze hebben met de ijzersterke controls lopen knoeien. Een skate-edittor die echt nergens op slaat. Bugs. Foeilelijke gfx enz. Dit is gewoon regelrecht de consument naaien.
Gratis levels en skaters komen naar Tony Hawk's Pro Skater 5 De game zit vol met glitches, de kritiek is overweldigend en eigenlijk niemand ziet de game meer zitten. Toch heeft Activision bekendgemaakt dat er via gratis updates nieuwe levels en personages worden toegevoegd aan Tony Hawk's Pro Skater 5. Vooralsnog gaat het om twee nieuwe levels en vijf nieuwe personages. Wanneer we deze updates mogen verwachten is nog niet duidelijk. Op het moment bezit de game een Metacritic-score van 27.
Als ze hem voor €15,- op de store zetten wil ik er wel over denken. Ik denk serieus dat ze meer verdienen als deze game deze prijs zou zijn!
Wow, het was alweer een tijdje geleden dat de reviewer van Angry Gaming Centaur zo pissed was.... EDIT: open filmpje via YT knop.
Die cijfers verbazen me niets. De eerste beelden waren al een slecht teken. En als de game dan na een paar maanden al in de schappen moet liggen... Toch zonde. Had maar al te graag weer een leuke TH game willen spelen. THPS:HD was buggy en daar was ik snel op uitgekeken. Denk dat deze game voor 15 euro zelfs zo weer in de kast staat. Maar goed, Robomodo heeft opnieuw laten zien dat ze geen fatsoenlijke TH game kunnen maken.
Gisteravond nog even de speelsessie op Pixelcake zitten kijken. En damn, de game is echt slecht. Glitches, super lelijk, inspiratieloze levels, onduidelijk / slecht menu, rare / onnodige online integratie, framerate, gameplay. Zelfs als budget titel niet het spelen waard, tenzij ze met een mega patch aankomen, wat ik betwijfel (weet niet of ze de grote day one patch al hadden). Met sommige dingen zou nog te leven zijn, maar de gameplay moet gewoon top zijn bij een TH game. Zo zonde, want ben een enorme TH game liefhebber. Tot Robomodo ermee aan de slag ging. Misschien dat er ooit (na volgend jaar) nog eens een nieuw deel komt, zonder Activision / Robomodo.