1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk's Proving Ground

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 15 mei 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bij Project 8 zijn de eerste begin velden erg saai maar er zit op een gegeven moment een veld in wat een soort Parlements gebouw is alsof je bij de president in de achtertuin Skate,en dat Level is echt heel erg vet gedaan en zeer vermakelijk te Skate.

En wat Skate betreft,een Mooie Game maar ik wil juist in Games dingen doen wat je in werkelijkheid niet kunt zoals die sportwagen die je niet kan betalen,of hoog van de Eifeltoren afdaveren met je SkateBaord bij wijze van :)

Trouwens ik zag iets met weeromstandigheden tijdens wat Screens geloof ik of zag ik het verkeert?

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dus jij doet dagelijks een Nollie 360 hardflip to crooked grind? :+

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat kan wel zo zijn, maar het gaat hier over de nieuwe Tony Hawk. ;)
    Ben er zelf inmiddels ook uit dat ik Skate ga halen, maar ben wel gewoon benieuwd naar Proving Ground.
    Heb toch alle delen van de Hawk serie met plezier gespeeld.

Deze maar halen als hij in de budget bak ligt. :cool:

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    ja :)

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  5. sieusc

sieusc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb allebei de games. Ik vind Skate leuk omdat ik vroeger zelf heb geskate, het is natuurlijk heel realistisch. Maar Proving Ground heeft een leuk verhaal, en je speelt het voor de echt voor de fun en niet om het realisme. Heel de wereld in TH is eigenlijk gewoon een skatebaan en ik blijf het nog wel een leuk spel vinden

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Deze game vandeweek in de bus ontvangen (al geef ik de voorkeur aan Skate). Maar eens tijd zien te maken om hem te spelen, al staan er nog enkele andere games op het lijstje die ik eerst nog moet (uit)spelen.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben nog steeds erg benieuwd naar deze game, maar vind €60,- toch iets teveel van het goede.
    Kun je even laten weten of het wat is als je hem gespeeld hebt.
    Heb namelijk nog steeds veel plezier met Project 8. :)

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Proving Ground is tov Project 8 meer van hetzelfde. Als je Project 8 erg leuk vindt, zul je je ook wel vermaken met Proving Ground. Zelf zou ik wachten tot ie voor een wat schappelijker prijsje te krijgen is.

9. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel mijn mening nu ook een beetje bij. Alhoewel ik nog veel meer te spreken ben over Skate begint THPG nu ook een beetje aan me te groeien, vooral nail the manual en dan met trucks up is erg leuk om uit te voeren. Het enige wat ik nog steeds schandalig vind van THPG is de oersaaie level design. Waar THP8 leuke funparken had, een school etc (allemaal al uit vorige delen gepakt maar goed dat terzijde) is het deze keer 3 stadsdelen met geen verschillende thema's. Erg saai. En de game blijft nog steeds ergg moeilijk. Doelen waarbij je 3,5 miljoen punten moet halen zijn geen uitzondering.

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Levels zijn vaak gebaseerd op echt bestaande steden, alleen komt er uiteindelijk niet altijd evenveel van terug.

11. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk en van mij mogen ze hun inspiratie uit echt bestaande steden halen. maar ik speel liever een spel waarin levels/wereld veel verschillende thema's aandoet dan alleen de urban city live. Het wordt tijd dat ze echt eens goed gaan nadenken over hun levels, niet meer kopieeren uit oudere delen en ook niet één thema op de hele game wereld gebruiken. Wat dat betreft kunnen ze eens goed kijken naar Skate. Daar is de wereld verdeeld in thema's en heeft elk gebied zijn eigen unieke leuke plekken om te skaten.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb PG nog niet gespeeld, dus kan nog niet oordelen over level design. Al vind ik sowieso dat ze eens goed moeten nadenken over de reeks. Heeft een grote naam, dus verkopen doet het wel, maar kwaliteit en speelplezier vind ik erg achteruit gaan. Zou het ook wel jammer vinden als leveldesign in PG inderdaad betrekkelijk eentonig is.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Schopje.
    Bij impress Mike missie, moet je als een gek door de stad skaten en binnen de 4 minuten weer op het beginpunt zijn. Hoe doe je dat, kom met agro kicks of veel grinds maar iets onder de vijf minuten. Zal vast wel een manier zijn om veel tijdwinst en snelheid te winnen.

14. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven agro kicken en stukjes afsnijden, daar is het mij mee gelukt (op pro).

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gewoon agrokicken, of ook vanuit manuals en zo aan wagens en muren afzetten? Toch maar eens kijken waar ik flink kan afsnijden. Zal wel nodig zijn om flink wat van mijn tijd af te halen.

edit:
    Na nog een aantal keer geprobeerd te hebben, waarbij de frustratie af en toe even opliep, en flink zere vingers, is het me gelukt om onder de 4 minuten te duiken.

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe krijg je de purchase all items upgrade?
    Heb alle skater stuff gekocht, ook alle video effecten.
    Van de goals moet ik enkel nog de arcade machines / hawk man goals en de gaps / cash spots. Hoop niet dat er voor de gaps en cash spots unlockables zijn en dat deze nodig zijn voor de AM all goals achievement, want die ga ik niet allemaal zoeken. Weet ook nog niet of ik alle arcade machine goals ga doen, zie wel hoever ik kom en nog zin heb. :)

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een vraag over deze game,nu heb ik cheatcodes die ik heb ingevoerd maar ik zie nergens een Free Skate mode om ze te benutten.
    En in het boekje van de game staat dat er wel een Free Skate optie in zit,of kan dat alleen op 2 player mode dat je de cheats gebruiken kan?

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Je kan toch gewoon vrij rond skaten, zonder challenges te doen...

19. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Leuke game, gehaald voor 1,25 lol

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zeker niet ergens waar ik em ook even kan oppikken? :+

Deel Deze Pagina