1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk's underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door the xbox boss, 14 okt 2004.

  1. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, maar gelukkig is er nu ook de classic mode die op sick best pittig wordt naar het einde toe (dat downhill lvl is best lastig)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Downhill, komt dat level uit Tony Hawk 1? Trainingslevel komt ook uit Tony Hawk 1.
     
  3. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    hij zat in tony hawk 2 (net als het trainingslevel als bonuslevel), dus kan dat ie ook in 1 zat, levels worden nogal eens gerecycled ;)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja downhill zat in deel 1 en in deel 2
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ongeveer tien uur gespeeld en ik vind de game egt top. laatste tony hawk titel was tony hawk 4 voor mij. Ik vind dat de levels in thug 2 veel leuker zijn dan de voorgaande delen. egt een aanrader dus.
    (vooral classic mode ruleert)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat houdt classic mode eigenlijk in? De standaard goals (high score, sick score, skate, secret video, combo)?
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, en wat meer verzamel goals. Best geinig!
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    kleine verbetering ten opzichte van thug 1: kheb thug 2 nu in 10 uur uitgespeeld (op sick) waar ik in thug er maar 5 uur over deed (en nu moet k nog de classic mode)

    Weet er iemand wat je nou met dat pro skater level kunt? Is dat een gewoon level (ik kan wel al totaan de lounge met die duivel) of zit er meer achter aangezien het level pro skater heet en in de eerste kamer vertakkingen zijn naar 1, 2, 3 en 4 (toevallig alle tony hawk pro skaters)
     
  9. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook in het bezit van THUG2. Ik heb maar ff gespeeld maar vind hem wel super met name de trugkomst van de classic mode (heb ik gemist in deel 4). Ook het feit dat je nu kunt rondlopen vind ik super, Kun je eindelijk eens fatsoenlijk opstellen voor een truuk of iets dergelijk. (heb THUG nooit gespeeld) Alleen die GFX zijn af en toe een beetje mwa.
    Een aanrader voor de Tony fans die al lang geen Tony game meer hebben gekocht (deel 4 en THUG).
     

Deel Deze Pagina