Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wou dat ze eens een datum prikten

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wederom wat screens:

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er zeker interessant uit, een game om in de gaten te houden.

Ben altijd al een fan geweest van RPG's en ben zeker benieuwd hoe ze klasses / skill-trees / gear gaan combineren met de rest van de game. Zou wel graag wat meer informatie willen weten achter de klasses, beetje zoals op de warhammer site.

deze classes:

Champion, stats: all-round , skill: air combat
    Commander, stats: ballistic focus , skill: explosives master
    QiQengineer, stats: armor/health focus , skill: healing
    Defender, stats: armor focus, skill: defensive toughness
    Berserker, stats: melee focus, skill: damage dealing

deze stats:

hit points (health)
    melee (close combat)
    ballistics (wapens)
    armour (toughness)

p.s.

http://xbox360.ign.com/dor/objects/748783/too-human/videos/toohumandiary3_032708.html

vraag me af of iemand dat einde ook gezien heeft, best wel vaag :p

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    welke klasse gaan jullie spelen?
    Ook de commander met zijn specials ziet er goed uit.

Speel zelf altijd graag support klasses of klasses met aparte skills.

Wat ik me nog wel afvraag in het spel is het verhaal.

Als ze het spel als RPG beschouwen hebben ze het steeds over de uitbouw van je character en skills en de gear, maar hoe zit het met het verhaal?

Ja het gaat over Noorse mythologie, maar god of war gaat ook over mythologie en dat spel had voor een actie game natuurlijk een goed verhaal maar zou voor een RPG wat magertjes zijn.

Ik ben bang dat dit spel teveel op de actie gericht is met random loot en weinig verhaal. Zo af en toe een cutscene tussendoor verwacht ik, maarja ik kan het natuurlijk mis hebben.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Word nou niet bepaald warm van deze screens. =( Vind sowieso de mix van Noorse mythologie en sci-fi niet heel erg geslaagd. Vraag me tevens af wanneer deze game nou ooit eens een keer uitkomt......

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zoveel screens inmiddels, en nog steeds geen concrete releasedate.

Screens van coöperatieve actie uit Microsoft’s Too Human

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zit er ook splitscreen co-op in? Zoja, 2 spelers of 4?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Release datum van Too Human bekend gemaakt

Nieuws | 13 mei 2008 - Microsoft heeft in aanloop naar haar Gamer's Day bekend gemaakt dat Too Human een release datum heeft gekregen van 29 augustus. Nadat Too Human meerdere malen uitgesteld is, lijkt het nu dan eindelijk een officiële release datum gekregen te hebben. De fans van de serie moeten nog drie maand geduld hebben.

Too Human van ontwikkelaar Silicon Knights belooft een actievolle game te worden. Deze game heeft reeds een bewogen geschiedenis achter de rug. Oorspronkelijk was deze game namelijk voor de Playstation bedoeld. Na een tussenstap via de Gamecube van Nintendo staat deze game nu dus in de steigers voor de Xbox 360.

Je kruipt in Too Human in de huid van de god Balder dat tegen het kwaad in zijn wereld ten strijde trekt. De game speelt zich af in het jaar 2450 maar kent wel heel wat mystieke invloeden uit de oudheid. De speler zal heel wat epische gevechten moeten voeren. Deze gevechten zijn met klasse weergegeven en doen ietwat denken aan de gestyleerde bewegingen van personages uit games zoals Devil May Cry, God of War en Prince of Persia.

Tevens zal Too human ook online speelbaar zijn via 4-player co-op.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jezus wat is dat stukje slecht geschreven! :eek: Staat vol fouten en grammaticale incorrectheden. Naja, mooi dat de datum bekend is. Voorlopig...

10. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is dit spel dus wel degelijk enorm indrukwekkend, hele grote poppetjes met heel veel detail samengesteld, enorm grote en indrukkende vergezichten en omgevingen. Eens te meer heb ik hem al gespeeld en was erg onder de indruk. Ook de gameplay elementen zijn erg goed. Veel gejat uit Diablo en World of WarCraft: samenstellen van armours en weaponsets, enz.

Mijn zorg gaat uit naar de besturing die echt enorm wennen is. Dat kan wel eens de breaker worden voor deze game, zoals goede of juist het ontbreken van goede besturing vaak de doodsteek betekent voor een game.

Ik hoop dat iedereen de learning cruve of uberhaupt de aanpak van de besturing voor lief neemt, want dan heb je aan deze game echt een tof spel.

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1 van de weinige spellen waarbij ik screens tot nu toe mooier vind dan gameplay. Hou hem nog steeds in de gaten, maar staat door de filmpjes niet meer bovenaan mijn wanted list.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    DIT IS ECHT JAMMER

Heb geen directe bron kunnen vinden, maar op veel forums en community's wordt er geklaagd.

Too Human zal maar 2 spelers hebben in co-op in plaats van de beloofde 4 spelers.

Dit maakt het spelen van de healer en tank class gelijk de helft minder aantrekkelijk en het spel zelf ook.

Keek zo uit naar spelen met een groep van 4.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laten we hopen dat het niet zo is dan. :)
    Ik heb de game niet echt gevolgt maar het lijkt mij wel een interessante game. Grafisch in orde en het lijkt me ook wel leuk om een andere soort hack & slash RPG game te spelen.

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor mij nog steeds een must-buy .. maar ik weet nog niet of ik de tijd heb.. ik heb nog steeds een aantal games liggen die stof aan het happen zijn (een daar van is GTA IV)

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GTA IV ook nog maar 5min mogen spelen van zusje en dat was dus alleen maar intro filmpje zien :lol: ohja en mocht een leven meekijken met multiplayer dus heb het niet eens zelf gezien :cool:

2 player co-op of 4? Damn dat zou best wel balen zijn halen ze dat weg :eek: Maar goed ze hebben ook nog even de tijd....

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is 2 player co-op en geen spilt-screen helaas

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dit vind ik echt jammer.

Ik speel zelf graag support, maar als je met zijn 2en bent wil ik niet meer healen. Wil zelf lekker knallen en dan combo opbouwen om de groep te healen, maarja iemand zijn persoonlijke healbot worden gaat me net te ver.

Ook tanken voor 1 persoon valt me tegen

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    2 player co-op??? Dat zuigt ballen man. Deze game leek me gewoon echt de shit mede door die 4 player co-op.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Normaal gesproken post ik de plaatjes rechtstreeks hier, maar dit is zelfs voor mij te veel werk. 8)

[​IMG]The new images of Too Human

We posted around 250 images and a couple of videos of Too Human earlier today, and it was a big crazy mix of old and new images. The die-hard Too Human fan insane_cobra did a monster job and went through the images, and here are as far as we know the new images of the bunch, 65 of them. If they are from a new build or not is hard to know.

20. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina