Too Human preview. Ziet er voor mij uit als een twijfelgeval. Waarom brengt Blizzard nou geen Diablo III op de consoles uit...
Omdat we Too Human al hebben! En ze daar nooit mee kunnen concurreren. (Nee, ik heb geen idee! Vind het ook jammer. )
Weet niet of Diablo 3 wel zo tof is. Ziet er beetje uit als mosterd na de maaltijd. Diablo 3 hadden ze gewoon 3 jaar na Diablo 2 moeten uitgeven. Ik vind het er voor deze tijd karig uitzien met point and lick hack and slash. Het gaat me nog niet eens zo zeer om de graphics, maar een 3d Diablo met Hellgate London of Too Human achtige gameplay leek mij een beter vervolg
Wat ik tot nu toe gezien heb van Diablo 3 is erg vet, maar er gaan immers genoeg geruchten dat ie op de console komt of dat ie 360 exclusieve is etc. En wat ik tot nu toe van Too Human gezien heb is ziet er ook echt vet uit, kan niet wachte om hem online co-op met willem te spele .
slecht zeg... die gast heeft echt geen mediatraining gehad,, hoe kan je nou een gast als hem serieus nemen.. geen goede preview
Zwakke preview. De uitleg is ook zo oppervlakkig en veel fimpjes zijn ook al meerdere keren getoond. Dus hij vindt de RPG elementen beperkt, welke elementen vind hij dan precies beperkt? Leg dat dan uit.
Wel tof dat er een demo komt. Wil de game nu onderhand weleens zien. Ben toch wel benieuwd wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan.
Is inmiddels al bekend hoe laat de demo vandaag ongeveer zal verschijnen? In de loop van de middag of pas na de persconferentie vanavond?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=180257 6pm Eurogamer tijd,.. dus dat is denk ik 7 uur vanavond?
Content: Too Human Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions except Japan Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,MILD SUGGESTIVE THEMES,VIOLENCE] Step into the world of "Too Human," the third person epic action game from renowned Canadian developer Silicon Knights. As the cybernetic god Baldur, players are thrust into the midst of an ongoing battle that threatens the existence of mankind. In "Too Human" an ancient machine presence has forced the god's hand. Baldur is charged with defending humanity from an onslaught of monstrous war machines bent on the eradication of human life. Size: 1.09 GB