1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Demo bevat geen co-op toch?

2. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nee :'-(:'-(

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Duhuh. :cool:

Als je de frontpage checkt, nu is ook bekend dat je als ALLE klassen kan spelen in de demo. ;)

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt wachten nou niet bepaalt makkelijker 8)

Bleh...ene kant wil ik het wel maar aan de andere kant wil ik ze liever zelf ontdekken bij de full game...want nu zit je vast aan die demo 8)

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daarom zeg ik het liefje. 8) Haha. Ach, eigenlijk merk je de grootste verschillen pas veel later. Dus wacht jij maar lekker tot het uiteindelijke spel. Ik weet nu in ieder geval wel als welke klasse ik ga spelen (hoogstwaarschijnlijk)!

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wachten op een slecht spel :confused:

Het is maar waar je van houdt :+

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Too Human is niet slecht! :eek: Die game wordt snoeihard. Ik wed dat jij er niks van bakte, of wel?

8. Shizzel

Shizzel Guest

Ach, trek je niks van Xbox Freak aan, hij is wel vaker zo.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoezo?

Ik zeg alleen dat ik het een slecht spel vind ;)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is hem juist, je geeft een mening en daar luisteren we meestal niet naar.:+

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    true en meningen moeten we ook WAARDEREN!

Alleen nu zeg je het in de zin van ik moet het ook een slecht spel gaan vinden :+

Net weer even gespeelt met de GEWONE CLASS!!! *kijkt richting Willem* Voelt nog steeds goed aan!! Ik snap alleen niet waarom er wel rifles worden gedropt maar ik ze niet kan gebruiken |:-

12. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    De biomechanicus zker? O-) en dan ga ik als de Uber-beserker en dan mag jij me healen ok? :): :thumbs:

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat je dat wel kan? :eek: Dan heb je waarschijnlijk niet het goede level ofzo, of misschien kan een bepaalde class ze niet gebruiken. Ik kan me echter niet voorstellen dat je dat zelf niet weet/snapt! Wat is er aan de hand? Misschien was het zo'n Blueprint die je in elkaar moet zetten?

Misschien, misschien. Afwachten hé. Berserker vind ik leuk omdat ie sterk en snel gaat en een aantal interessante upgrades heeft. Champion vind ik echter helemaal geniaal met z'n Damage Bonus voor pistolen. Met die twee pistolen vind ik helemaal prachtig. Defender doet me redelijk weinig, Commando is goed als hulpje voor elke melee class denk ik. In co-op wil ik dan ook gerust als Commando spelen. Met zijn rifles kan hij van heel ver makkelijk andere vijanden uitschakelen (ook energy shields) die moeilijk zijn voor een melee personage (met name berserker). Bio-Engineer is sowieso interessant omdat het niet enkel meppen of schieten is, zit wat meer tacktiek achter. Ik ga denk ik voor Champion of Commando, hoewel Berserker ook erg leuk is. Bio-Engineer ga ik enkel meespelen als ik met iemand anders speel. Defender valt af.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oke, daar heb je volkomen gelijk in ;) Jullie hebben gelijk dat ik dat te vaak doe ;)

Dus vanaf nu zal ik mijn mening wel vertellen maar niet meer op een manier dat jullie dat ook moeten vinden :) Moeten jullie alleen mijn mening serieus nemen :)

En nu weer ontopic :+

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dunno....zelfde geldt met bepaalde armor drops!!! You found bladiebla, wil je kijken bij je items. Is er niks :confused: kwa guns/swords helmets/feet doet alles het wel! maar zodra het gaat om de overige dingen ho maar....Ik had dus gehoopt dat je zei, ja klopt ze locken nog bepaalde dingen die pas speelbaar zijn op de echte game! :x

Naja is niet erg ofzo maar toch zo'n uber gun leek me wel grappig :+ Ik word later een puur tanker...ben ik altijd al geweest met games...vond melee gewoon meer mijn ding....

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom mogen we niet met die classes spelen als ze blijkbaar wel in de code zitten? |:-

Ik heb gemengde gevoelens over de demo. De setting vind ik erg tof. Noorse mythologie kom je nérgens anders tegen in games. Daarnaast zijn de cutscenes en flashbacks super. Ze geven me het gevoel dat het met het verhaal wel goed zit. De gameplay is ook leuk, voor zover ik het kan beoordelen.
    Alleen.... die klote camera. Kom op, dit is zo achterhaald. En dat centreren achter je personage met LB werkt niet. Je character kijkt namelijk al snel in een verkeerde richting, omdat hij te abrupt draait. Er is mee te leven, je zult er vast wel aan kunnen wennen. Maar dit kan tegenwoordig toch niet meer. Daarnaast stoorde het me dat je stilstaat als je melee aanvallen doet. Zwaaien met je zwaard met de rechterstick vind ik vet (dat zat al in MGS2). Maar elke keer als je het doet, gaat je character stilstaan. Dat vertraagt de actie en ook dat voelt erg achterhaald.

Too Human lijkt me de moeite waard, maar ik ga op de dag van release niet naar de winkels rennen. Ik pik hem nog wel eens op ergens.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    huh? Hoe bedoel je precies met stilstaan Matrix? Als ik een enemy sla met zwaard en ga dan een andere kant op springt hij naar een andere tegenstander en slaat die dan neer? En dat duel wield geval dinges wist ik niet...dammit....Moet het dan toch maar even morgen gaan proberen

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga de game niet met de release halen, maar haal hem later wel een keer. Als fullprice game weet ik het nog niet helemaal. Wil eerst toch wat reviews afwachten, even wat meer weten over de campaign.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als in "Ik druk op de rechterstick en hij stopt met lopen". Leuk dat hij van vijand naar vijand raast, maar ik wil zelf meer de controle hebben.

20. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Heb net voor de tweede keer de demo gespeeld. Moet zeggen dat ik het steeds gaver begin te vinden. Had aan het einde van de demo al stuk of 12 verschillende meleewapens en een stuk of 8 guns.
    Het armor ziet er ook echt vet uit wanneer je hem upgrade. Dit vond ik in masseffect ook erg gaaf echter zag het er niet zo cool uit.
    Het vechten ben ik ook aan gewend. Gaat prima en begin er echt lol in te krijgen. zeker al je level 7 bent en de snelheid omhoog gaat en je steeds krachtiger bent met je wapens.
    Demo heeft mij overtuigd. Voor mij een must have!

Edit: wet iemand of het up-levellen in de demo versneld gaat. Als ik aan het einde al op level 7 zit, wat moet ik in het echte spel wel niet kunnen worden.

Laatst bewerkt: 19 jul 2008

Deel Deze Pagina