Je moet ook veel naar secrets zoeken. Er zijn een hoop Hidden Challenges en ook in Cyberspace is er héél veel te ontdekken als je terugkeert naar oude wells met de vier powers die je verkrijgt door heel het spel. Om maar een voorbeeld te noemen... Ben nu ook even Bio gaan spelen, heeft leuke Skill-Tree en met Human Path krijg je een koele Ruiner. Het nut van de class heb ik nog niet echt begrepen. Weinig kracht en het healen is niet zo heel nuttig. In co-op wel, omdat je dan ook je maatje kan healen...
als ik nou een ander character maak, behoud ik dan mijn skills en wapens enzo? Ik ben nu verder gegaan met mijn gepimpte champion maar wel in de originele settings, zonder nieuwe vijanden etc. Het knokt wel leuk zo hehe Arjan
heb spel nu en ben nu level 9. Levelen gaat wel erg snel moet ik toegeven...ik heb al wel een bruut armor (ziet er althans errug gaaf uit) en ben nu een stukje voorbij demo! En vind het erg gaaf allemaal! Achievements tikken ook wel aan
hoi ikheb de demo van too human gespeld vindt het een geweldige game alleen dat met de skils snap ik niet zo goed het upgraden en zo krijg de game van de week binnen dus als iemand me wil helpen tegen die tijd dit is mijn gamertag:the four girls oja ik ben een meid van 35
Nee, dan houd het op! Ah, grapje natuurlijk. Wat de skills betreft: Elk van de 5 classes heeft een unieke Skill Tree. In deze Skill Tree vind je allerlei mogelijkheden die je personage sterker of sneller maken, in ieder geval word het een 'beter' peronsage. Je kan vanaf lvl. 2 tot 10 drie punten spenderen aan het verbeteren van deze bonussen, vanaf lvl. 11 tot 40 twee punten en daarna tot lvl. 50 1 punt!
Ik snap er ook nog weinig van met dat skills etc...vind het ook nog erg chaotisch en ga ook om de haverklap dood Mocht ik wat tijd hebben wil ik je graag helpen Willem gaat voor natuurlijk!!!!
Ik hoorde alleen wel dat bio-engineer vrij nutteloos is. Dat de class eigenlijk niet tot zijn recht komt, ik heb echter de game niet maar las wel reviews etc. want een tijd lang wou ik deze game toch heel graag. Nu pak ik hem denk ik ooit wel van de bazaar ofzo.
Als een Bio copped met de Berserker is het aardig, en als je als Bio het Human Path kiest word het wel een aardige klasse. Bedenk wel dat hij als Battlecry een heel sterke Healing power heeft. Maar goed, écht bijzonder is ie niet.
Is deze game ondanks de slechte reviews toch een beetje zijn geld waard? Waar lijkt het een beetje op?
Ik vind um tof. Zeker als je bedenkt dat je gewoon later met je mannetje hoger niveau kan spelen en dan alles beter/ nieuw is aka Titan Quest Dus toch wel beetje vergelijkbaar daarmee ja Maar het is gewoon een pure rpg die doet wat die moet doen. Vind de animaties soms wel een beetje zwak....
Ik vind um leuk! Missie die ik nu doe is wat minder maar dat zei wilem al wel. Ga alleen wel veel dood maar doe ook super veel damage dus het is wel in balance, vind het alleen zooo kut dat ik dan elke keer die cinema moet zien dat die engel je komt redden enz....kan dat niet uit trouwens? En heb het nog niet uitgespeelt zit op 25% ofzo? :
Het spel kent vier missies die je in 12 uur kan uitspelen, de eerste keer dat je het speelt. De missies herspelen is echter nog leuker dan het nog eens proberen. De vijanden varieren meer en vormen een bredere dreiging. Daarnaast werkt het verzamelen van de beste buit en het zoeken naar geheimen erg verslavend. Zo ervaar ik het althans. Verhaal en filmpjes zijn ook wel te pruimen.
eh zit op 20% en een dik 5 uur. Maargoed ik moest ook een keer eten etc En kijk alles echt goed na! En liep 2 keer een rondje hehe....
Een goed?!? Ik ben tijdens het spelen van die game gewoon op de bank in slaap gevallen. (bij iemand anders thuis nog wel!) Zal wel een kwestie van smaak zijn denk ik...