Diablo heb helemaal kapot gespeeld! Net als fallout 1 en 2, baldurs gate, Elder scrolls reeks, 7 delen final fantasy en nog een zooi andere rpg´s. Dus daar zal het denk ik niet aan liggen. En je weet, als je ogen eenmaal zwaar beginnen te worden kan je vechten wat je wil... In slaap val je toch!
nou ik vind het een super spel ik zit nu in het bos snap het niet zo goed en kan iemand mij vertellen met die skills ik snap er niks van
Je zit in het bos. Wat bedoel je? De omgevingen waar je zonder wapens speelt en veel moet rondlopen en zoeken? Dat is cyberspace, een alternatieve dimensie. Je kan natuurlijk ook de tweede missie bedoelen, die zich afspeelt in het Ice Forest. In dat cyberspace bos is het de bedoeling dat je met bepaalde krachten (die je kan opdoen bij een langwerpige steen met een groene tint, niet te missen) deuren opent. Het wijst zich vanzelf. Ga in een cirkel staan en druk op R-trigger, bijvoorbeeld. Als je het Ice Forest bedoelt: Versla de vijanden, zoek zo'n paars en lichtgevende cirkel en je word naar een andere boom (platform) geschoten. Wat snap je neit aan de skills? Elke keer dat je Level Up hebt kan je punten besteden in de Skill Tree. Ga op een cirkel staan met de cursor en besteed je punten met A. De uitleg wijst zich vanzelf en vertelt je welke speelbonus je krijgt.
ik bedoel het bos ik heb wel al deuren geopend op een gegeven moment heb ik die man verslagen en dan ga je weer terug naar het bos en daar moet je wat doen maar ik snap het niet. en wat bedoel je met op een cirkel staan vor de skills ik zit geloof ik in level 15 of 16
in het bos een man verslagen? ok? huh? volg je de quest line wel gewoon? en anders ik kan morgen wel co-op doen misschien dat zo dan uitleggen een stuk makkelijker gaat....
Ik snap het ook niet precies. Kan je iets meer uitleggen? Welke missies heb je al gedaan, kan je iets meer van de omgeving beschrijven? En WAT snap je neit aan skills?
Ah, oke, mooi. Ben nu lvl. 46 cyber defender, en heb alle andere classes op lvl. 10 of hoger (behavle Commando dacht ik). Nog eventjes door naar 50 en dan ga ik met die Berserker spelen. Als Human moet die echt te gek zijn, Combo lvl. 6! Heeft iemand dat al gehad? Ik vind 4 al aardig waanzinnig, 5 nét niet gehaald paar dagen geleden, maar damn, ZES.
hoe moet je die vrouw verslaan in het begin gaat het wel maar zodra ik op de ronde plateua kom kan ik schieten wat ik wil maar er gebeurt helemaal niks die meter loopt niet meer naar benden heb ook een ander wapen geprobeert wie kan me helpen in co-op byvoorbeeld
Susanne gefeliciteerd je hebt de game bijna uit. Granade erop afschieten en dan met je zwaard of bijl erop inhakken.
respect voor dit spel ik vind hem erg tof. alleen kan iemand mij meer uitleg geven over die runes? bedankt alvast en heel veel respect
Als je een item hebt waar je een rune in kan dumpen druk je op X (in je inventory) en dan kun je de rune kiezen die je er in wil stoppen. Wat valt daar dan niet aan te snappen?
Je vergeet de charms daar kan je ook runes in "droppen" om zo ook vette bonus upgrades te krijgen. je moet er wel "missies" voor voldoen, maar die staan bij de charms en zijn altijd vrij simpel.
Susanne is verder als mij ik zit nu ook bij missie 4. Ga alleen echt vaak dood hehe....Wel gaaf en ik verheug me nu al op de hogere niveau!
Zo, m'n cyber defender vorige week op lvl. 50 gezet. Nu nog dat epic setje sprokkelen en om één of andere stomme reden kan ik m'n paarse charm niet vullen met runes! Weet iemand daar meer over? Ben nu ook bezig met de Berserker, heb sowieso alle classes op lvl. 10+. Leuk.
Paars? komt die na rood? dunno zal wel een reden hebben als het een charm 4 is dan moet je die vullen met charm 3 runes. wat die de missie die erbij hoort?
het spel bevalt mij ook veel meer dan ik had verwacht. ik snap dan ook niet echt al die negatieve reviews. Het spel speelt heerlijk en dat vind ik toch echt het belangrijkst. Ook vind ik het heel verslavend. ben nu lvl 34 op mijn 2e speelsessie, vind die "extra" missies ook super leuk door de nieuwe armor en de moeilijkere vijanden.