Ik zag deze thread in het rijtje staan. Dus ik kijken... De screens zien er top uit! Ik begon een beetje aan Halo te denken toen ik ze zag. Het speelt zich dan ook in de toekomst af. Ik ben nooit zo voor zulke game's. Maar als het een beetje die Halo style krijgt (wat ik vind dat het er zo een beetje uit ziet) dan word het wel wat denk ik. Eerst die trailer eens chekken.
Ziet er leuk uit, maar wat is nou ingame materiaal? Ik ben pas zeker van ingame materiaal als ik een HUD etc. zie
Ik weet eigenlijk niet wat nou de echte trhead is, maar deze heeft het hoogste aantal post dus zal wel het eerste zijn. Ik ga ff kijken. EDIT: Die ander stamt uit 29 maart 2006, dus dit is de juiste
Ziet er supervet uit!!! Moet je die graphics zien! Echt waar, op het moment kijk ik het meest uit naar deze game! Ik hoop echt dat hij voor kerstmis hier in de winkels ligt, want deze game gaat brokken maken!!!!
ff een vraagje tussendoor : is dit zo'n game met weer van die ''one man missions'' ? of heb je ook een team dat je helpt?
Ben erg benieuwd wat ze op de E3 gaan laten zien. Leuk stukje als je het hele artikel doorleest. Voordeel is dat Silicon Knights met veel grote namen heeft geweerkt. Hideo en Myamoto, waar ze veel van hebben kunnen leren. Maar yeah, hoop dat ze es wat ingame gaan laten zien, en de camera moet ook perfect zijn aangezien je die niet zelf gaat besturen.
Wow dat ziet er zeker wel indrukwekkend uit, ja. Ik ben echt benieuwd hoe deze game gaat uitpakken...
Damn he man, dit is gewoon de game waar ik het meest aan denk de laatste tijd, ik denk zelfs dat dit wel eens de game van 2006 kan worden!!!! whooooooooooohooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, doet niemand deze screen denken aan The Queen of Blades uit Starcraft Brood War? Mij in ieder geval, en dat is alleen maar positief