1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk nieuwe screens! en wat voor een :eek:

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
  3. JeePee

JeePee Guest

Wat een game _O_ _O_ _O_

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Tech filmpje: het beest wat erin zit is zo cool!
    ook die andere wezens op de pics zo gigantisch cool!

5. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    is dat filmpje quicktime?

6. JeePee

JeePee Guest

7. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Dit wordt inderdaad de game die zelfs Gears of War kan wegblazen! Dit overtreft zelfs mijn verwachtingen van de game. Ik heb 1 keer eerder zo'n gevoel gehad bij een game. Dat waren de screens van God of War 1,5 jaar voordat de game uitkwam. Ik hoop alleen dat we nu niet zolang hoeven te wachten. De screens zijn echt vet! en alien in filmpje super cool! Wat kan die xbox360 toch produceren!! Wordt nu echt enthousiast over deze machine......

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja ik denk dat deze game gears of war ook een beetje kan wegblazen.

9. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Klik Hier!!

5 Redenen om Too Human te halen ;) + screenies _O_

10. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Screens stonden al in deze thread, maar leuke link. Denk dat ie bij jouw ook meteen wordt aangeschaft?

11. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0

echt wel, maar eerst een ingame filmpje + review en dan koop ik hem 100%

( nu ook al maarja :9 )

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze dan nu eens mooi mee bewegend water maken!

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja want water is waar elke game om gaat :{

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nouja, als het een jetski game betrefd of iets dergelijks lijkt het me niet dat je je lelijk water kan veroorloven 8)

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als we dan toch over water hebben:D,...als dit in het spel zit(water), dan zal het wel goed zitten. Kan me eigelijk niet inbeelden dat water in een next gen game niet meer goed zou zitten. Kijk bijvoorbeeld naar mgs3 snake eater,daar is het water(in het moeras enzo, meer,...) al zo goed als foto realistisch(ook in mgs2 zag het er super uit). Dus in een next gen game zitten die zaken zeker wel goed, en zeker als het in deze game zit. We hebben het hier over "over de top" ontwikkelaars:).

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me er gewoon om dat tegenwoordig alles mooi is. Veel mooier hoeft het allemaal niet voor mij. Als ze met de huidige games nog mooier gaan, dan wordt het 'net echt', maar dat hoeft niet voor mij. Maar inmiddels hebben ze alles wat je kan bedenken, phyics, meebewegend haar, echte kleding die mensen aanhebben, meebewegende planten, high-res textures, dynamic lighting, volumetrische wolken, etc. etc. etc.
    Maar als je ze vraagt om simpel, meebewegend water, als in "je laat iets in het water vallen en het waterniveau of golven worden daardoor beinvloed" (en dan bedoel ik ECHTE golven, niet van die neppe textures op het water die golfjes of kringetjes suggeren! Want dat vind ik zo grof schandalig nep en praktisch iedere game heeft dat...) dus 'echt' water, Ho maar!

Alle huidige games vind ik gewoon reeel, in principe zou je het bijna voor echt aan kunnen nemen, alles is realistisch, maar het water is altijd 1 groot recht vlak, ZONDER hoogte verschil, ook gewoon echt 1 groot vlak. Je ziet wel golfjes, maar dat zijn textures, je ziet niet het water niveau stijgen of dalen, helemaal niks, gewoon een triest vlak met bewegende textures. Dat is gewoon doodzonde en het veegt in 1x die realisme van de game weg. Het lijkt wel een clipping probleem, alsof je door een vlak heenvalt.

Ik zal heus wel de enige zijn die zich daar aan ergert, maar dat vind ik nu eenmaal. Wat ik overigens helemaal schandalig vind, is dat het spel Outcast (1999 als ik het goed heb) ongeveer 7 (ja ZEVEN) jaar geleden, WEL echte golven had en bewegend water als je er in rond liep of zwom!

*Gaat in een hoekje staan huilen*

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, ik geef je daar helemaal gelijk in. Maar kijk naar elke andere nieuwe game op dit moment, die hebben allemaal van dat foto realistische water. Neem FarCry Instincts Predator! Super mooi om te zien in een filmpje. Speel je het spel echter en je loopt in het water zie je dat het allemaal schijn is, het is gewoon een recht vlak waar 3d textures op worden geprojecteerd. Het is niet zo dat als je erin loopt dat het water dan tegen je been op spat of echt weg geduwd wordt. En dat vind ik gewoon zo jammer.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, ja ik weet niet dat er in dit spel zo water gaat zitten zoals jij wilt ,maar...:D Maar ik denk wel dat Farcry op de xbox 360 wat voor je is:D, daar is het water toch wel mooi in beeld gebracht(golven,...). Maarja, ik hou ook wel van realistisch water(serieus). Zo vond ik mgs2 het water, het mooiste water ooit in een game(op dat moment), ik was echt onder de indruk,ook vond ik in ghost recon summit strike het water fotorealistisch maar dat water beweegde niet echt als je er door ging, was gewoon voor geprogrammeerd,...
    Maarja, genoeg over waten gepraat,laten we maar terug ontopic verder gaan:)...
    Edit: ow ik zie dat farcry predator niets voor jou is:D, ja ik heb de game niet, en in de filmpjes lijkt het idd super,maar blijkt dus toch niet zo te zijn, spijtig. En dat voor een next gen game(eigelijk niet,opgepoetst,...). Bij mgs reageerde het water al echt... Hopelijk gaan we dit idd nog te zien krijgen in de toekomst met realistisch golven en shit,...of als je een dam opblaast ofzo, dat alles realistisch weggeblazen wordt door het water,...:D
    Maarja zoals ik al zei, we zullen maar terug ontopic verder gaan:D;)

Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, On-Topic!

Bedankt voor je steun in ieder geval! ;)

On-Topic: Ja niks negatiefs verder over deze game want het ziet er gewoon bruut en stoer uit... Ik zit alleen eigenlijk wel te wachten op echte Gameplay-Footage! Want trailers en preview filmpjes zijn altijd wel leuk, maar 't zijn nooit gameplay filmpjes die echt laten zien hoe het spel is.

(Maar genoeg over trailers :p Voordat ik weer offtopic ga!)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het ziet er zeker heel stoer uit! De gameplay staat me enorm fel aan. Ik hou ook van third person games(bij mij zal nooooit een first person game in mijn top 3 staan, anuwel ik oblivion supergoed vind, maarja, het verhaal is hetgeen wat bij mij de doorslag geeft zoals mgs, re2, ...). Maar deze game is gewoon een topper in wording, kan niet anders, die makers hebben enternal darkness gemaakt(dikke topper), remake van mgs1, die naar het schijnt toch heel goed is,... En ze worden alleen maar bekwamer en bekwamer. nu komt ze met 3 games van Too human op xbox 360(zeer goede zaak voor microsoft),tja nu kan het helemaal niet meer stuk natuurlijk. Een cinematische trilogie van games!_O_
    Maar idd, ik zou ook wel een speelbare footage willen zien. Maar daar is E3 voor he:), Zou me niet verbazen dat deze game met de 5 beste games van E3 hoort,... Maarja, mijn verwachtingen zijn dan wel enorm hoog:9 .

Deel Deze Pagina