Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ff weer off topic - ik begrijp goed wat je bedoelt hoor, Outcast was in dat geval ver vooruit (topgame trouwens). Maar bij mij draait een game lang niet alleen om grafische pracht. De gameplay vind ik stukken belangrijker en dat zit bij deze game wel goed denk ik zo. waar ik me soms wel aan erger is dat bij veel games waar je door water kan zwemmen, dat het meer een soort udding is dan echt water. Maar idd genoeg over water, ik wil ingame bwegende beelden van deze game 8)

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het water bij PDZ, Kameo en Oblivion is best te doen hoor.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [Off-Topic]Zullen we een apart topic maken over al dan niet geslaagde water-effecten? :9

@C H i L: Bij Oblivion vind het water echt een tegenvaller. Als je bij zons ondergang staat te kijken is het wel mooi enzo, reflecteert heel mooi, maar het zijn alleen textures, het beweegt niet als je er doorheen loopt. Ja je ziet kringetjes verschijnen, wat ook gewoon textures zijn en Oblivion heeft echt belachelijk slechte onderwater effecten :)[/Off Topic]

On Topic: Hebben ze al iets los gelaten over hoe het spel speelt? 3rd Person view, okee en verder? Speelt het net als Prince of Persia? Hebben ze al een vergelijking gemaakt met een game? Of zou het een unieke game ervaring moeten worden?

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens een podcast die ik laatst hoorde van mensen die het spelend hadden gezien had het iets weg van God of War, maar was het toch anders genoeg om het niet als een rip-off te zien

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net zoals bij voorgaande delen. Er is zoveel water, laten we dan nog maar zwijgen van Morrowind..., dat ze onmogelijk een gedetailleerde bodem kunnen maken met koraalriffen etc. Bij Anvil zijn er wel algen, maarja...

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hands on van 1up. Ben nu helemaal benieuwd naar deze game:9

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook, als deze game, gears of war, en nog een paar toppers uitkomen in november, tja, dan moet zelfs ik zeggen ,dat Sony even moet slikken! Want deze game is voor mij denk ik(dat hoop ik in ieder geval, ik heb er ultrahoge verwachtingen van, beetje vergelijkbaar met verwachting van mgs,alleen ietsje minder, iedereen weet dat ik mgs-ziek ben:+ ) een reden om een 360 te kopen. Want ja, bekijk het objectief, als Sony launchgames laat zien die kunnen tippen aan gears of war en deze, tja, dan zeg ik, HOEDJE AF HOOR! Maarja, dat is vrijwel onmogelijk. Maar ik koop de ps3 pas als mgs4, gt5, gta en al die ultatoppers beginnen te komen_O_ . Eind van het jaar is gereserveerd voor splintercell, dit spel(!), gears of war, en ... op de 360:).

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Too Human samen met Gears of War, de perfecte combinatie dunkt mij! :eek:

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, naar welke van de 2 kijk je trouwens het felst uit? De meeste naar gears of war denk ik, maar ik kijk het hardst naar too human uit:).

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

En ik het allerhardst naar Gears Of War :cool:

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me alletwee wel erg goede games! dit kan ook online co-op! das echt fokking stoer!

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm moeilijk kiezen. ik weet niet welk van de 2 een leukere gameplay heeft

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Las trouwens een preview van deze game in de PU en Steven was er positief over. Maar goed ik wil het eerst zelf wel zien....

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Na dat artikel te hebben gelezen, ben ik weer helemaal benieuwd naar deze game. Ik weet niet of ik wel kan kiezen tussen Gears Of War en dit spel. Als ik geld genoeg heb, ga ik ze denk ik allebei wel kopen.:9 Dat gaat een flinke aanslag op mijn portemonnee worden, omdat ik ook nog SC Double Agent wil hebben...

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha precies dezelfde gedachte als mij!

17. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Wordt super volgens mij. Erg gave handson van 1-up. Maar weet alleen niet wat ik van het melee vechtsysteem met de rechter analoge stick moet vinden. Ken een aantal spellen die dit ook geprobeerd hebben, ik was er tot nu toe niet kapot van,.... hoop dat er verandering in komt.

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    8 mei geeft microsoft een pre e3 conference

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ook goed.. in iedergeval zit ik er met me neus op...

Deel Deze Pagina