1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

  1. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt echt mijn game ben ik bang
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    eng he 8)
     
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou je bent een god :) , En Goden kunnen niet dood :9 Dus waar ben je Bang voor :confused: :+
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Fuck! Ik hoopte al dat ik de eerst zou zijn die dit filmpje kon posten _O_

    Echt klote kwaliteit maar ik zie hier de gameplay en moves al echt goed in uit komen!!
    Een vroege Beta build zoals er staat van halverwege maart..... _O_

    Yeehaaa!!
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zoals Steven in de PU zei toen hij een demo van Too Human speelde, zeg ik het ook. Hoop dat er veel afwisseling is in de moves die je kan maken. Zag wel heel erg vaak het gebruik van die move op de knie met die pistol shots... dat zijn dingen die na teveel gebruik saai worden, dus hoop dat er veel variatie is in de game met veel moves en veel verschillende wapens en veel soorten enemies.

    Maar het ziet er iedergeval vet uit. Hoop alleen dat wat ik zei goed wordt gedaan.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik hoop ook op veel variatie. En ook veel dieptegang,...in het verhaal,maar ik heb er mijn volste vertrouwen in:)(anuwel ik dat in het begin ook met 3N had, maar dat daalde sneller en sneller...spijtig)
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, lijkt wel wat op Ninja Gaiden (en dit bedoel ik zeeeer positief :) )

    Over de diepgang.... De eerste helft van het filmpje spelen de ontwikkelaars zelf en zie je meer afwisseling (vanaf 1.00 minuut is het echt cool!!).
    Daarna gaan die journalisten aan de slag en zie je wat herhaling (is dus ook logisch omdat ze nog niet alle moves kennen natuurlijk).

    Afin, ik heb er zeker vertrouwen in!! _O_
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dit spel op Ninja Gaiden gaat lijken dan zit het met de diepgang wel goed :) .

    Edit: ik heb het filpmje ook even gekeken en de animaties waren idd nog niet echt super, net zoals wat in de PU stond.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet nog een beetje bijgeschaafd worden inderdaad :) Maar op zich vind ik het er nu ook al wel mooi uit zien, ook al is het moeilijk beoordelen met die kwaliteit.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las op het teamxbox forum dat dit echt een vroege build was waar heel veel zaken uitstonden (zoals de AI van de tegenstanders, de camera gaat heel anders en dynamischer werken, de bewegingen van je lead karakter zijn nog erg simpel....).
    Ik zoek het er ff bij

    Echt "officieel" is het niet maar die kerel is een zeer betrouwbaar persoon op het teamxbox forum en blijkt iemand te kennen bij SK...
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hack&Slash dus :) Aah fijn deze game koop ik sowieso wel aangezien ik een grote fan ben van zulke games(Ninja Gaiden, Devil May Cry, God Of War) dus kom maar op! :9
     
  13. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op teamxbox gehoord dat poobone ( betrouwbaar iemand qua nieuws voor Too Human) dat de build uit het filmpje afkomstig is uit november dus dat is BEST oud ( hij heeft het gehoord van denis dyack zelf op de ign forums)
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    ff twee keer naar boven scrollen en je ziet zn hele tekst ;)
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik hou niet zo van hack en slash games, maar dit ziet er toch wel heel vet uit..
     
  16. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand nog iets gehoord over release van deze game. Sinds de E3 is er weinig meer interesse in deze game.
    De game toch niet datgene wat iedereen er van verwacht heeft? Schijnt dat de demo niet echt lekker liep op de E3.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Too human in 2007

    Was te verwachten! Verwachtte zooooveeeel van deze game op E3, en hij viel dik tegen, als hij in april 2007 uitkomt, heb ik wel volledig vertrouwen in dat het goedkomt :):).
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, de eerste versie van eternal darkness (ook van sillicon knights) zoog ook aan alle kanten, maar de uiteindelijke versie bleek helemaal top te zijn. Ik maak me dan ook geen zorgen.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Too Human niet langer met Unreal Engine 3?!

    www.gamed.nl
    Heeeeel vaag bericht als je het mij vraagt...
    Ben benieuwd naar officiële berichten...
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. mischien kunnen ze niet met de u3e werken vinden ze het te moeilijk spijtig .. ik hoop eigenlijk dat dit een gerucht is.
     

Deel Deze Pagina