1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top 100 van IGN

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bitten Wolf, 7 mei 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    SUPER MARIO BROS. IS NUMMER 1!!

WOOOOOW... niet aan gedacht..echt niet.. ben ik de eerste die het ziet??

beste shooter ooit als je het mij vraagt.. een boel mensen zijn het misschien niet met me eens.. en ik vind het belachelijk dat hij niet in de tophonder staat..

aan de andere kant:

Hail to the king baby! Nintendo betekent niet voor niets: Laat het over aan de goden!

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  2. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario op 1. Hmm, tjah naja bter dan een spel als pokemon. Maar zelfs op de NES vonk dit nie het beste spel. Was ook nie grondbrekend toen de tijd.

Haha nu ik die lijst ziet. Beetje pro-nintendo. Dit kan dus nooit. IGN is zoooooooooooow fake.

3. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nintendo vind ik de beste spellen (ik heb elke nintendo behalve de virtual boy)

dus ik vind het een mooie lijst!
    maar ik heb geen age of empires gezien?

4. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super mario bros 1 op nummer 1? Ik vond nummer 3 beter :{

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

|:- |:-

als jij der blij mee bent :+

ennuh: Final Fantasy 2 heb ik nooit gespeeld,

X-COM: UFO Defense..

uhhh... moet ik me schamen dat ik die niet ken?

en Super Mario Bros. op 1?!?!?!?
    geinig spel, zeker, maar beste spel ooit :confused: :confused:

6. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej vind ik ook. kijk nintendo maakt goede spellen maar een hele top 10. Da ken dus nooit en mario op 1.

Dit bevestigd alleen dat IGN gewoon een omgekochte zooi is. Ik vind de reviews af en toe ook errug vreemd.

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Betekent dat dat echt? Serieus?

Vage lijst maar wel leuk om al die oude games weer te zien. Ik vind dat super mario brothers 1 op 1 moet. Maarja wie ben ik. Halo had wel een wat betere plek mogen krijgen.

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Geen aandacht aan geven, het is zowiezo een erg onbetrouwbare site met erg uiteenlopende reviews.. Het blijft natuurlijk wel een grote site met veel informatie.. maar de gehele cast achter IGN.. pff..
    HALO moet zowiezo hoger, AOE erin, CenC?, of zzelfs DRiver? want als ik naar die lijst kijk, veel teveel nintendo, te weinig PC.. te weinig playstation..

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Perfect Dark of Final Fantasy 7 te bekennen in heel de lijst. Lijkt me dat dit juist de kanshebbers waren voor de eerste plaats..

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    wow Starcraft op nr 7! die mensen hebben verstand van hun zaken! (al had het eigenlijk op 1 moeten staan maja).. geweldig spel!

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb nergens gezegd dat ik:
    1: de lijst goed vond
    2: IGN een goede site vind..

IGN is een ZEER grote gameswebsite, maar er ontbreken inderdaad een boel games.. en van Sony, Nintendo en Microsoft heeft nintendo de langste game-geschiedenis.. laten we eerlijk zijn: Je wordt niet zomaar één van de langstbestaande (en bovendien behoorlijk grote) uitbrengers van consolegames... het geeft wel blijk van enige kwaliteit..

daarom is het ook niet zo gek dat er een boel Nintendo games instaan.. persoonlijk was mij de voorkeur voor nintendo al vaker opgevallen.. een complete top 6 (top 10 was het niet he mensen?) zet je toch wel aan het denken.. persoonlijk vind ik dat de games die in de top 10 staan het allemaal verdienen, maar dat komt omdat mijn voorkeur bij nintendo ligt.. er zullen veel mensen zijn die het er niet mee eens zijn..

ps2 hoop ik dat je bedoeld.. daar valt mee te leven.. de psx was puur duivelsgebroed.. nou ben ik erg open-minded wat andere consoles betreft.. de ps2 heeft z'n toptitels als je ervan houd.. wat eigenlijk voor alledrie de next-gen consoles geld.. maar de psx is nog steeds mijn allerslechtste console ooit (waar ik op gespeeld heb..) geen enkele game erop kan mij boeien.. maar ik ga hier geen lang verhaal lopen preken.. misschien als iemand motivatie vraagt.. maar anders doek het voor niks..

12. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Monkey Island :confused: :confused: :confused:

Ze zijn daar lang niet wies bij IGN

13. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het 100% met je eens ThaLikz, Ik vindt dat games als Monkey Island 2, Grim Fandango, full Throttle en Day of the tentacle ook in de top 100 beste games alle tijden mochten komen.

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens...die lijst is echt een aanfluiting als FF VII er net in staat, is verdomme de beste RPG ooit.

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    IGN is ook gewoon frickin' nintendo Biased.. Veel meer dan de meeste single platform bladen (voor zover die allemaal gebiased zijn)

16. mischa

mischa Guest

god wat een onzin lijst
    goldeneye wel maar perfect dark niet ??

17. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt niet zo`n geweldige spellen die zij in de top 10 hebben staan

18. p1m

p1m Guest

Nee joh PONG gaat winne dat was pas vernieuwend toen denk amar na

19. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    het is all bekend wie op nummer 1 staat.... :{

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De uitslag is al bekent en Pong stond er niet in nee O-)

Deel Deze Pagina