Mensen, ik heb nergens gezegd dat ik:
1: de lijst goed vond
2: IGN een goede site vind..
IGN is een ZEER grote gameswebsite, maar er ontbreken inderdaad een boel games.. en van Sony, Nintendo en Microsoft heeft nintendo de langste game-geschiedenis.. laten we eerlijk zijn: Je wordt niet zomaar één van de langstbestaande (en bovendien behoorlijk grote) uitbrengers van consolegames... het geeft wel blijk van enige kwaliteit..
daarom is het ook niet zo gek dat er een boel Nintendo games instaan.. persoonlijk was mij de voorkeur voor nintendo al vaker opgevallen.. een complete top 6 (top 10 was het niet he mensen?) zet je toch wel aan het denken.. persoonlijk vind ik dat de games die in de top 10 staan het allemaal verdienen, maar dat komt omdat mijn voorkeur bij nintendo ligt.. er zullen veel mensen zijn die het er niet mee eens zijn..
ps2 hoop ik dat je bedoeld.. daar valt mee te leven.. de psx was puur duivelsgebroed.. nou ben ik erg open-minded wat andere consoles betreft.. de ps2 heeft z'n toptitels als je ervan houd.. wat eigenlijk voor alledrie de next-gen consoles geld.. maar de psx is nog steeds mijn allerslechtste console ooit (waar ik op gespeeld heb..) geen enkele game erop kan mij boeien.. maar ik ga hier geen lang verhaal lopen preken.. misschien als iemand motivatie vraagt.. maar anders doek het voor niks..
Laatst bewerkt: 9 mei 2003