1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top 100 van IGN

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bitten Wolf, 7 mei 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die lijst is ook maar een mening van een groep mensen, dus waarom zou je erom druk maken.

2. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Goldeneye ook stukken bter dan perfect dark. Vond de single player iig stukken bter.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    en goldeneye was ook baanbrekender

perfect dark was gewoon opgepoetst en nieuw verhaaltje

4. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ben het trouwens niet eens met de mensen die halo hoger willen, okey is een zeer goed shooter, maar meer ook niet, neit baanbrekend
    heb meer plezier beleefd aan goldeneye dan aan halo moet ik zeggen...

deze lijst laat wel zien hoe belangrijk nintendo is/is geweest voor de gamewereld, ze blijven maar topgames produceren (recentelijk natuuljk nog zelda en metroid)

ook erg leuk om te zien dat van de top 6 (behalve tetris) er 5 zijn bedacht/grotendeels uitgewerkt/gemaakt, door onze gamegod miyamoto
    echt geweldig wat die man allemaal heeft betekent voor de gamewereld

_O_

mgs had van mij trouwens wel in de top 10 gemogen, en ik vond mario party te gek :9

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    uh.. zelda is ook van Shigsy..

hier ben ik het niet mee eens.. bij goldeneye wist je heel het plot al, terwijl dat juist één van de sterke punten van PD was.. Natuurlijk was Goldeneye baanbrekender.. een daarom verdient het ook wel een hogere plaats dan Perfect Dark in de lijst maar ik vind toch dat PD in de lijst thuishoort..

PD kan je zelfs nu nog oppakken om te spelen, en terugleggen met het gevoel 'wat een heerlijke game'.. bij PD kan ik me nog verwonderen over de schoonheid van de graphics, de zooi aan extra opties en de monsterlijke multiplayer mode.. terwijl Goldeney erg traag lijkt, er bijna geen extra opties waren en de multiplayer mode vergeleken met die van PD niks voorstelt.. indertijd was Goldeneye natuurlijk een retstrakke game en het geeft wel een nostalgisch gevoel hem nog es te spelen, maar op bijna alle punten is PD beter vind ik zelf..

6. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    dom van mij, ik was er denk met mijn gedacht niet helemaal bij, bedoelde namelijk tetris, zelda is natuurlijk van shigsy day weet iedereen |:-

edit: ik heb die post ff verbeterd, dus dat jullie niet denken: waar heeft die arowana het over, hj had namelijk gelijk

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect dark was beter.
    Betere graphics, betere gameplay.
    Wapens hadden tweede functie vb laptop gun!!!
    Echt heel cool die wapens!
    Verder had je nog bots wat ook heel leuk was.
    En veel multiplayer modes en het was gewoon een heel cool spel!
    Goldeneye ook wel maar ik vond perfect dark toch beter.

8. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke juist niet. Ik hou niet echt van futuristische shooters. Ik heb gewoon veel meer lol gehad met goldeneye. Ik vond PD meer van hetzelfde maar dan in een ander jasje. Alleen die bots vonk wel handig.

Maja meningen verschillen.

9. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm FF7 staat er niet in ..... Messiah ook niet ..... Chrono Cross , deze games vond ik zeer vet. Max Payne ook eigenlijk.

Nog een game geloof ik (nintendo) speel je met een jongen op een fiets , moet je kranten gooien ... dat vond ik ook zo'n vet spel.
    Ben de naam alleen ff weer vergeten , weenie of hij er wel instaat.

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  10. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel heet 'paperboy', ik kan me er nog veel van herinneren.

Deel Deze Pagina