1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top 20 XB-GAMES van 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 10 jul 2002.

1. Boon1

Boon1 Guest

Heel mooi allemaal hoor.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een saai slaapspel maar mijn vrouwtje vind het helemaaaaaal te vermoeiend en boring. Die speelt liever met d'r mannie Halo uit in Co-op ofsjo. Gaat dus zeker niet op voor alle vrouwelijke gamers...:)
    *Niet dat Kseen z'n vrouwtje na Halo en beetje DOA3 de xdoos ooit nog aangeraakt heeft....echt een vrouwelijke gamer is het dan eig. niet..... naja....bla bla bla ensjo.:{

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, ik wist niet waar dat Stichlip etc. op sloeg, dus ik denk: ik kraam ook maar wat onzin uit ;)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. Project Ego komt in 2003.
    2. GTA3 komt niet naar Xbox.

Ik vind het echt een top20 van niks, want sowieso hoort ISS2 daar niet bij evenals nog een tiental andere titels..

(SPlinter Cell?? BLINX??)

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Toendertijd was Blinx volgens mij nog totaal onbekend. Ik had er totaan de E3 nog helemaal niks over gelezen en dit was, zoals Munch zei, al een ouder blaadje. Maar ik ben het met je eens. Overigens weet ik zo net niet of ISS2 er NIET bijpast. Het lijkt een game die sommigen verafschuwen, maar anderen weer erg boeit! Ik ben benieuwd, zoals gezegd kan ik 'm misschien straks zelf testen.

*heeft er in de basis niet te hoge verwachtingen van, dan kan 't altijd meevallen*

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jezus rare topic....8)

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    BC komt pas in 20058) ongeveer :9

8. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja dan is het geen goeie top 20 van spellen....
    maar er staan toch zat spellen op die toch wel komen en die ik zeker ga aanschaffen.:)
    maar even goed, leuk geprobeerd munch om er wat leuks van te maken!;)

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9

heb je dan ook The Clerks gezien? en dogma? en jay en silent bob strike back? en chasing amy??? DIE MOET JE ZIEN, zijn van dezelfde maker

Maarem jah dat met die Piraten is inderdaad niks, heb alles eens bekekn enzo, maar nee!

ojah en wenny heeft haar nieuwe XBM BOEKIEEEEE :D

en weet al precies welke ze ALLEMAAL wil hebbe 8)
    dat wordt POETSEN thuis, 3,5 eruo per uur dus das veel poetswerk voor zoveel games :'-(

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Spank you :+ ( hihi zeg k altijd ipv thank you, klinkt leuker )

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9

WAAAAAAAAAAT NEEEEEEEEEEEEEEEE
    dat meen je niet hè!
    getverdemme dat spel moet ik hebben, maar Jurassic Park lijkt me ook wel wat, in de vorm van het bouwen van een theme park ofzoiets :confused:

12. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dogma wel gezien maar die andere 2 niet /me loves die humor in dat soort films dus ik ga al downen

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jay and silent bob strike back

if you r a big fan, buy them
    of kom gezellig knus bij mij kijken gheghe, ik ga vanavond jay and silent bob strike back kijken, hahaha ik vind het zo melig hè!
    Ik dacht dat ik zowat de enige was die hun humor cool vond, maar er is nog hoop :9

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    jay and silent bob strike back is ook super, vooral als ze die aap krijgen :D
    we gaan toch nog een keer xboxen? ;) dan kunne we er mooi een paar kijken :)

15. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke hou van mijn thumb wars video. Die is gewoon echt goed.

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ken ik niet, maar ehmz bij mij film kijken? :confused:
    Als je maar niet alergisch bent voor huisdieren, anders ga je bij ons dood, ennuh als je maar wel goed bent in engelse ondertiteling lezen??? .... bijna al onze films komen uit amrika dus vandar

17. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Mijn vriendin heeft ook veel huisdieren (katten, papegaaien, konijnen enz.8) ) en engelse ondertiteling is gewoon beterz!! sommige dingen zijn altijd zo *piep*!#!@ vertaald in het nederlands dat het niet leuk meer is..

18. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    inderdaad maar kinds van mn leeftijd zitte der altijd over te zeiken als we een film gaan kijken, nou fien dan gaan ze hem maar huren, tjeeez:mad:

19. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Je bent toch 15.. dan kunne de meeste toch wel een beetje engels dacht ik :)
    Moeten we strax Munch ook nog voor ze gaan vertalen hhaha zie je het al voor je

Abe: Hallo lui wat gebeurt er?
    Mudokkens: Wat gebeurt er Abe?

Munch: Eerst waren we met velen, nu....is er niemand meer over... ik zong voor ze dagen en dagen :'-((vinnik altijd zon triest stukje)

maar zeg nou zelf dat zou toch niet klinken zoiets :D

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha 30 hagedissen is toch niet veel 8)

Deel Deze Pagina