Tork is nog lang niet uit? hoe kan je die game dan slecht vinden?. en het is fuzion frenzy (lijkt erop dat je die ook niet hebt gespeeld)
Van die ik heb gespeeld: -Quantum Redshift (Dit gaat gewoon te fuckin' snel..:{) -The Thing (Klotespel..) -WWF:RAW (Gaat nog wel..)
Mijn Top 3 slechtste Xbox Games die ik heb gespeeld: 1: Circus Maximus (startte niet eens op!!!) 2: Dark Summit (Lelijke poepbaggersnowboardsimulatorwannabeshitgame) 3: Bloodwake... Deze oordelen zijn op demo's gebaseert, ik neem aan de de volledige spellen niet veel beter zijn. Als ik de bladen moet geloven zijn Blade 2, Gravity Gamestreet.Vert.Dirt, Nightcaster 2 en vooral Bruce Lee nóg erger! Hard to imagine...
wat een onzin. je kan toch om de zoveel tijd een update maken. 1. NFS: HP 2 (zooo slecht t.o.v. het geweldige Hot Pursuit 1 ( NFS 3 ) 2. Transworld Snowboarding (was voor mij een grote teleurstelling) 3. Bloodwake. van de vele spellen kon mij deze niet echt boeien.
.::: Hmm *denk denk* Bloodwake - Oh... dear... Lord... Azurik - Vreselijk... Een adventure? Het leek meer op Gauntlet maar dan minus alles wat Gauntlet zo leuk maakte. Vreselijk cliché op zowat elk denkbaar punt... Sheesh, ik krijg nog steeds rillingen als ik eraan denk. Wee de arme ziel die dit alsnog cheap aanschaft. Total Immersion Racing - For god's sake; GT klonen is tot daar aan toe (al zou het eens leuk zijn als er uberhaupt een racer eens wat nieuws gaat proberen), maar het dan ook nog eens dodelijk saai maken is het latste waar ik op zit te wachten. Niet eens die 15 euro waard... [/list=1]
Ik snap echt niet dat mensen Sega GT2002 niet goed vinden, ik vind het een brilliante game. JSRF vind ik zelf echt geen slechte game, het is alleen een game die niet voor iedereen geschikt is, dat is echt wat anders. Echt slechte games heb ik nog niet echt gespeeld op de xbox, ik koop ze niet graag... 1. Blood wake 2. TIR 3. Oddworld
1. halo 2. conflict desert storm 3. battle engine aquila alle drie k*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mening dit, mening dat boeiend; JSR-F is gewoon een goed vervolg op een steengoede game, zeker wat uurtjes speel plezier. Jammer dat mensen zulke slechte smaak hebben (imho) want deze game is gewoon erg goed.
hmm, best slecht dat een paar hele slechte spellen niet zijn genoemd!! Komt waarschijnlijk doordat ze zo slecht zijn dat niemand ze ook maar overweegd te kopen, hehe. Zet deze er nog maar ff bij. 1. Shadow of Memories ( Slecht verhaal, HELE slechte graphics!! Mijn arme XBOX!! en mijn god wat een vreselijk geluid als je over de straatstenen loopt. Het geluid komt nieteens overeen met de stappen die je doet. Zelf met geluid uit is dit een Baggergame. Moet haast wel slechter zijn dan Bloodwake! zo! 2. ISS2 ( auw, wat een vreselijke gameplay) 3. Yager ( ok, die kent niemand, maar het is wel een klotespel. Van mij mag Steel Battalion er ook wel bij, maar dat is een kwestie van smaak. Ik hoef mijn beeld niet vol met knopjes en mega explosies waarvan je niet het gevoel hebt dat jij het door je inspanningen hebt gedaan..