Mijn collectie
Aggresive Inline | Amped: Freestyle Snowboarding | Burnout 2: Point of Impact | Burnout 3: Takedown | Championship Manager 2002/2003 | Colin McRae Rally '05 | Commandos 2 | Dead or Alive 3 | Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball | Deathrow | DRIV3R | DTM Race Driver | Elder Scrolls III: Morrowind | Fable | Fifa 2005 | Fight Night 2004 | Full Spectrum Warrior | Ghost Recon | Ghost Recon 2 | GTA: San Andreas | Halo | Halo 2 | Hitman 2: Silent Assassin | Hitman: Contracts | ISS 2 | James Bond 007: Agent Under Fire | James Bond 007: Nightfire | Jet Set Radio Future | Lord of the Rings: The Two Towers | Max Payne | Max Payne 2: The Fall of Max Payne | Medal of Honor: Rising Sun | Midtown Madness 3 | NBA Live 2002 | NBA Street: Volume 2 | Need for Speed: Underground | Ninja Gaiden | Project Gotham Racing 2 | Rainbow Six 3 | Rallisport Challenge | Return to Castle Wolfenstein | Rocky | Sega GT 2002 | Serious Sam | Soldier of Fortune 2: Double Helix | Soul Calibur II | Splinter Cell | Splinter Cell: Pandora Tomorrow | SSX Tricky | Star Wars: Knights of the old Republic | The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay | The Simpsons: Hit & Run | Timesplitters 2 | Tony Hawk's Pro Skater 3 | Tony Hawk's Pro Skater 4 | Top Spin | UEFA Euro 2004 |
Persoonlijke Top 5
1: Elders Scrolls 3: Morrowind
In deze game heb ik zo ontzettend verschrikkelijk veel uren zitten. Puur om het feit dat er altijd wel iets beters te vinden is. Graphics zijn misschien niet subliem, de gameplay daarintegen wel. Er is weliswaar genoeg op de game aan te merken, maar dit is mijn nummer 1.
2: Star wars: Knights of the old Republic
Mooi verhaal, uitdagend, goede graphics en veel verscheidenheid. Kotor heb ik gewoon in 1 ruk uitgespeeld en dat is een heel goed teken meestal. Daarnaast waren de opdrachten echt enorm leuk om te doen.
3: Halo 1
Mijn eerste Xbox game die ik ooit gespeeld heb. Alleen al om de Co-op Singleplayer en de heerlijke besturing krijgt deze game een dikke 10. Dan vergeet ik gewoon de super AI, de fantastische shoot-outs en de verschrikkelijk mooie buitenlevels.
4: Grand Theft Auto: San Andreas
Ontzettend lang heb ik deze game nog niet, maar hij had honderd procent op 1 gestaan als de besturing van de vliegtuigen en helikopters wat soepeler waren geweest. Verder is de game gewoon geweldig, ontzettend leuke missies en natuurlijk de enorme vrijheid.
5: Soul Calibur II
Dankzij het feit dat ik geen live heb, moet ik het doen zonder die soort van multiplayer. Dus met vrienden SC II doen is altijd erg leuk. Bier, nootjes, een xbox en 2 controllers en elkaar heerlijk vernederen met SC II
Ik heb ook nog een klein lijstje met voor mij tegenvallende games, Top games die mij gewoon heel erg tegenvielen.
- Ninja Gaiden Dit is gewoon niet mijn spel, frustrerend moeilijk en Ninja Games zijn gewoon niet mijn ding.
- Splinter Cell: Pandorrow Tomorrow Niks vernieuwends voor iemand die geen Live heeft.
- Fable Te makkelijk, te weinig keuzes vergeleken met wat ze allemaal beloofd hadden, de game was gewoon niet af. De combat was lauw, de missies hadden te weinig afwisseling, het was wel een leuke game, maar niet dat legendarische wat ze beloofd hadden.
Laatst bewerkt: 20 jul 2005