Top 5 gamescollectie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo 2:
      Niet meegedaan aan het gehype en deeltje 1 amper gespeeld, dus voor mij geen betere shooter bekend en het voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik heb er al zo'n 600 uur opzitten en ga nog steeds door (helaas nooit echt goed geworden)
    2. Splinter Cell; Chaos Theory:
      Spannend, uitdagend, veel mogelijkheden, leuk verhaal, afwisselend en innovatief. Kortom, voor mij de (bijna) perfecte stealth-game. De multiplayer vind ik namelijk niet echt toegankelijk en online heb ik gewoon geen zin om voorzichtig te doen.
    3. Forza Motorsport:
      Nog maar net gekocht, maar nu al aardig verslaafd. Genoeg auto's, tracks, grafische kwaliteit. En gewoon een hele toegankelijke gamesplay; simpel, maar later super moeilijk maar niet erg frustrerend.
    4. Tony Hawk's Pro Skater 4:
      Ik was een echte die-hard THPS 2 speler op de PS, maar sindsdien is de serie alleen maar berg afwaards gegaan. Deeltje 4 was echter nog wel vernieuwend genoeg en de combo's waren daar nog te overzien. Met de underground reeks is het veels te veel arcade geworden en is de realiteit er voor mij wel af, wat de tony hawk serie eerst zo bekend maakte.
    5. Conker; Live & Reloaded / Unreal Championship 2 / Burnout 3 / Ghost Recon 2 / Rainbow Six 3: Black Arrow / Brute Force / Soul Caliber 2 / Fable / Amped 2 / Splinter Cell: Pandora Tommorrow / Top Spin :
      Allemaal hele aardige games, waartussen ik geen beste kan vinden.

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zie mijn sig voor mijn games.

Mijn top 5:

1. PES4
    De beste footiegame online, wat wil ik nog meer (enige minpunt is de lag en de ranking)

2. Burn Out 3
    Mijn eerste Xbox-game en Live game. Erg vet en nog altijd de beste arcade racer ooit.

3. Rainbow Six 3
    Deze heb ik helemaal ziek gespeeld, zowel offline als online. Vette shooter

4. Forza Motorsport
    De meest uitgebreide racegame voor de Xbox imo. Speelt erg lekker en het is erg leuk om met je eigen gebouwde bak online te racen.

5. Fight Night 2
    Als boksfan kan deze helaas niet ontbreken. Het spel sprak mij erg aan omdat het gewoon erg realistisch is en erg lekker speelt. Heerlijke boksgame.

5. Splinter Cell 3
    Ik kon niet kiezen tussen beide games dus vandaar dat ik ze beide op de 5de plaats heb gezet. SC3 is erg spannend en ontzettend leuk om te spelen, ook online alhoewel de levensduur niet al te lang is gebleken online.. Topper, dat wel.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in mijn Thread voor al mijn games (hint hint :p )

mijn top 5 uit deze 34 is:

1. Moto GP 2
    De Carriere mode, is de beste die ik ooit heb gezien, en de mogelijkheid om je motor naar eigen smaak te stylen, is iets wat me cker blijft boeien.
    Een van de weinige games, die mij echt bezig houdt.

2. Grand Theft Auto: Vice City
    Een echte "feel-good" game, ondanks de vele doden die er in vallen. Maar door de vrolijke sfeer, met het strand, de mooie auto's, en de periode waarin het speelt echt leuk om te spelen. (bedankt nog Dark Ninja _O_ )

3. Soul Calibur II
    op de Xbox nog niet gespeeld, maar wel op de PS2 bij een maat van me, en deze fighter, is voor mij de top in het genre. Beter dan Doa IMO, iets wat ik niet kan uitleggen. (wederom bedankt nog Dark Ninja _O_ )

4. Project Gotham Racing
    deel 2 is beter imo, maar die heb ik niet. Desondanks een hele goede game, met veel mogelijkheden, schitterende graphics, en goed geluid. één van de weinige games, die ik sinds de aanschaf van mijn Xbox heb.

5. Pro Evolution Soccer 4
    Toch maar hoger dan een Fifa titel, aangezien er toch meer diepgang in zit. Fifa is meer een pick up and play titel, die me meer aanspreekt daardoor, maar PES is toch een betere (red. leukere) footie.

Ik heb me xbox nu een jaar, en heb 34 spellen, vooral met dank aan Xbazaar, maar ik heb mezelf ook vaak een game geschonken, aangezien ik me geld bijna nergens anders aan uit geef.

Edit:// nouw, een mooi topic, en een mijlpaal voor mij. de 500ste post in mijn geschiedenis als dagelijks Xbw bezoeker.
    Dat er nog maar vele mogen komen _O_ _0/

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  4. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1 Ninja gaiden: de meest verslavende game ooit
    2 Zelda: ocarina of time: een te verslaavende RPG/adventure
    3 Halo 2: ook echt de nodige kost, zou op nmr 1 staan als er geen cheater waren
    4 Goldeneye: revolutionair
    5 KotOR: De beste RPG voor de xbox

5. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo 1

heb deze game echt zó vaak gespeeld.
    Vooral de co-op en de multiplayer in systemlink ownde als een gek.

2. KotOR

Superb spel, 2 x achter elkaar uitgespeeld en dat zegt denk ik genoeg.

3. Morrowind: The Elder Scrolls III

Ook zo'n vette rpg. OMG wat heeft mijn huiswerk hieronder geleden.
    Heb het spel laten liggen toen ik een item voor een quest was kwijtgeraakt en al had gesaved. :mad:

4. Halo 2

Tegenvallende singleplayer, maar met multiplayer nét een trappie hoger dan Halo 1

5. GTA: Vice city

Heb de game comleet uit gespeeld tijdens de vorige zomervakantie.
    Af en toe start ik de game nog op om over de boulevard te cruisen. *)
    Nee, deze game heeft een grotere plek in mijn hart veroverd dan SA.

6. SW Rico

SW Rico Gamer4live

Leuk Bevonden:
    0
    1>Forza Motorsport.
    Waarom? Dit is gewoon het ultieme racespel.
    2>GTA Doublepack
    Waarom? 2 voor prijs van 1, allebei topgames.
    (en omdat ik SA nog niet heb)
    3>fifa 2005
    Waarom? Ik ben nou eenmaal een fifa voetballer.
    4>BIA:Road To Hill 30
    Waarom? Geweldige Shooter
    5>Enter The Matrix
    Waarom? Matrix rulez O-)

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    1. Forza Motorsport
    Het is gewoon een hele vette racegame met ook hele vette auto's. En de goede AI en het 'realistische' rijden zijn heel gaaf.

2. Rallisport Challenge 2
    Dit was mijn eerste xbox spel en ik heb hem ook heel veel gespeeld. De multiplayer speel ik nu nog steeds af en toe. Er zijn redelijk wat auto's en het is gewoon lekker simpel racen op veel verschillende banen en baansoorten.

3. Grand Theft Auto San Andreas
    Ik had er meer van verwacht maar het is toch weer heel tof gebleven. Bijna alle missies waren leuk om te doen, maar toen de missies voorbij waren is het mij toch snel gaan vervelen.

4. Prince Of Persia The Sands Of Time
    Het puzzelen was gewoon hartstikke tof, alleen sommige gevechten duurden veel te lang. Laat mij maar lekker puzzelen.

5. Fifa 2005
    Het is de enige voetbalgame die ik op de xbox heb. Ik heb het veel gespeeld en de licenties zijn hartstikke tof, alleen jammer dat de verdedigers nooit doorschuiven.

(ik heb niet veel titels gehad dus vandaar dat de games op zich niet allemaal super zijn.)

8. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    G4M3S:
    Ninja gaiden, ghost recon 2, ghost recon 1, jetset radio future,sega gt 2002 unreal championship 2 the liandri conflict, blinx the time sweeper, rainbow six black arrow, halo2,splinter cell 1,splinter cell pandora tomorrow, splinter cell chaos theory,moto gp 1,mechassault 1,crimsons skies:high road to revenge,full spectrum warrior
    Top 5:
    >1< Halo2
    Waarom?:dit spel blijft goed wanneer je het ook speelt,maar single player viel voor mij heel tegen... maar de multiplayer is gewoon waar de 'actie'' is dit blijf je gewoon spelen tot halo 3 uitkomt...
    >2<r6:black arrow:
    waarom?: dit spel heeft gewoon een iets meer 'echter'' dan halo wat soms ook gewoon leuk is
    >3<unreal championship 2
    waarom? gewoon snel knalle niet nadenken:p(btw minpunt aan dit spel is dat er teweinig verschillende wapens zijn)
    >4<Ghost recon 2
    Waarom? leuk met vrienden! k vindt er online niet zoveel aan
    >5<Ninja gaiden
    waarom? ninja game lekkah hacken and slashen overal maar hard en verry hard is wel net iets TE (TE) moeilijk
    lijstje van games die niet zo leuk zijn:
    BLINX
    FULL spectrum warrior
    waarom?mijn verwachtingen voor dit spel waren veel groter!
    sega gt: je hebt geen snelheids gevoel in dit spel hoe je het ook speelt

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Racegames.

1 : Forza motorsports.
    Waarom: dat is heel simpel het is gewoon de beste simulatie racer op xbox.

2: PGR 2
    Waarom: dit is ook heel simpel uit te leggen want het is de beste arcade racer op xbox en op live een droomspel.

3: Rallysport Challence 2
    Waarom: gewoon een zeer leuk en aangenaam racespel. Niet te realistisch en niet te arcade achtig dus een zeer goed rallyspel.

4: Burnout 3
    Waarom: snelle arcade racer waar je je auto totaal naar de zak kunt rijden . zeer spectaculaire crashes alleen spijtig dat er na een crash geen schade is

5: Need For Speed Underground 2
    Waarom : ik zat voor de 5de plaats te twijfelen tussen deze en midnight club 3 en ik heb deze genomen omdat ik aan deze iets meer fun heb beleeft.

Nog enkele die in deze top 5 konden zitten
    PGR
    Moto gp
    Moto gp 2
    Colin 05

Shooters

1 : Halo 2
    Waarom : buiten het open einde een prachtspel met prachtige online mogelijkheden

2: Halo
    Waarom : gewoon nog altijd een van de beste shooters op de xbox en de reden waarom ik een xbox gekocht heb

3: ghost recon 2
    Waarom : een van de meest tactische shooters en wordt veel gespeeld op xbox-live

4: unreal championship 2
    Waarom: een snelle shooter met alles erop en eraan met zeer prachtige graphics en de toevoeging van de mêlee attack heeft een extra kick

5: Doom 3
    Waarom : ik heb hem ook op pc maar toch speel ik hem veel liever op de xbox een van de prachtigste games op xbox alleen spijtig dat er zoweinig online gespeeld wordt.

Rpg

1 : Fable

Een spel waar ik lang op gewacht heb en het was het wachten waard alleen spijtig dat het rap uitgespeeld was

2: jade empire
    Dit spel doet mij denken aan kotor alleen met een prachtig vecht systeem

3 : kotor
    Een prachtige rpg

4: kotor 2
    Een goed vervolg op de eeste alleen met iets te weinig veranderingen

5: sudeki
    Veel vonden hem slecht andere goed maar ik vond hem een toppertje

Sport

1: pro evo 4
    Dit is en blijft de koning van voetbal

2: fifa 2005
    Ver achter pes4 maar voor online een snelle pot voetbal zekers leuk

3: nfl fever 2004
    Ik weet niet hoe het komt maar nfl spreekt mij gewoon aan en het is zeer leuk om met een vriend te spelen.

4: NBA street 2
    Ik heb alle drie de delen en dit is de beste. Beter dan deel 1 en beter dan deel 3 want die had te weinig vernieuwingen.

5: nhl 2k3
    Dit is een spel dat nooid zal vergeten want dit is het spel waar ik een paar dagen op nummer 1 stond op de ranglijst maar sinds de komt van meer live spellen heb ik niet meer zoveel zitten spelen want er zaten niet zoveel mensen online.

Overige spellen dit vergeten ben zijn
    Splinter cell 1 , 2 en 3 alle drie klasse spellen
    Full spectrum warrior : ik had het gevoel dat ik in het midden zat van de oorlog in Irak.

…..

Mijn absolute top 5

1: halo2
    2: forza
    3: pes 4
    4: fable
    5: full spectrum warrior

10. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 san andreas
    Gewoon zo grote wereld lauwe missies en het heeft ook dingen uit het echte leven
    2 project gotham 2
    gewoon het realisme van het beeld en hoe de auto's reageren
    3 project gotham 1
    hetzelfde
    4 pro evo 4
    kijk bij alle voetbalspellen kan je al zien wat ze gaan doen maar hier is het gewoon onvoorspelbaar
    5 collin mcrea 2005
    Het realisme en die test met dat je andere onderdelen kan halen

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg er ook even bij waarom he... |:- :)

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2
    De live shit is gewoon te vet, verslavend en zeer goed uitgewerkt.(op de cheaters na)

Splinter Cell pandora Tomorrow
    Hij was gewoon gaaf, innovatief, leuk op live en zeker de opvolger van deel 1.(chaos theory viel tegen)

Project Gotham Racing 2Toch beter dan Forza, op papier niet, maar het was wel leuker om te spelen vind ik.

Ninja Gaiden
    zegt genoeg, gewoon heel erg vet, en lekker lang.

Shenmue 2
    Goedverhaal, bonusdisc :p, leuke gameplay. (ik wacht nog op deel 3 :'-( )

Dat was het dan....

greetz wooly _0/

13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 5 beste Xbox games voor mij:
    Halo 2
    Pro Evolution Soccer 4
    Ninja Gaiden
    Star Wars: KotOR (deel 2 niet gespeeld)
    GTA:confused:A

In die volgorde. NG en Kotor vind ik trouwens wel ongeveer even vet.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Pff en waarom?

15. Mijn Games

Brothers in Arms: Road to Hill 30

Burnout 3: Takedown

Call of Duty: Finest Hour

Conker: Live and Reloaded

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

Crash Nitro Kart

Crash: Twinsanity

Crimson Skies: High Road to Revenge

Dead or Alive 3

Def Jam: Fight for New York

Fable

Fatal Frame (Project Zero)

Forza Motorsport

Ghost Recon 2

Grabbed by the Ghoulies

Halo

Halo 2

Metal Arms: Glitch In The System

Midnight Club 3: DUB Edition

Need for Speed: Underground 2

Ninja Gaiden

Oddworld: Munch's Oddysee
    Oddworld: Stranger's Wrath

Pariah

Prince of Persia: The Sands of Time

Prince of Persia: Warrior Within

Project Gotham Racing 2

Project Zero 2: Crimson Butterfly

Rallisport Challenge 2

Rayman 3: Hoodlum Havoc

Return to Castle Wolfenstein

Soul Calibur II

Splinter Cell

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Star Wars: Battlefront

Star Wars: Knights of the old Republic

Star Wars: Republic Commando

The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

Unreal 2: The Awakening

Unreal Championship

Unreal Championship: Liandri Conflict

Voodoo Vince

Worms 3D

Top 5

1. Titel: Halo 2
    Vond ik naar mijn mening wat minder gebalanceerd, en de SP was duidelijk korter dan deel 1. Waarom staat ie dan op 1 O-) ? omdat ik de SP nog steeds regelmatig speel en de MP met vrienden gewoon erg leuk is

2. Titel: Burnout 3
    Beuken en autorijden.. voor mij de beste combinatie in een arcade racegame.. zeer vermakelijk en word nog regelmatig met vrienden gespeelt (de aggresieve versie van tikkertje :+ )

3. Titel: Prince of Persia: Warrior Within
    De beste puzzel en actiegame voor de xbox. iets toegankerlijker als Ninja Gaiden. gewoon een vette game (die moves van de prins.. heerlijk _O_ )

4. Titel: RalliSport Challenge 2
    Ben er nu nog verslaaft aan.. de adrenaline en de actie. ik zit altijd op het puntje van me stoel vooral met downhill races :D

5. Titel: Forza
    Op sommige punten valt ie tegen en op sommige punten ownt ie GT4.. maar geenzins een slechte game :)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2005
  16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vind iedereen halo tog zo goed? ik vond halo 1 leuk maar niet meer dan dat. en halo 2 was leuk maar teleurstellend. en multiplayer heb ik een paar keer gedaan en het kan me maar niet boeien. maar dat kan komen omdat ik geen live heb

17. Victor

Victor Guest

Ikzelf vind het in de Multiplayer leuk omdat de opzet heel simpel is maar ook ingewikkelde tactieken toelaat. De Singleplayer is leuk omdat de sfeer altijd goed blijft en het gewoon heel leuk is om Grunts een kogeltje of 2 te geven. ;)

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Halo 2 best goed is op Live (afgezien van de cheaters).

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook vooral hypen is, met Forza zat ook iedereen van: Man wat mooi! :eek:, en raad eens wat het minpunt van Forza is, juist ja... de GFX. :+

De enige game die IMO de hype tot nu toe ook daadwerkelijk waar heeft gemaakt is PGR2. Halo 2, Fable, Conker, Forza, allemaal vielen ze íéts tegen. :)

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik niet helemaal met je eens. KOTOR2 bijv. werd ook gehypt en terecht want was een goede game in to tot fable, dat was het niet helemaal en hetzelfde geld voor HALO2 de multiplayer daarvan is natuurlijk de beste die we tot nu toe kennen maar jah dan de singleplayer... dat is een ander verhaal. Maar toch voor de rest heb je wel gelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina