Mijn games op dit moment (heb er veel meer gehad):
Burnout3, DefJam FfNY, DOAU, Doom 3 LE, Halo2, HotDIII + gun, Morrowind GOTY, NG, PES4, PGR2, Topspin, UC2.
Top 5 op dit moment:
Op 1 met kilometers voorsprong op de rest: Morrowind GOTY
Waarom? Ontzettend veel vrijheid, goed verhaal. Eigenlijk een RPG zoals een RPG moet zijn en niet als die belachelijke Dungeon & Dragons / Baldurs Gate (op de xbox dan) spellen. Zie daarom ook echt uit naar het vervolg op de 360.
2. PES 4
Waarom? Speelt ontzettend lekker, gameplay is perfect. Op dit moment het spel dat ik het meeste speel (ben laatst alleen met defjam weer begonnen). Leuk om opnieuw een team te beginnen en 'aan te kleden' met clubkleuren, shirtjes en alles.
3. House of the dead
Waarom? Gewoon het ultieme spel om multiplayer te doen als vrienden over de vloer komen. En aangezien ik een erg realistische nagemaakte beretta heb als gun, speelt het nog fijner. Spel blijft daarom leuk en wordt van tijd tot tijd weer eens uit de kast gehaald.
4. Def Jam FfNY / DOAU
Waarom? Ik heb een hekel aan die R&B-PimpDaddy-50eurocent-TheGame-figuren, dus het geeft een kick om ze helemaal tebarste te slaan. Dit spel brengt de echt harde klappen en moves zo mooi en realistisch in beeld. Wel jammer dat het enige oefening vereist om onder de knie te krijgen, waardoor mulitplayer iets minder aanlokkelijk is aangezien als je dit voor de eerste keer speelt je geen kans maakt.
DOAU is daarentegen voor multiplayer veel beter geschikt en ziet er schitterend uit. Daarom gedeeld 4e 
5. Doom 3 LE:
Waarom? De oude doom-delen die op de Limited Edition staan zijn zo gaaf om weer eens te spelen. Ik heb de LE nu een aantal weken en nog geen 1 x doom 3 gespeeld haha. Maar dat komt ook een beetje omdat ik hem ook op de pc heb en al redelijk ver in het spel zit.
Verder zal ik spellen als burnout 3 en PGR 2 niet wegdoen, zijn gewoon goede racers. Ninja gaiden was een leuk spel, maar raak je feitelijk niet echt meer aan zodra je hem uitgespeeld hebt.
Echt enorme tegenvallers tot nu toe: Halo 2 (voegt niets toe aan 1, singleplayer heeft me geen moment weten te boeien. Ik heb geen live dus dat zou het spel misschien nog aantrekkelijk maken), Fable (bleeegh totaal geen uitdaging, ongelooflijk wat een verwachting er is gewekt voor dit spel), Jade Empire (te lineair, niet boeiende combat).
Top Spin en UC 2 blijven leuke games.
Nou ik vind het zo wel weer genoeg
Laatst bewerkt: 28 jul 2005