Top 5 gamescollectie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw top 5

(Post 76 t/m 80 zijn offtopic! Zonde van deze thread!)

Top 5

1. Unreal Championship: Liandry Conflict
    Mijn beste online ervaring tot nu toe. Vergeleken met 'Halo 2' is 'Unreal' een stuk sneller qua gameplay. Meleecombat zit geniaal in het spel verwerkt. Alhoewel 'Unreal' hier en daar last heeft bugs en glitches, maar van Amerikaanse bodem hoor ik hier en daar geruchten dat er een update aan zit te komen.

2. Beyond Good & Evil
    Gekocht op advies van Xbox Magazine en diverse reviews. Nooit spijt van gehad. Spel zit goed in elkaar, veel variatie en grafisch goed uitgewerkt. Had nooit gedacht dat ik zoveel plezier aan dit spel zou beleven. De grote verrassing binnen mijn collectie. En bovendien verkrijgbaar voor een prikkie.

3. Ninja Gaiden
    Eén van de moeilijkste maar ook een van de mooiste games. Uitdagend en soepele gameplay. Een verhaal met diepgang waarin je word meegesleurd. Hier heb ik heel veel uren mee doorgebracht. Wou persee weten hoe het met Rachel zou aflopen, hehe :)

4. Brothers in Arms: Road to Hill 30
    Heb een zwak voor 2e Wereld Oorlog first-person-shooters. De 'Medal of Honor' franchise en 'Call of Duty: Finest Hour' redden het bij lange na niet bij deze game. Erg realistisch in beeld gebracht. Grafisch een hoogstandje en tactisch goed uitgewerkt. Vijand vinden voordat hij jou vind, positie innemen, vijand onder druk zetten en flanken. Top!

5. Kingdom Under Fire: The Crusaders
    Het eerste spel wat tactiek en reallife-combat succesvol combineert. Pittig om te spelen, maar bied daarintegen genoeg uitdaging. Grafisch geen hoogstandje. Vind ik niet gek als zowat honderd man tegelijk je beeldscherm vervullen. Momenteel nog steeds mee bezig.

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    We discussiëren toch over de games die iedereen in zijn top 5 heeft staan? Is dat offtopic? We hebben toch allemaal onze eigen top 5 doorgegeven en nu praten we erover? :eek:
    Something wrong with that? :cool:

3. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn games op dit moment (heb er veel meer gehad):
    Burnout3, DefJam FfNY, DOAU, Doom 3 LE, Halo2, HotDIII + gun, Morrowind GOTY, NG, PES4, PGR2, Topspin, UC2.

Top 5 op dit moment:

Op 1 met kilometers voorsprong op de rest: Morrowind GOTY
    Waarom? Ontzettend veel vrijheid, goed verhaal. Eigenlijk een RPG zoals een RPG moet zijn en niet als die belachelijke Dungeon & Dragons / Baldurs Gate (op de xbox dan) spellen. Zie daarom ook echt uit naar het vervolg op de 360.

2. PES 4
    Waarom? Speelt ontzettend lekker, gameplay is perfect. Op dit moment het spel dat ik het meeste speel (ben laatst alleen met defjam weer begonnen). Leuk om opnieuw een team te beginnen en 'aan te kleden' met clubkleuren, shirtjes en alles.
    3. House of the dead
    Waarom? Gewoon het ultieme spel om multiplayer te doen als vrienden over de vloer komen. En aangezien ik een erg realistische nagemaakte beretta heb als gun, speelt het nog fijner. Spel blijft daarom leuk en wordt van tijd tot tijd weer eens uit de kast gehaald.

4. Def Jam FfNY / DOAU
    Waarom? Ik heb een hekel aan die R&B-PimpDaddy-50eurocent-TheGame-figuren, dus het geeft een kick om ze helemaal tebarste te slaan. Dit spel brengt de echt harde klappen en moves zo mooi en realistisch in beeld. Wel jammer dat het enige oefening vereist om onder de knie te krijgen, waardoor mulitplayer iets minder aanlokkelijk is aangezien als je dit voor de eerste keer speelt je geen kans maakt.
    DOAU is daarentegen voor multiplayer veel beter geschikt en ziet er schitterend uit. Daarom gedeeld 4e :)

5. Doom 3 LE:
    Waarom? De oude doom-delen die op de Limited Edition staan zijn zo gaaf om weer eens te spelen. Ik heb de LE nu een aantal weken en nog geen 1 x doom 3 gespeeld haha. Maar dat komt ook een beetje omdat ik hem ook op de pc heb en al redelijk ver in het spel zit.

Verder zal ik spellen als burnout 3 en PGR 2 niet wegdoen, zijn gewoon goede racers. Ninja gaiden was een leuk spel, maar raak je feitelijk niet echt meer aan zodra je hem uitgespeeld hebt.
    Echt enorme tegenvallers tot nu toe: Halo 2 (voegt niets toe aan 1, singleplayer heeft me geen moment weten te boeien. Ik heb geen live dus dat zou het spel misschien nog aantrekkelijk maken), Fable (bleeegh totaal geen uitdaging, ongelooflijk wat een verwachting er is gewekt voor dit spel), Jade Empire (te lineair, niet boeiende combat).
    Top Spin en UC 2 blijven leuke games.

Nou ik vind het zo wel weer genoeg :)

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Top5

1. Pro Evolution Soccer 4 (verrassend)
    Eigenlijk geen verder uitleg nodig, totaal verslaafd.

2. Project Gotham Racing 2
    De reden waarom ik een Xbox kocht en geen PS2. Ik heb me hier echt tijden mee vermaakt.

3. Forza
    Heel lang op gewacht.. Maar uiteindelijk ben ik toch vrij snel weer teruggevallen op PES.

4. Voodoo Vice
    Erg leuk platformspel wat er nog goed uitziet ook. Topper

5. Amped 2
    Op een console moet je gewoon een snowboardspel hebben.. Keuze was tussen Amped en SSX. Nooit spijt gehad van mijn keuze :)

5. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het spel nog en ik heb het al 6 keer uitgespeeld. Deze game is te masterlijk voor woorden. Respect team ninja _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, ik heb deze thread ook gemaakt met de bedoeling om na de Top 5's ook erover te discuseren zodat we elkaar meningen leren kennen en respecteren. O-)

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    haha beyond good and evil, ik heb die game met nederlands stemmen gedaan en my god wat is dat maffe varken funny _O_

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 5:

1. Halo: Combat Evolved

Vind ik nog steeds 1 van de beste games van de xbox. Ik spee het nu niet meer maar blijft een vet spel.

2. Halo 2

Vooral een 2de plaats omdat ik dit op dit moment alleen maar speel. Ook een geweldige game alleen sommige erg goede elementen van Halo: Combat evolved zijn eruit gelaten. Erg jammer.

3. Splinter Cell 1

Vette sneak game.

4. Gta: San Andreas

De vrijheid, de missies, geweldig!

5. Midtown Madness

Heel veel plezier mee gehad vroegâh op live. Geweldig spel :).

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Thats what I said nigger! :{

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gezien spleetoog, en ik heb deze thread gemaakt he, dus het voelde als mij plicht om te regareen. O-) :)

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jonge wat nigger wat kom jij wijs praten? meer respect a mafkees

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor |:- ik wijs wat jij wijs terug praten?
    k wou het al1 maar ff zeggen... ( *HUILT* )
    boehoehoe, stommert :+ 8)
    (ps. Is hier tegenwoordig dan een repeat functie ofzo? Het moet niet gekker worden of hij had mijn post over het hoofd gezien kan ook natuurlijk)

Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  13. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Splinter cell, grafisch prachtig mooi verhaal, fantastische gameplay.
    2. Halo 2, heerlijke gameplay
    3. Jade empire, wat een avontuur.
    4. Crimson Skies, net boven het water vliegen,
    5.Soulcalibur II, Dead or Alive, Rainbow six, XIII, etc, etc.
    Ben aan het sparen voor mercenaries, brothers in arms en splinter cell chaos theory, als ik die heb kan ik waarschijnlijk die top 5 weer veranderen.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    sorry van mijn quote ik heb iets te veel gta gespeeld en ben een beetje melig... en natuurlijk je hebt helemaal gelijk |:- _O_ maar nu weer ontopic smurf welke sc bedoel je? 3, 2 ,1 ?

15. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 en 2, deel 3 moet ik nog voor sparen.

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste: Laten we met elkaar het gezellig houden, en laten we een beetje ABN praten. Straattaal spreek je op straat en op school, en niet hier.
    Ten tweede: In de FAQ staat dat opsomtopics zoals dit niet zijn toegestaan, ze voegen helemaal niks toe aan het forum :).

-Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina