Oh, leuk: 1 Halo 2 Amped (ik heb maar 2 games... Ik vind Halo net iets leuker dan Amped.) Verder denk ik: 3 Rallysport Challenge 4 PGR 5 Munch's Oddysee En van de nieuwe games komen in aanmerking: Starwars: Jedi Starfighter. Unreal Championship Crimson skies ...
1.Project Ego 2.Spiderman 3.Project K-X (als die inderdaad zo vet wordt, zoals ze zeggen) 4.Halo 2 4.Hunter the reckoning Het is nog niet uit allemaal, maar dit gaat hem hopelijk worden!!
1.Halo 2.DOA3 3.Obi Wan (alleen omdat Star Wars is) 4.Mex Peen 5.DOA3 (weer, zodat je weet hoe erg die op nr.2 staat) Van wat ik heb is dit rijtje. Geen racegame erin, kneister ik nie zo goej.
1: halo 2: JSRF 3: Amped 4: RSC 5: THPS3 6: NHL 2002 7: DoA3 8: PGR 9: Bloodwake dit zijn de 9 spellen die ik gespeeld heb. en 1,2,3,4,5,7 heb ik zelf
Hmm ... 1. PGR 2. Halo 3. JSRF Heb ik zelf 4. RSC 5. DOA3 Zien er goed uit. Wil me nog wel een sporttitel aanschaffen; NHL 2002 en F1 2002 zien er goed, al zal NHL 2002 wel leuker zijn in multi
top 5 ok dan, 1 halo 2 doa 3 3 THPS 3 4 max payne 5 nhl 2002 6 wreckless dit zijn de spellen die ik heb ,alleen ik had laatst amped gekocht vond ik helaas toch niet zo.(smaken verschillen toch?) en oddworld en pgr zitten in mijn reward pakketje , dus kom maar op ms!!!
01; Halo 02; PGR | 10; Wreckless -> Superleuk voor de fun, maar dat is na een paar dagen wel voorbij (huren dus) | 30; DOA 3 -> Wat ik ook doe, 't kan me maar niet beginnen te boeien | 50; JSFR -> Wat een rukspel
1. Halo - het is een cliche maar het is gewoon de NO#1 X-Box titel 2. Project Gotham - zeer strakke racetitel, ook eentje die je moet spelen 3. NHL Hitz 20-02 - ijshockey is lachen 4. F1 2002 - F1 is gewoon vet, vooral in combo met abbon XBM nl 5. Amped Snowboarding - schijnt lachen te zijn, smaken verschillen wel echter En dan het verlanglijstje van de toekomstige spellen: 1. Tom Clancy's Raven Shield - kwaliteitspel van Ubisoft, ik hou van dit genre 2. Tom Clancy's Splinter Cell - zag er vet uit, boeiende gameplay 3. Duality - zie 1 en 2 (combinatie van dacht ik zo) 4. Halo 2 - ^ kijk bovenaan pagina 5. X-Isle - vette graphics, mooie natuur, lekker schieten SijmeZ
1: Halo 2: PGR 3: DOA 3 4: THPS 3 5: Unreal Championship (denk dat dit hem wordt, moet maar snel uit komen)