Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Top Spin 1 was dé tennisgame van de Microsoft's eerste generatie spelcomputer's genaamd de Xbox. En nu, op de tweede generatie spelcomputer's zal ook de 2e Top Spin verschijnen... Top Spin 2 op de Xbox 360! Dit keer met verbeterde GFX, een uitgebreidere Career-Modus, meer bestaande tennisspelers plus gewoon die heerlijke gameplay.

    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    2K Games

    Developer
    2K Games

    Genre
    Sportspel

    Release datum
    Januari 2006

    Belangrijke Features
    Online Multiplayer

    Top Spin 2 Trailer
    XBW Gamepage


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vorige deel!
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij dat ik heb gekozen voor een vrouwelijk personage. Scheelt me weer een extra set winnen bij de Grand Slams ;)

    Je krijgt gouden sterren door het winnen van grote toernooien en idd de special events. Maar 51 sterren al in het 2e seizoen is goed. Meestal als je een Grand Slam wint krijg je al 8 gouden sterren. Ook kreeg ik wel eens 10 gouden sterren voor een special event van een paar minuten. Aan vijf seizoenen heb je zat om je character compleet te maken. En als je 60 sterren hebt, kan je ook niet meer trainen. Alleen krijg je dan nog 4 trainingen voor je Advanced Shots.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  3. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey guys wou vragen, als je klaar bent met een seizoen krijg je altijd zo overzicht van wat je gedaan hebt afgelopen seizoen. Daaronder staat dan ook hoeveel carreerpoints, mijn vraag is nu is dit alleen de carreerpoints die je afgelopen seizoen hebt gehaald of alle punten van de seizoenen die je tot nu toe gespeeld hebt bij elkaar opgeteld?

    En hoeveel seizoenen moet je totaal spelen om carreer uit te spelen? 5 seizoenen of 4?
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die punten zijn al opgeteld. Vond het in eerste instantie een beetje raar. Al je statistieken van het afgelopen seizoen staan er, maar je careerpoints die je ziet zijn van je hele carriere. En je hebt dus 5 seizoenen om die 1000 punten te halen voor de achievement
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ah, oké! :)
    Voor mij nu ook duidelijk.

    Vond 1000 punten al zoveel om in één seizoen te halen :cool:!
     
  6. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk, top spin 2 is verzonden door zuiderpark. Morgen hele dag vrij :cool:
     
  7. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Acer 20 inch beeldscherm, maar als ik Topspin wil starten zegt ie this game does not support 50 hz, use 60 hz. Ik heb alle resoluties geprobeerd, maar het lukt niet. Ik gebruik de VGA kabel.
     
  8. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weer ff gespeeld en ik sta 100ste met nog 4 toernooien te gaan waaraan ik kan meedoen.
    Dus 1ste seizoen is geslaagd voor mijn doen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je moet in het menu van je 360 ff de beeld-instellingen veranderen van PAL50, naar PAL60

    1. In the Xbox 360 Dashboard, select the System blade.
    2. Select Console Settings and press A
    3. Select Display and press A
    4. Select PAL settings and press A
    5. Select PAL-60 and press A
    6. When prompted if you want to keep these new setting, confirm and press A
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je zult je Xbox 360 even op 60 HZ moeten zetten.
    Bij settings (de laatste BLADE) kan je die resolutie op 60 HZ zetten.
    Als het goed is, doet hij het dan! :)
     
  11. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je 2 foutjes in die zin, jullie = ik, geven = krijgen_O_
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    over zien gesproken, zit er een funcite in zodat je de wedstrijden van je vrienden / andere willekeurige personen kunt volgen?

    zoiets als Gotham TV in PGR 3... :)
     
  13. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, volgens mij niet
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    NIet dat je idd echt de partij kan zien.
    Maar wanneer je iemand in je FRIENDLIST aan klikt, die TOP SPIN 2 speelt, kun je de precieze stand zien.
    En ook wanneer hij aan zijn career bezig is, kun je zien hoeveelste seizoen, hoeveelste hij staat enz.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    jammer, zou wel een leuke toevoeging zijn geweest

    vooral als je vrienden aan het verliezen zijn :D ;)
     
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het nu ook al 2 dagjes en heb nog wat vraagjes:

    Hoe ziet jullie speler eruit? Ik bedoel dan op vlak van sterren he.

    De volleytraining, hoe kan je kort volleyen? Ik heb het probleem dikwijls dat ik de verre targets raak zonder problemen, maar dikwijls wel problemen met de targets die vlak na het net staan. Naar achter duwen lijkt niet te werken...
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou begrijp er niks meer van, win echt geen enkele pot meer van de top 10:mad:

    Net tegen roddick 2-0 in sets voor beide 3-1 gewonnen en in de 3e set 40-0 voor, begint die ballen te slaan ja daar kan ik gewoon niet bij (dan houdt het op ook).

    Begin er aardig de ziekte in te krijgen zo, ik kan slaan en lopen wat ik wil maar kom gewoon te kort, terug slaan gaat nog wel maar dan ben je zo uit positie dat heel het veld open lig.

    Service games win ik al bijna helemaal nooit, als ik punten maak dan is dat omdat ik de tegenstander breek. (tegen de toppers dan)
    Hoe serveren jullie eigenlijk, met de right tricker of niet.

    een redelijk gefrustreerde harry hiero |:-
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik deel je frustratie man. Ik kan die pot van mijn concurrent voor die 5 miljoen echt niet winnen gewoon. Die gozer heeft een forehand die echt gruwelijk hard is gewoon...fuck dit, ik KAP ermee....:mad:


    ;)
     
  19. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0

    Serveren doe ik eigenlijk altijd enkel met A. Met de rechtertrigger lukt er maar 1 op 5 ofzo.
    Heb net vrij gemakkelijk gewonnen tegen Moya, die 7 staat, in de halve finale van US Open in het 2e seizoen.
    Nu speel ik de finale tegen Roddick, ik laat je nog iets weten...
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik serveer met A en als ik een beetje risico wil nemen met B of X
    Die riskshots lukken me niet, dat is lastiger dan in deel 1 + dat ze minder effectief zijn naar mijn mening. Ik vind het gewoon een te groot risico.

    Heb overigens net voor het eerst 4 ranked matches gespeeld, 2 gewonnen. Eerste potje werd ik flink van de baan geslagen, tweede verloor ik nipt. 3e en 4e potje gingen wel goed, redelijk gemakkelijk gewonnen. Maar nu zijn mn batterijen op, even opladen en morgen weer verder
     

Deel Deze Pagina