1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe heb ik de achievment gehaald mensen: Heb gewoon tot seizoen drie doorgespeeld (alles waaran ik heb meegedaan gewonnen, vooral veel meegedaan aan special events (zijn meeste punten waard) en zag toen na seizoen drie dat ik 1164 punten had. Daarna heb ik gewoon steeds geskipt, geskipt en geskipt en had ik na seizoen 4 nog gecontroleerd of punten niet aftelde maar nee dus doorgeskipt en toen had ik hem.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's wel netjes! :)

    @ Digs NL

    Op die manier vat ik hem idd, en is het ook wel prettig jah, als je tussendoor kan zien, hoeveel punten je hebt!
    En heel lullig als je 13 punten te kort komt!
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik seizoen 4 maar simulaten, en als ik dan 1000+ heb, dan skip ik seizoen 5.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Doe gewoon volledig spelen totaaan seizoen drie. (heb je al duizend dan skipp je) heb je 800 of hoger. simulate dan alle wedstrijden en check goed na seizoen vier of je 1000 heb (zo niet win alle in seizoen 5 dan) en zit je na seizoen drie nog maar op zeshonderd punten zou ik je aanraden om alles te spelen en te winnen (haal je ongeveer 700 punten mee, waaronder de wereldbeker winnen moet)
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maarrr, ik heb nu tm seizoen 3 alles uitgespeeld, en ik heb 986 punten. Alleen seizoen 1 heb ik verneukt, heel veel trainingsessies verpest en wat tournooien verloren. Verder heb ik alles gewonnen, in seizoen 3 tijdens de Australien Open Bill Billions gedaan, verder heb ik wel alle tournooien gespeeld, behalve die van Tokyo en New Delhi, want daar moest ik ff die training doen en het Masters tournooi. In seizoen 1 had ik 47 points gehaald, en slechts een paar tournooien gewonnen.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dan kan je makkelijk seizoen 4 en 5 skippen. Met simuleren haal je maar heel weinig punten (ik kreeg met een seizoen simuleren maar 50 punten ofzow), maar als je nog maar 14 punten nodig hebt, haal je het makkelijk. Het is wel irri dat je het nergens kunt checken. Ik dacht dat ik in seizoen 5 al dik over de 1000 zat, uiteindelijk bleek ik met 1012 net over het randje te zitten
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Daarom moet je goed na seizoen 4 checken --> ben nu nieuwe baseliner aan het maken iemand nog tips?
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de achievement gehaald van 1000 punten. Het kwam m'n strot echt uit op het einde, nu lekker online spelen. Heeft iemand nog tips voor een ideaal poppetje (qua stats) voor xbox live?
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Vertel eens :9
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in seizoen 4 wat gesimulate, en ik kwam uit op 1090. Toen seizoen 5 maar geskipt. Die laatste wedstrijd tegen Dwight Vesterman (zal ook jullie rivaal wel zijn geweest) was echt belachelijk. Ik was door het skippen gezakt naar de 200ste plek, en ik had die gozer nog kunnen verslaan zonder te kijken, dat ging echt nergens over. Ik vond het wel een erg makkelijk spel, beetje snel uitgespeeld, das wel jammer. Online is nog wel tof, maar soms is er wel erg veel lag.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Iemand tips om Roddick te verslaan ?
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net een stuk of 10 potjes gespeeld, waarvan maar 1 met lag. Maar dan ook écht lag, dat het bijna onspeelbaar is. Wat me opvalt is dat er veel mensen een game quitten op onwijs kansloze momenten. Ik had net zelfs een potje gespeeld waarbij ik het winnende punt sloeg en toen opeens lost connection in beeld kwam. Ook als je met 3-0, 2-0 voorstaat, en jij aan service bent, willen mensen ook opeens quitten. Lekker boeie die 4 services denk ik dan, speel gewoon door.. Mocht net ook tegen de nr. 15 van de wereld, maar hij wilde niet met mij want hij kon geen punten ermee verdienen 8)
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Trouwens waaraan moet ik denken als ik hele carreer mode heb uitgespeeld? Dat je alle toernooien hebt gehaald en special events of dat je gewoon van seizoen naar seizoen gaat en een paar toernooien mist?
     
  14. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Net goed dat je niet tegen de nr. 15 hebt gespeeld.

    Mijn eigen ervaring is dat de top 100 spelers allemaal cheaten.....heletijd de service met de X-knop naar buiten en dan sla je de bal terug en dan slaan ze de bal naar de andere kant....zo doen ze dat altijd. Je kan de bal nooit goed terug spelen en geen rally mogelijk...in mijn ogen gewoon cheaten (wordt vaak over gepraat op het forum van xbox.com).....daarom speel ik nu niet meer tegen de top 100 spelers.

    Ik dacht echt toen ik de xbox 360 had gekregen.....dat het echt vet zou zijn om online te spelen.....maar dat valt me vies tegen. Jammer dat er zoveel cheaters zijn.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Slice shots op zijn serve, (X) dus, en jaag hem in de hoeken, Roddick is slecht in lange rally's want hij is traag. Je eigen service zo ver mogelijk in de hoek, en kijk de eerste keer waar hem hem naar toe slaat, meestal slaat hij dan de hele service beurt die kant op. Als je beneden staat, dan is dat bij iedere speler meestal cross terug, als je aan de bovenkant staat, is dat meestal rechtdoor. Roddick heeft soms wel eens wat variatie, maar de meeste ballen zijn wel te gokken. Sla verder de meeste ballen met (B) helemaal naar de hoeken, zodat hij geen kans krijgt om het initiatief over te nemen. Maar goed, vooral laten lopen dus, Roddick haalt bijna geeneen bal.

    Ik vond Moya de moeilijkste tegenstander, die kan ze uit onmogelijke positie nog cross terugslaan. Daar heb ik de meeste moeite mee gehad. Naja, niet dat ik er sets van verloor, maar het kwam wel eens tot 3-3. Hewitt is op zich ook moeilijk, omdat 50% van zijn ballen Risk Shots zijn, maar hij maakt ook superveel unforced errors, waardoor je hem meestal alsnog redelijk makkelijk verslaat.
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Had 'm al verslagen ;)

    Maar om nr.1 te worden moet je dus veel grandslams winnen toch ?
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, als je die 1000 points achievement wil halen, dan raad ik aan alle tournooien een keer te winnen, inclusief the Masters Final aan het eind van het jaar. Dat is volgens mij ook de enige manier.
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Oke bedankt ;), maar de Masters Final is dus een special event he en is deze toernooi pittig ?
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    iedereen vindt het spel zo makkelijk, maar mij lukt het maar niet om een grand slam te winnen
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik heb vandaag de eerste gewonnen eindelijk, de US open :9
     

Deel Deze Pagina