1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

1. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, is special event. Pittig? Nee hoor, want in dit toernooi mag je zelfs een wedstrijdje verliezen als je dat zou willen ;) . Er zijn 2 poultjes van 4 waarin je dus 3 potjes speelt. De beste 2 van elke poule gaan naar de halve finales. Dan finale winnen en je bent een paar miljoen :cool: rijker (4,2 geloof ik...)!
    Afgelopen seizoen zat ik bij Federer, Hewitt en Henman in de poule. Halve finale tegen Coria en Finale wederom tegen koning Federer. Was snelle finale, want zoals eerder gezegd, hij tennist met een lamme arm....

2. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah!

Alle achievements unlocked :)

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet precies wat je bedoelt. Ieder potje is zoooo eentonig, je moet altijd dezelfde strategie gebruiken 8) Online is een stuk leuker

Dan ga je waarschijnlijk niet de achievement halen van 1000 punten, alleen misschien als je alle 5 seizoenen helemaal doorspeelt. Ik had een groot deel gesimuleerd

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    online is cool maar tis beetje jammer dat er mensen stoppen als ze een set verliezen met 1/3 -->gisteren stond ik daar ook mee achter maar uiteindelijk doorgevochten en toen nog met 4/3 3/1 gewonnen. Mensen die stoppen krijgen bij mij standaard een slechte review.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En terecht!
    Is idd altijd zwaar irritant als er zo iets gebeurd.
    Mensen die voortijdig kappen omdat ze het niet kunnen winnen ofso.

(het vervelende is, dat er maar weinig met die slechte review shit gebeurd volgens mij)

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als er weer is iemand met zo'n tering lag is, dan ga ik gewoon weg hoor, ook al krijgt hij dan de winst. Ik ga niet spelen met zo'n lag, ik doe het toch voor de lol, niet voor de punten. En als iemand weg gaat, tja, op zich is het lullig, maar aan de andere kant, het werkt toch niet in je nadeel? Als ze weg gaan, maakt me echt geen zak uit, zeker niet als ik met 3-0 2-0 voor sta, want de uitslag is dan toch al bekend.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Lag merk je al vaak in het begin dus dan sta je misschien 1 nul achter dan maakt het weinig uit (ik pm dan altijd even lag zodat ze weten waarom ik hem peer). Maar als ik 1/3 voorsta met veel moeite vind ik het jammer dat die kerels weggaan omdat ze achter staan omdat het vast nog wel een leuke game zal worden. Grootste hekel heb ik nog aan mensen die als het bv 1/3 1/2 voor mij staat en zijn zijn aan de service dat ze de hele tijd dubbele fouten doen. Kom op zeg

Mystery X --> inderdaad die reviews helpen weinig

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik ook idd een paar keer tegengekomen, erg irritant is dat, maar als je met een dropshot returned dan ligt de game meestal weer open.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad je kan simpelweg als zij Links serveren en de bal helemaal naar rechts serveren (dat je ventje echt naar rechts moet springen) hem gewoon rechts plaatsen met X (mij lukt het wel met 8 in percision en 8 in zowel forehand als backhand) dan zullen zij moeten rennen en kan je ze afstraffen. Had er gisteren nog eentje die dat probeerde en stond toen ook snel achter maar daarna was hij niks meer met ze slome rotventje

10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de volgende achievements:

Beat all female pro players (en ook de male natuurlijk)
    Earn this achievement by defeating all of the female licensed players in Exhibition Mode

maakt t dan iets uit op welke moielijkheidsgraad je speelt.
    En moet je alle mannen en vrouwen verslaan met jouw poppetje of mag je zelf ook met bijv Federer spelen?

En hoe kun je zien wie je al verslagen hebt in exhibition mode? kun je niet zien of wel?

alvast bedankt voor het antwoord!_O_

11. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier zit er nog zo eentje8)

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Je kunt spelen met wie je wilt. Het maakt niet uit welke moeilijkheidsgraad, je kunt zelfs instellen dat je de hele wedstrijd slechts 2 games laat duren, mocht je dat willen. Je kunt niet zien wie je al verslagen hebt.

13. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan kun je dus t beste t rijtje afgaan van links naar rechts en op makkelijk zetten en 2 games als je de achievements heel snel wilt halen! haha

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Precies, boefje ;)

15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zulke achievements vind ik gewoon nutteloos.

exhibitions spelen is geen reet aan namelijk, vind ik dan....

doe liever online of career.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hallo

even een paar vraagjes

Hoe kun je een replay bekijken?

- hoe vind je je zelf terug in de rankings online!??? ik zie alleen maar de top 10?

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Er is geen replay....

Morgen met mijn Xbox naar een vriend toe, even de MP met z'n tweeen offline testen =P

18. basovich

basovich Guest

hy,

ff een vraagje: welke points worden bedoelt die in de achievement: '1000 carreer points' staan, de RACE of die andere?

gr bas

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    aan het eind van het seizoen krijg je een overzicht waarin onderaan je careerpoints staan (dus na elk seizoen kijken)

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vraag is al een aantal keer aan de orde geweest. Het zijn niet je race points. Het zijn de punten die je alleen ziet als je een seizoen hebt afgesloten.

Deel Deze Pagina