ik zag net trouwens dat je bij simulaten minder pnten carreer points krijgt is dat omdat je dan vaker verliest of omdat je dan gewoon niet speelt? en over die carreer points gesproken, ik had net 1 game gespeeld en de rest gesimuleert en ik had 4 points en ik had net 1 wedstrijd gewonnen met gewoon spelen en ik had 27 points dus dat scheelt wel wat
Jah, met simuleren verlies je veel meer. Je verliest dan zelfs van spelers die je normaal met je ogen dicht kan verslaan. Daarom krijg je ook veel minder punten. Je krijgt natuurlijk de meeste punten met de Grand Slams. Met simuleren kom je dan niet ver. Ik kwam met simuleren een keer tot de kwartfinales, dat was het ook wel
maar als je dan wint krijg je ook minder pnten.. ik doe BTW gewoon met games simuleren..kan ik altijd nog ingrijpen
je ziet ze als je net een nieuw seizoen begint ..maar als je net een wedstrijd hebt gespeeld staan ze onderaan als je klaar bent bij aces, double foults etc. maar dat is van die wedstrijd ..maar het komt er zo'n beetje op neer dat je zo'n beetje 40 wedstrijden moet SPELEN (en niet simuleten want daar krijg je minder voor) op de 1000 carreer points achievement te halen
Huh snap er niks meer van....Waar kun je ze nou bekijken ? Aan het einde van het seizoen geeft hij ze ook weer als het goed is, maar als je veel simulate is dat dan slecht voor je reputatie ?
haha...als je aan het einde van een seizoen bent..ik wis da ook nie heb het ook nog niet gezien mrja moet je dus kijken als je aan het einde van het seizoen bent (dan komt er zo'n lijst)
en dan staat er iets van total points ofzo ? Vanmiddag kreeg ik een melding dat ik 340 points heb verdiend, maar is dat in die seizoen?
Alle statistieken die je ziet aan het eind van het seizoen zijn van één seizoen, behalve de careerpoints. Die telt alle seizoenen gewoon door. Als er dus staat dat je 340 punten hebt gehaald, is dat van alle seizoenen die je tot nu toe hebt gespeeld
Dus je spreekt met die gene af om gewoon 25 keer te winnen, én 25 keer te verliezen? Of moet ik dat zien?