1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. basovich

    basovich Guest

    oke en waar kun je die tijdens het seizoen terugzien?
     
  2. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    dat kan niet
     
  3. basovich

    basovich Guest

    ik zag net trouwens dat je bij simulaten minder pnten carreer points krijgt :confused: is dat omdat je dan vaker verliest of omdat je dan gewoon niet speelt?

    en over die carreer points gesproken, ik had net 1 game gespeeld en de rest gesimuleert en ik had 4 points en ik had net 1 wedstrijd gewonnen met gewoon spelen en ik had 27 points dus dat scheelt wel wat :eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2006
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, met simuleren verlies je veel meer. Je verliest dan zelfs van spelers die je normaal met je ogen dicht kan verslaan. Daarom krijg je ook veel minder punten. Je krijgt natuurlijk de meeste punten met de Grand Slams. Met simuleren kom je dan niet ver. Ik kwam met simuleren een keer tot de kwartfinales, dat was het ook wel
     
  5. basovich

    basovich Guest

    maar als je dan wint krijg je ook minder pnten..

    ik doe BTW gewoon met games simuleren..kan ik altijd nog ingrijpen;)
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Deed ik ook. Als ik dan met 3-0, 1-0 achter stond kwam ik pas in actie
     
  7. basovich

    basovich Guest

    en toch nog 1000 carreer points gehaald?
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja waar kun je die precies zien ? Bij my stats toch en dan bij world of race ?
     
  9. basovich

    basovich Guest

    je ziet ze als je net een nieuw seizoen begint :confused:..maar als je net een wedstrijd hebt gespeeld staan ze onderaan als je klaar bent bij aces, double foults etc. maar dat is van die wedstrijd ..maar het komt er zo'n beetje op neer dat je zo'n beetje 40 wedstrijden moet SPELEN (en niet simuleten want daar krijg je minder voor) op de 1000 carreer points achievement te halen
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Je kan ze ook zien bij My stats hoor in de training menu
     
  11. basovich

    basovich Guest

    nee staat alleen world en race..zijn geen carreer (kd8 ook al dat dat zo was ;))
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Huh snap er niks meer van....Waar kun je ze nou bekijken ? :mad:

    Aan het einde van het seizoen geeft hij ze ook weer als het goed is, maar als je veel simulate is dat dan slecht voor je reputatie ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2006
  13. basovich

    basovich Guest

    haha...als je aan het einde van een seizoen bent..ik wis da ook nie heb het ook nog niet gezien mrja moet je dus kijken als je aan het einde van het seizoen bent (dan komt er zo'n lijst)
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    en dan staat er iets van total points ofzo ? Vanmiddag kreeg ik een melding dat ik 340 points heb verdiend, maar is dat in die seizoen?
     
  15. basovich

    basovich Guest

    in één seizoen?
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja zo te zien wel, huhm kan je totaal behaalde punten niet ergens zien....
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier al de achievment van 1000 careerpoints gehaald
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle statistieken die je ziet aan het eind van het seizoen zijn van één seizoen, behalve de careerpoints. Die telt alle seizoenen gewoon door. Als er dus staat dat je 340 punten hebt gehaald, is dat van alle seizoenen die je tot nu toe hebt gespeeld
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dus je spreekt met die gene af om gewoon 25 keer te winnen, én 25 keer te verliezen?
    Of moet ik dat zien? :cool:
     
  20. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dat geld bij mij ook. mss als jij en ik tegen elkaar spelen dat het spannend word
     

Deel Deze Pagina