Oeps! Ga ik het nog wel halen? Ach ik ga gewoon mijn best doen om zoveel mogelijk toernooien te gaan winnen en dan zien we het wel. Maar met de grandslams win je dus de meeste points he ? En die carreerpoints die je op dit moment in een seizoen hebt gehaald kun je toch ook terugvinden bij my stats en dan bij Race...?
Als je in 1 jaar alle tournooien wint + masters aan het einde van het jaar, dan haal je het makkelijk, maar je moet ze wel winnen.
ja, dat is waar. En als je verliest gewoon naar het dashboard gaan en je xbox opnieuw opstarten en het toernooi overdoen
Mensen hoe heb ik het gehaald Seizoen 1: alle minors + laatste drie majors gewonnen (voor de rest getraind) Seizoen 2: Alle minors + Majors + Masters gewonnen + aantal special events (die altijd doen leveren veel sterren en punten op_ Seizoen drie: Alles gewonnen --> als ik moest kiezen tussen special event en wedstrijd koos ik altijd voor special event behalve als het slam was Seizoen 4: alleen advanced training --> rest geskipt Seizoen 5: rest geskipt Denk eraan dat je alles zelf wint --> voor simulate krijg je beduidend minder punten)
jezus het blijft een stressspel. zit in het laatste seizoen en nog steeds geen grand slam gewonnen. zegt genoeg of niet dan (he is crap) hahah anyway. hebben meer mensen hier last van?
Tis toch niet moeilijk om grand slam te winnen? Ik heb er ieder geval met mijn 60 sterren (op 5 na allemaal brons) er zelfs geen moiete mee gehad. Wie je ook tegen je hebt. Je serveert of vangt op. slaat naar de ene kant, naar de andere kant en nog een keer naar de ene en voila. punt enz
Ik had wel een stuk of 8 grand slams gewonnen Geen stress, maar saai is hier het kernwoord Als het alleen een singleplayer spel was, had ik het spel allang verkocht
volgens mij juist wel... denk dat het winnen van de wereldbeker best goed voor je carriere is en anders alsnog je krijgt er wel sterren voor en 1000 punten halen is easy als je er het geduld voor hebt en je niet gaat vervelen
Moet je als je je laatste bronze ster heb gehaald de Special van Bill Billions spelen en winnen, krijg je denk ik 26 zilveren en 26 gouden sterren.
of gewoon verder spelen (als je nog maar in seizoen een bent) En mensen speel alleen toernooien die je kan winnen anders heeft het weinig nut