Ik heb een vraag. Ik krijg het beeld niet geregeld. Ik krijg een foutmelding dat ik in Console settings op PAL-60 moet zetten. Maar bij mij staan daar 3 opties: 420p 720p en 1080i. Alle 3 werken niet. Ik heb een Phillips LCD (Ambilight). Wie kan mij helpen?
Voordat je dat verandert moet je de switch op je kabel omzetten. Daarna op 60 hz zetten...vervolgens kun je je switch weer terugschakelen...zoiets was het.
nee ik was pas net begonnen maar ik kom er nog steeds niet echt uit in het boekje is allles engels (maar mijn engels is dus echt slecht) hoe kan je iets voor je sponser doen ? en als je een tournooi verliest kost dat je dan erg veel punten ?
Je moet gewoon spelen en als je dan in een toernooi iets doet wat in de lijst van je sponsor achievements staatzie je vanzelf of je iets hebt gehaald aan het einde van een toernooi. Als je niet meer kan spelen moet je waarschijnlijk een week skippen omdat je geld op is en omdat je ranking te laag is voor het dan te spelen toernooi. Druk dus naar de volgende week en druk dan op start
Vraagske: Uit hoeveel seizoenen bestaat een carriere? En de punten, haal je die het meest uit events of tournaments?
Pfff, na 3 seizoenen heb je alles al gezien Nu is het toch veel wedstrijden skippen. Eindelijk een niveau gehaald om via Live te spelen. Mijn eerste 2 ranked wedstrijden gewonnen, weliswaar tegen mannen die precies nog niet veel hadden gespeeld, dit kun je natuurlijk nooit op voorhand weten.
Jep, maar dan haal je die achievement van 1000 carreeer points misschien niet. Ik zit nu halverwege seizoen 4, maar speel het eigenlijk alleen nog over Live. Af en toe als het internet eruit ligt of wat dan ook speel ik nog wel ff een wedstrijdje carreer. Misschien dat ik in het hemelvaartweekend ff die achievements ga scoren
ik ben pas begonnen met de career, even een vraag... doen jullie elke keer als er een tournooi komt mee of kies je ook vaak voor de training, je kan dan het tournooi niet meer meedoen, maar als je alle tournooien meedoet dan kan je nooit trainen, en blijf je dus laag in sterren toch? als je op dag de keuze hebt uit training, tournooi, special welke moet je dan kiezen?
Je moet er gewoon een beetje afwisseling in zoeken. Ik zou het eerste jaar zoveel mogelijk proberen te trainen, dat heb ik namelijk zelf ook gedaan, anders maak je weinig kans op de grote toernooien.
En ik dacht dat ik vandaag gedaan ging hebben met dit spel maar moet nog één seizoen spelen en win gewoon alles. Ik doe het nog gewoon puur voor die achievement van first career en 1000 punten. Nadien verkoop ik hem.
Ik verkoop hem niet, maar ik moet dus ook nog anderhalf seizoen, maar heb er gewoon niet veel zin in Ben sinds gisteren weer een beetje online aan het spelen, 27 wedstrijden gespeeld, 14 gewonnen, gaat wel lekker zo *)