Ik wil deze game morgen ff gaan halen maar ik zit met 1 vraagje, ik heb de demo gedaan en die kon alleen op 60hz ofzo en dus niet op hdtv kwaliteit....is dit alleen bij de demo het geval? Want dan is het voor miuj niet de moeite waard. Alvast bedankt
wat een onzin dan zeg, ik zou toch zweren dat ik in de winkel op het hoesje zag staan hdtv Nou dan gaan we die dus niet kopen en word het FIFA Thnx voor je antwoord
Je kan je met je HD je kabel switchen naar normale TV, en dan kan je bij instellingen naar 60 Hz gaan, dan terugswitchen naar HD en tadaa
Oeps, had de vraag niet goed gelezen Bedankt voor het antwoord completer te maken. @TiNuSsssss: sorry hiervoor.
zonde, misschien kan je fifa ruilen op de xbazaar *fifa heb ik ook even gehad, nog steeds een trauma* Net weer ff 5 potjes online gespeeld, waarvan 3 gewonnen. 1 Gast was enorm aan het cheaten, bijna alleen maar drop shot servicen vind ik cheaten, en er was erg veel lag. En het andere potje dat ik verloor was de nummer 35, dus daar verwachtte ik ook niet veel van , maar was toch best spannend!
Hehehehe ik moet wat verder kijken dan m n neus plat is..... Elke dag ontdek ik weer wat nieuws ik voel me weer 12 joh
ik heb nu in career bijna alle 60 sterren gehaald, veel brons, een paar zilver...hoe verander je ze in goude sterren? als ik een major win dan krijg ik weleens zilveren sterren, krijg je dan die gouden sterren als je een masters wint? dat is me tot nog toe niet gelukt.
ik had gehoord dat al de sterren die je nu hebt automatisch omgezet worden naar gold, als je je rival 1 keer verslagen hebt...maar dat klopt dus niet.
Maar makkelijk hoeft niet meteen saai te betekenen, de wedstrijden nadat je 60 gouden sterren heb zouden ook heel spannend kunnen zijn. Helaas dat dat dan niet zo is (en ik nog steeds geen zin heb om de carreer te beeindigen)
Yep, jij schiet niet op Je hebt pas 200 punten met de achievements Maar jah, de singleplayer is niet veel soeps. Er zijn wel veel opties, maar de computertegenstanders zijn verschrikkelijk saai om tegen te spelen. Een spel als Top Spin is gemaakt voor de multiplayer.
idd, maar die exhibition is ook saai.. Ik heb nu 40 wedstrijden ranked gespeeld, en 21 gewonnen, dus dat gaat de goede kant op daarna zie ik wel of ik die andere nog haal
Damn, vandaag een zieke pot tegen een AI gehad in Parijs. Die gozer had een service waar ik geen antwoord op had met mijn ventje, dus het ging verduveld gelijk op. Een 5 setter en de 5e set is uiteindelijk 10-8 voor mij geworden. Maar zo is het niet zo gaaf meer. Want je kunt steeds op dezelfde manier scoren (en de AI ook) dus de potjes zijn steeds hetzelfde....