1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

1. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    risk shots moet je in de game eerst leren door trainingen...

weet niet hoe dat dan in een demo zit?

2. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel al. het is een combinatie van. De carriere vind ik leuker als 1 dat zeker en online is ook erg leuk. Moet het nog wel ff onder de knie krijgen na 2 dagen word ik online van de mat gespeeld.

3. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wilde ook meteen onlin gaan maar verloor al 10x je moet gewoon met je poppetje een paar seizoenen spelen en alles winnen dan krijg je genoeg goude sterren waardoor je je skills flink kunt verbeteren

4. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    hebben die goude sterren dus echt zin. snap het nut niet echt.

5. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gek van al die Y-spelers. Ik kan gewoon helemaal niets met die hoge ballen. :mad:

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Smashen misschien?

7. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde probleem. Ik heb wat exhibiotin matches gespeeld om het zelf ook te kunne en als ik nu zo'n tegenstander krijg doe ik hetzelfde trg.

ik had nog wat vraagjes
    wat zijn goeie sterrenverdeling voor een bepaalde spelers. Weet iemand wat slim is om omhoog te doen als je baceliner wil worden.
    en nog iets heeft het zin om op iets waar je niet goed in hoeft te zijn nog wel 3 sterretjes op te doen of is het slim om je helemaal te concetreren op het gene waar je goed in wil worden.
    en als laatste wat vinden jullie fijn spelen en hoe winnen jullie het meest. Met de volley, service harde safe slagen of spin cross.

o ja nog iets hebben goude sterren echt zin. hebben jullie het verschilt gemerkt

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net in/door de brievenbus gekregen, ik ga eens even kijken!

9. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het geval wanneer je niet bij het net staat. Men slaat soms omdat ze niet meer goed in de rally zitten een y-bal. Maar sommige doen dat constant, en dat is erg irritant. En als jij dan niet bij het net staat, kun je die bal niet smashen, en in het geval dat dat wel kan, schiet je er vrij weinig mee op want die ballen zijn gemakkelijk te pareren.

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n eerste wedstrijd gespeeld en gewonnen! :)

Wel met pijn en moeite... van de nummer 136 overigens!

Ballen met de A-button slaan is meestal weinig vruchtbaar, tenzij de tegenstander echt verkeerd gepositioneerd staat, maar mijn character slaat die risk shots (X en B) echt TE vaak uit... Maar ja, gelukkig nog netjes gewonnen! :)

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moet je A ingedrukt houden, gaat die harder/strakker.. ;)

Je moet het wel verdelen, maar toch wel meer trainen op de dingen waar je goed in wilt zijn. Als je baseliner bent kun je beter power trainen, speed & precission ook wel...maar volley bijvoorbeeld niet.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat langer ingedrukt houden werkt!

Alleen gvd wat is dat dubbelspel kut!
    Die mongool van een teamgenoot van me doet geen ene moer! Ik sta gewoon in m'n 1-tje tegen 2 anderen! Als de tegenpartij 1 kans krijgt, hup, gescoord, staat mijn ploeggenoot voor opendoel, dan nog slaat hij hem de verkeerde kant op, of 4x achter elkaar uit of in het net!

Hoe kan je dat IN GODSNAAM winnnen!?

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    niet:9
    maar er zijn weining doubles, heb t pas 2x gehad ofzo, sta nu 4e op wereldranglijst. (heb t spel pas 2 dage..)

14. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon je eigen singles winnen met dat toernooi en dan wint de andere gast uit je team ook wel 1 match, bij mij iig wel. Die dubbel is gewoon niet te doen.

15. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij verloor die gast zijn 2 enkels mocht ik niet eens meer me 2de enkel winnen. heb trouwens net wel een mooie oranje polo van lacoste aangeschaft heel leuk.
    maar wat moet je in hemelsnaam met al dat geld. na de special event van bill billions krijg je 5 miljoen met andere toernooien staat de teller nu bij mij op 6,6 miljoen. Me training is allang klaar en kleding kost niks dat vind ik wel jammer.
    had er wat speciale shirts ingestopt van 10 miljoen of zo kan je nog ergens voor sparen

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad... Ben ook klaar met trainen, heb ook 7 miljoen... Maar kan er inderdaad ook niks meer mee...

17. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    in deel 1 had je nog wel een shirt van een miljoen van top spin maar die was lelijk, maar ach jah hebben we een verbeter puntje voor het derde deel

18. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het al gevraagd is, maar ik stel em ff.
    Is er ook een bepaalde "replay" knop ofzo, want in de demo heb ik m nog niet kunne vinden. Nu heb ik wel is dat ik een mooi punt sla, en wil ik m graag terugzien, maar ik weet nie hoe. Is dit mogelijk in de Full version?

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet niet...

Mensen:
    Hoe sla ik een HARDE service?

Ik heb Service en Power helemaal vol met gouden sterren, toch sla ik nooit harder dan 120 Mph... Welke knop(pen) moet ik gebruikken om echt hard te slaan?

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb het spel niet, maar 192 KM/h lijkt me toch behoorlijk snel :9

Deel Deze Pagina