Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik krijg van de "service kanonnen" 145 Mph naar me toe gemept :) Kortom ik mis nog 25 Mph, alleen m'n stats zijn al vol, dus daar kan het niet aan liggen...
     
  2. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke knoppen gebruik je dan met die service van 120 Mph?

    Naar mijn weten kan je namelijk met die Trickshot(Rechtertrigger + A) vrij harde opslagen slaan.. Misschien dat dat je helpt :)
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ik heb 4 steretjes op service en mijn hardste service ooit was 133 mph, maar ik sla liever een x service ben trouwens vandaag van 29.453 naar plaats 5.862 gestegen. nu de top 1000 binnen
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik gebruik altijd A of B voor de harde opslagen en X voor de effect opslagen met spin.

    Maar ik zal de rechter trigger is gebruiken!
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik krijg soms onzichtbare characters ?(je ziet alleen evt hun pet) andere hier ook last van?
     
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    rechter trikker is wel lastiger. maar bij jouw tien sterren zal dat wel meevallen maar ik sla meer aces met x dan met rechter trikker ook online. Met RT+A kan minder goed richten

    nog nooit last van gehad ook online niet
     
  7. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Met r+a sla je inderdaad de hardste services. De hardste die ik ooit geslagen heb was 235 km/h. Ik sta nu 1100ste ofzo, op naar de 1000:D
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik nu een nieuwe personage ga maken waarbij ik meer sterren besteed aan speed en power, dat zijn toch 2 belangrijke die ik bij me eerste personage niet had gedaan.
    Met die ene sta ik 2600 maar ik heb zo het idee dat veel hoger niet zal lukken omdat hij daar simpelweg niet goed genoeg voor is
     
  9. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik ook een beetje. Ik heb gewoon een offline en een online poppetje.
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik 3x geha din de singleplayer.

    Was wel apart, maar had wel gewoon gewonnen:lol:
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nou in seizoen 1
    100 career points heb gehaald
    in seizoen 2 350
    in seizoen 3 700

    Hoef ik dan eigenlijk niks meer te doen om die 1000 career points in totaal te halen? Of zit er iets vaags achter dat je je best nog moet blijven doen?
     
  12. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon grand slams blijven winnen dan komen de 1000 punten niet meer in gevaar
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb seizoen 5 gewoon kunnen skippen, maar 4 moet je wel spelen anders verlies je punten.
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad met de RT + A serveren, dan zijn ze loei hard :)

    Maar goed, over 7 uur zit ik in de bus naar Spanje!
     
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    jah ook gehad, ik heb ook gehad dat ik opeens linkshandig was en me service stijl anders was enzo..moet wel ff patch voor kome..
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog een kleine detail online als je een custom match doet en er zijn bv. 3 spelers online hebben ze soms evenveel punten maar hun ranking verschilt dan wel 10.000 plaatsen bij de een klopt het dan maar bij de ander niet, zo had bij iemand die ergens rond de 20.000 stond een keer 2021 punten
     
  17. Andro

    Andro Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb sinds kort deze game en wil binnenkort online gaan spelen. Ik wil vanaf de baseline spelen. Ik ben zeer benieuwd naar de 'sterrenverdeling' van spelers die online GOEDE baseliners zijn. Kunnen mensen mij wat verdelingen geven? Ik zou het zo zonde vinden om de career mode te spelen en er achteraf achterkomen dat ik de sterren niet handig heb verdeeld.

    Ik had zelf het idee om volley, reflexes en focus op 1 ster te zetten, waardoor ik veel sterren kan toedelen aan: forehand, backhand, power en speed. Verder een redelijke hoeveelheid sterren voor precision, topspin en service. Wat vinden de goede ervaren online spelers hiervan?

    Ben erg benieuwd naar sterrenverdelingen van anderen. Vermeld dan ook even je speelstijl.

    BTW: maakt het ook nog uit welke coach ik kies? Straks kom ik er later achter dat ik door de verkeerde coach bijv. geen 10 sterren kan halen voor forehand. Of werkt dit niet zo?

    Groet,

    andro
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou als ik jouw was backhand en forehand niet tien doen, maar eerder power en speed. Wat jij nu zegt had ik met een charr en die wint niet van top 500 spelers en staat zelf 3000. Die had 10 en 9 sterren op forhand en backhand en speed en power maar op 6 en 7. mijn andere charr heb ik meer sterren van service en volley afgetroken en ook een van forehand en backhand die ik heb besteed aan speed power en spin(ook erg belangrijk voor rallies van achteruit)
    met deze ben ik nog niet zolang bezig maar ik heb er nog niet mee verloren en speel er fijner mee dan die ander. dat is wat ik je kan je aanraden
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar maken alle skills wat uit? want stamina merkt ik echt niet, en is precision belangrijk als baseliner? of kan je die net zo goed 5 als 10 sterren doen?

    edit: en maakt het nog wat uit wat je als natural talent hebt gekozen? want ik heb precision, forhand, en speed maar moet ik nu extra met deze skills door of maakt dat niet zo uit?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  20. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je genoeg sterren aan jeĀ“focusĀ“besteed. Risk shots onderscheiden de betere apelers van de beginners, en bepalen uiteindelijk je plekkie op de online ranglijst. Als je je risk shots onder controle wilt krijgen is dit makkelijker met een aanzienlijke hoeveelheid gouden sterren. Ik zeg niet dat die risk shots eerlijk of realistisch zijn, maar je wint ermee. En dat is wat we uiteindelijk allemaal willen.
     

Deel Deze Pagina