1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Andro

    Andro Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Focus is dus toch erg belangrijk? En hoe belangrijk is service? Zijn 3 sterren genoeg of kan je de ballen na de returns dan meteen rapen?
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    op dit moment kan ik nog 7 sterren halen, waar kan ik ze het beste plaatsen? ik heb tot nu toe:

    stamina: 3
    Speed: 7
    reflex: 2
    Focus: 3
    Service: 3
    Forehand: 8
    Backhand: 7
    Volley: 1
    Spins: 5
    Precision: 6
    Power: 8
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    online hebben heel veel mensen speed en power op tien en de sterren die dan nog overblijven kan je of op focus of als je wilt op service, want als je sterk serveert goed geplaatst en zo verlies je bijna nooit je game en kan je je concentreren op die van de tegenstander
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar sommige sterren merk ik niet eens, waar zie je stamina in terug? en is het nodig om daar meer dan 3 voor te hebben?
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    de verschillen tussen 1 of 2 sterren zijn niet goed te merken behalve bij service omdat je balkje rustiger loopt.
    maar het verschil tussen 1 en 10 sterren kan je wel merken en daarom moet je als je van iets je specialiteit wilt maken kracht bv. niet denken van uhh 5 a 6 is genoeg want dan kan de rest ook allemaal 4 neej dat moet je dan ook echt 10 doen
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon op die waar je nog weinig hebt, of Power, Forehand en Backhand optimaliseren. Maar volley een paar krijgen is ook leuk, of een flinke service
     
  7. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk nooit riskshots, behalve bij de service (staan mijn meeste sterretjes) en ik sta toch in de top 800. Het wordt nu wel moeilijker, dat wel. Misschien later nog een char maken wiens focus goed is...
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar ik maak focus sowieso niet meer dan 5 maar hij staat nu op 3 is het dan slim om hem nog te verhogen of maken 2 sterren eigenlijk niet meer uit? want dan kan ik ze ook nog nutig aan andere dingen besteden. (gebruik ook nooit risk shots, alleen service en die lukt bijna altijd wel)
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik het op service doen wat als je echt risk shots wil gaan gebruiken moet je focus nog wel hoger hebben als 5. maar ik persoonlijk gebruik niet zoveel risk shots en als je echt goed bent heb je die ook helemaal niet nodig. online is het tactisch aspect ook erg belangrijk als je de goeie keuzes maakt ben je de beste
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heel veel spelers hebben bij dat balke wat vol loopt boven in je scherm x,y,b staan. wanneer krijg je dat? en wat kan je ermee?
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn advanced shots die krijg je als je training hebt voltooid in je carriere met advanced shots kan je rally's op bepaalde momenten beslissen, deze balleen schijn scherper, sneller en gaan niet uit. Lees voortaan is het boekje, altijd handig
     
  12. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je leert die advanced shots op een gegeven moment in je carriere als je alle sterren hebt behaald op goud.

    Die balk loopt vol in een westrijd als je een paar punten achter elkaar wint. Met die shots kun je de rally in jouw voordeel doen keren. Je maakt die shots door linker trigger+ a/b/x/y.
     
  13. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    shit career afgerond met 850 had er 1000 nodig voor een achievemend
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had seizoen 5 gescipt d8 dat ik wel genoeg carreer pionts had, heb er niet specifiek opgelet nu bleek dat 978 punten had. Had ik het laatste seizoen toch maar een grand slampje moeten winnen.
    gelukkig heb ik nog een andere carreer waar ik al bij seizoen 3 ben ik wil niet nog eens 250 gamerscore missen
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar het balkje loopt nog sneller vol naarmate je meer punten spendeerd aan 'focus'. Ik heb een aantal careers, maar bij elk personage staat mijn focus op 0. Dit betekent dan ook dat ik pas na 3 a 4 punten in mijn voordeel een advanced shot kan slaan met X.
    Rafael Nadal heb ik trouwens ook nog nagemaakt, alleen is het zo lastig om al die punten te verdelen, aangezien je er maar 60 hebt en je voor Nadal wel minstens 75 nodig hebt.
    Verder heb ik Nalbandian, Gaudio, Ljubicic en Davydenko nagemaakt:D
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel leuk wat heb je als je verdeling voor nadal gedaan
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Rafael Nadal:
    Service 5
    Forehand 9
    Backhand 7
    Volley 3
    Stamina 6
    Speed 6
    Power 6
    Spins 6
    Precision 6
    Reflex 6
    Focus 0

    Maarja, het probleem is dus: eigenlijk moet hij een 9 krijgen voor speed, stamina, reflexes en precision.
    Alleen je hebt maar 60 punten om te verdelen, hopelijk is dit in Virtua Tennis andersO-)
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    voortaan moet hij er gewoon in zitten en goed ook want in mijn carriere staat het 9-0 tussen federer en mij.
    dat had wel iets pittiger gemogen
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb eindleijk de 1000 career points achievement binnen.

    Had in t 4e seizoen gewoon ALLE tournaments gewonnen. Daar ben je wel ff mee bezig.
    5e seizoen helemaal geskipt. uiteindelijk 1040 punten:)

    Nu nog 3 online wedstrijden spelen en dan heb ik die van 50 ranked matches.
    Dan nog ff 15 winnen voor de 25 online won matches acievement.
     
  20. Andro

    Andro Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    He,

    Wat krijg je als je 1000 career points haalt? En waar kan je zien hoeveel career points je hebt?

    Wat krijg je als je 50 ranked matches hebt gespeeld? En wat als je 25 online matches hebt gewonnen?

    Ben benieuwd.

    Andro
     

Deel Deze Pagina