1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dat lukt meestal wel in 1/2 seizoenen dan heb je alle bronze sterren en moet je toernooien gaan spelen om ze zilver en vervolgens goud te maken. nadat je 60/60 sterren hebt gehaald krijg je advanced trainingen om de advanced shots te leren
    dit allemaal moet in 5 seizoenen in was er na 3 klaar mee
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, klopt het dat voice niet werkt in online ranked matches? Of gebruikt 'men' het gewoon niet? Ik heb nu zo'n 12 ranked matches gespeeld en niemand zei wat..

    Edit: laat maar ik weet het al, 1 iemand gehad die wat zei.. Men gebruikt het dus gewoon niet, de schijterds.. Gezellig spel online (NOT!).. Ik speel ff door voor de achievements en daarna hou ik het weer voor gezien met die kansloze ranked matches.. Geen reet aan als niemand wat zegt, kan je net zo goed SP spelen....
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  3. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb hem ook heel vaak niet op bij Top Spin. Ik vind het alleen maar irritant zitten, heeft niets met schijterds te maken.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tsjah, het is 1 tegen 1. Heb echt geen zin om met een Fransman ofzow te gaan praten. Btw heb ik bijna nooit mn headset op, ik heb uberhaubt geen behoefte om met een stel vreemden te gaan praten. Speel de multiplayer omdat de tegenstanders niet zo voorspelbaar zijn als de singleplayer. Met Top Spin kan je in MP de tegenstanders op het verkeerde been zetten. Met SP blijft de computer gewoon staan
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is het in games als PGR3 etc heel anders.. Wel zo gezellig.. Zal wel aan het type game liggen dan..
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat sowieso omdat je met een groepje bent aan het spelen.
    Met Dead or Alive 4 wordt er ook gewoon veel gepraat.
    Ligt denk gewoon aan de 1 tegen 1 spellen
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook bijna nooit op behalve bij lotr is het af en toe wel zo handig online
     
  8. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die echt niets anders te doen heeft:

    Wow, net echt de spannendste wedstrijd tot nu toe gehad, wat een geweldig spelletje ook. In de eerste set had ik totaal geen moeite met om mijn service te houden en ik pakte ook gemakkelijk het eerste breekpunt 3-0. De tweede set totaal het omgekeerde, ik raakte ineens geen bal meer en de tegenstander mepte me omver. 0-3. In de laatste set werd ik echt met een love game gebroken waarna hij zijn service hield en stond ik dus echt erg snel met 0-2 achter. Mijn service begon weer te lopen (ik leun best wel op mijn service) maar kon nog steeds niet loskomen, waardoor de tegenstander op een wedstrijdpunt kwam. Die miste hij en ik kwam snel op deuce, nou ja je kent het wel het ene wedstrijdpunt na het andere vloog om m'n oren maar wist ze net te pareren, en ik hield m'n service. In zijn game komt ie weer op een wedstrijdpunt maar ik wist hem net te breken. Toen brak hij mij in een keer weer als ik aan service ben (hoe bedoel je wisselvallig). Gelukkig brak ik hem weer op zijn service op een erg sneak wijze (hij had tussendoor nog een paar wedstrijdpunten geloof ik).En in de tie-break had ik aan 1 wedstrijdpunt genoeg! Wat een wedstrijd zeg haha. :b:

    Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de xbwers staan op de ranking. Ik zelf sta nu rond de 360ste plaats ergens (toeval?)
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de nadelen van dit spel?

    Ik hoor veel negatieve verhalen van mensen die zich dood ergeren.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het grootste nadeel van het spel is toch dat je het na 2 seizoenen(van de 5) in de carreer al hebt gehad.Het enige wat je constant doet is trainen, trainen, toernooien spelen en nog eens toernooien spelen.

    Daarnaast is de AI nou wat hoger wat hier en daar voor de nodige frustraties zorgt, maar of je dit als een nadeel moet zien heeft te maken met een persoonlijke mening.Ik vind van wel.

    Maar goed als deze game geen online mode had, had ik deze game absoluut niet gehaald.
     
  11. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is een goede AI een nadeel ? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, hij kan te goed zijn, maar dan is het weer geen goede AI. * filosofischt *. In het geval van topspin verhoogt het alleen maar de speelduur van de single player. De multiplayer is echt top, alleen duurt het soms een paar minuten voordat je een game vind.
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het online een beetje realistisch? Servicevoordeel enzo.

    En hoe zit het met riskshots. Bij TopSpin 1 won degene die het beste de riskshots beheerde (correct me if I'm wrong, ik vernam zoiets). Is dat nu niet meer het geval?
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je goed serveert heb je idd wel servicevoordeel ja, maar dat verschilt helemaal hoe je verder het punt uitspeelt natuurlijk. De riskshots zijn in dit deel veel moeilijker, omdat het metertje niet elke keer met dezelfde snelheid loopt. Daardoor zal je niet alleen maar riskshots slaan, en win je dus niet alleen daardoor :)
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Is het online nouw nog leuk ? Ik heb eigenlijk haast nooit online gespeeld met topspin 2. is het nog druk ?
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Mwha valt wel mee.Jammer zijn er soms van die zielige figuurtjes die bij de hun opslag alleen maar gebruik maken van ''lobjes''.
     
  16. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag spel is dit man.. In sommige wedstrijden is mijn goser linkshandig en soms is ie weer rechtshandig. En net in een toernooi moest ik tegen lobato, maar hij was onzichtbaar. Dan weet je nooit wanneer je een punt scoor. Gelukkig wel gewonnen met moeite.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ook niet tijdens het toernooi waar je je voor inschreef :{
    Valt best mee, dat zijn er maar een paar.
    Dat is niet normaal, misschien moet je proberen je carreer opnieuw te beginnen?
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een keer de 50 online ranked matches achievement wil halen, meld je maar aan op mijn gamertag:
    Next Eleven

    Ik wil die achievements wel halen, anders heb ik het gevoel dat ik het spel niet heb uitgespeeld ofzo...
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om de camera altijd achter je te positioneren (behalve met die rare zoom camera)? Achterin staan vind ik een nadeel.

    Verder is het wel een ok spel, behalve wat ergerlijke dingen zoals:
    -Publiek doet net alsof je de bal het stadion uit hebt geslagen als je een 1e service fout slaat
    -Publiek niet enthousiast genoeg
    -De stand staat niet altijd in beeld.
    -Career mode is te makkelijk. Had nog nooit een TS spel gespeeld en ben in mijn 2e jaar al nummer 1 van de wereld.
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook ontzettend vervelend om je mannetje van voren te zien, dan speel ik echt een stuk slechter... Heel vervelend, ik weet niet of je dat kan aanpassen...
     

Deel Deze Pagina