- Ehm.. dat valt best mee hoor. Maar blij zijn ze natuurlijk niet - Wel eens een echte wedstrijd gezien? Je móet stil zijn tijdens het spel - Druk es op <back>, super relaxed dat het er niet altijd staat.. - Das wel waar.. Maar boeiend, als je alle stats hebt ga je gewoon op L!ve Alles went.. Ik heb er nu niet echt problemen meer mee..
- Slaat nergens op hoor. Profs slaan gemiddeld 60% van de 1e services raak en dit publiek doet al moeilijk als er 1tje misgaat -Jaja, na het punt bedoel ik. -Ok, dank je. -Ja.
weet iemand of het online bij het dubbelen druk is aangezien ik dit in het weekend is ga proberen met een vriend maar omdat het op mannen single player al niet meer zo druk is lijkt het me sterk dat er dan bij dubbelen wel mensen zijn.
Nee helaas niet, ik weet niet echt wat ik van topspin 2moet voorstellen. Online had ik het veel beter verwacht :{
Bij de achievements hebben ze het over: "Play throughout an entire career to receive this achievement" Hoelang duurt deze entire career? Ik ben al 1e op de ranking nu in mijn 3e seizoen. Hoever gaat mijn career nog door?
Een paar tips om 1000 carreerpoints te halen: 1. Speel alle grand slams en probeer ze allemaal te winnen. 2. Simen mag, maar doe dit niet tegen top 10 spelers. 3. Mocht het zo zijn dat je kunt kiezen tussen een toernooi zoals de Australian Open(Masters) of een special event, kies dan altijd voor de Masters aangezien je de special events (haast) geen punten opleverd, maar alleen geld. Hoop dat je hieraan wat hebt :b: Maar goed heb zojuist Wimbledon gewonnen in mijn 5e seizoen \o/ Speelde tegen Federer in de finale en het ging gelijk op, maar gelukkig wist ik de beslissende set naar mij toe te trekken Nog een 1 grandslam en een paar kleine toernooien en ik ben klaar. * Hoopt op meer dan 1000 carreerpoints
Ik sim eigenlijk best vaak, meestal als ik in degame of set op 2-0 voor sta, sim ik en win je altijd ook de derde game/set. En als je verliest, kan je altijd nog het spel uitzetten zonder te saven
Als je teveel simed wordt er op een gegeven moment punten van je ingehouden. Geloof me of niet, maar vele mensen hebben hier echt problemen mee gehad. Edit: Ja dat kan eventueel ja Maar ga absoluut niet bij grandslams/masters simmen tegen top 10 spelers, want dan verlies je echt punten. Ooh ja ga straks niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwd
Godverdomme, ik heb na 1,5 seizoen al de nr1 positie en ik verveel me rot. Ik ga echt niet nog 3,5 jaar lang wedstrijden spelen waarvan ik zeker weet dat ik ze win.
Topspin 2 ligt bij mij zwaar stof te happen. Heb hem maar een paar x gespeeld. Ik vond 1 veel leuker.
Ja, het achievement systeem is leuk en aardig maar ik ga niet tegen mijn zin spelen om een achievement te halen. Bij Tabletennis speelde ik bijvoorbeeld de allstar mode uit met best of 5 sets. Bleek dat je best of 3 sets moet spelen om de achievement te halen. Dat ga ik dan niet helemaal nog een keer doen.
Online is dit spel heel goed! Ik heb gisteren singleplayer uitgespeeld en ben net voor de 1e keer echt online gegaan. Ik vind het beter dan TableTennis online. Er is veel meer mogelijk. Schitterend.
nouw nouw dat is wel weer erg overdreven in de dubbel is er bijna niemand en in de single is er soms ook niemand en je kan alleen maar tegen europezen spelen als je geen kut connectie wil hebben
Dubbel vind ik saai. En tot nu toe vind ik altijd iemand binnen de minuut. Zelfs met het criterium dat zijn ranking dichtbij de mijne moet liggen.
Ik heb het spel net en ben nu bij 15 augustus. Nu blijkt dat ik niet genoeg geld meer heb om een training af te leggen. Wanneer ik dan een tournament wil spelen krijg ik de melding dat ik 60e of hoger moet staan om dit tournament in te kunnen gaan. Kortom: ik kan nu niet verder. Wat kan ik doen?
Ja ik moest 3x skippen voordat ik een tournament kon starten. Ik denk dat ik aan het begin te veel heb getraind. Edit: Veel te veel reactie's dat ik te weinig tournaments heb gespeeld dus begin maar een nieuwe career.
sorry hoor jongens maar duurt t nou TOT 5 seizoene of TOT EN MET ? dus 4 hele seizoene of 5 hele seizoene?