1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb pas een dubbel exhibition match gespeeld, gewonnen in 4 sets. Mijn servicegames gingen vaak gemakkelijk richting ons, op de baseline ben ik beter namelijk. Als mijn partner serveerde, liep ik terug, ging achter de baseline staan, en als wij de rally controleerde ging ik naar voren om af te volleren. Succes gegarandeerd! Daarom is de dubbel ook leuker, niet continu dezelfde rally's.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist weer 3 potjes gespeeld.

    Eerst dubbel: Mirnyi (ik)/Henman - Federer/Moya, 1-6, 6-1, 6-7, 3-6

    Was een leuke wedstrijd! Eerste set weggetikt, tweede set tik ik ze weg, derde set zeer gelijkopgaand, rally's van meer dan 25 slagen, uiteindelijk gewonnen door Federer en Moya. Vierde set kom ik 4-1 en 5-2 achter, ik kom wel tot 5-3 heb de kans om terug te breaken, doe dat helaas niet en afgelopen...

    Hewitt - Henman 6-1, 6-0, 6-4
    Ik koos voor Lleyton Hewitt (baselinespeler) tegen Tim Henman (die continu het net opzoekt), ik had een mooie wedstrijd verwacht, omdat ik met andere spelers het altijd lastig heb tegen Henman. Het werd echter een makkieZ: 6-1, 6-0(!) en 6-4. Ik kwam af en toe wel erg makkelijk door Henman's service heen, terwijl spelen tegen een serve-and-volley speler altijd lastig is.

    Coria - Hetwitt, 6-4, 6-3, 6-0
    Dit keer speelde ik tégen Hewitt. Was een aardige pot, Corai heeft echt abnormaal veel ballen!
     
  3. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de archievements zijn van Top Spin 2? Of heeft iemand een linkje naar dit antwoord?

    Mvg,
    Cees
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hier kan je ze vinden ;)
     
  5. daashaasmartijn

    daashaasmartijn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    top spin 2 help

    heey heey

    ik heb t spel top spin 2

    graag zou ik de achievement willen halen van win 25 ranked matches maar elke keer als je speelt tegen iemand of leg of ze zijn veel te goed!
    wie wil mij helpen om deze te halen als jij m ook nog niet hebt help ik jou uiteraard ook!

    gr daasie
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik speel dit spel helemaal niet meer .

    kun je met ranked alkaar inviten voor een match dan ?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zowiezo niet online gaan voordat je mannetje alle sterren goud heeft (weet niet of je dat al hebt, maar zo niet moet je nog ff single playeren). Daarnaast kan ik je als tip geven veel spelen.. dan win je er vanzelf 25. Als je namelijk omlaag gaat in rank kom je tegen makkelijkere tegenstanders :thumbs:


    Nee...
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    van weekend 1e keer uitgespeeld, waren 2e in klassement en maar 450 punten gescoord.. maar nu weten we tenminste wat ons te wachten staat en ben samen met 'n maat van me een nieuwe career begonnen.. 1e seizoen word alleen maar kei-hard trainen.. om zo veel mogelijk sterren te halen en dan 4 seizoenen lang levellen!
     
  9. daashaasmartijn

    daashaasmartijn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt elkaar niet inviten maar je kunt elkaar wel zoeken en dan zou je m wel kunnne halen.zit met al mn sterren op de helft. heb nu 4 wedstrijden gewonnen

    gr daasie
     
  10. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    -laat maar-
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag deze game voor een mooi prijsje meegenomen.
    Iemand nog handige tips voordat ik aan de Career Mode begin?
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Begin er niet aan :+

    Jk, niet echt tips, maar denk gewoon een beetje logisch na wat jij veel gebruikt en waar je dus je character in gaat trainen. enneh.. begin niet online met je character voordat je alle goude sterren hebt.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat online gaat toch niet gebeuren, geen Live.
    Ga vanavond, als het wat afgekoeld is, maar eens beginnen aan de Career Mode.
    Trainen is dus wel belangrijk.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Trainen is inderdaad belangrijk om je statistieken beter te maken. Maar het trainen is niet heel uitgebreid. Je hebt maar een bepaald aantal sterren te besteden, dus je moet goed kijken welke statistieken je beter maakt. Je kan nooit op alle punten op zn sterkst worden. Je kan kiezen om je forehand en backhand uit te maxen, maar dat gaat dan ten koste van bijvoorbeeld je service en je volley. En jammer dat je niet online kan, want dan komt het spel beter tot zijn recht. Maar als je regelmatig vrienden over de vloer hebt, is dat natuurlijk geen punt ;)
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat laatste is dus het geval. ;)

    Ben nu ongeveer een uurtje bezig met de Career Mode, en snap wat je bedoeld met dat trainen.
    Is het verstandig om in het begin veel te trainen?
    Of kun je, als de mogelijkheid zich voor doet, beter aan toernooien meedoen?

    Btw: Eerste Career zege is binnen! :cool:
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Even een vraagje.

    Gisteren had ik de demo een paar keer gespeeld om te kijken of het spel wat is. Het viel me op dat de knoppen simpel ingedeeld zijn dus heb het meppen snel onder de knie. Maar als er een bal breed wordt geslagen wil ik er heen rennen en hem slaan. Het lijkt er op dat ik niet kan rennen EN slaan. Tegen de tijd dat je stil staat om te slaan is de bal natuurlijk nergens meer te bekennen.

    Is dit normaal van doen of niet?
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Omdat ik het niet kon uitstaan dat ik die grote achievements nog niet gehaald had (550G) van Top Spin 2 besloot ik afgelopen zaterdag de game onder het stof vandaan te halen en mij voor het eerst te gaan wagen aan de Career Mode.

    Ik wist dat het lang zou duren, dat hij slopend zou zijn en dat ik goed mijn Career Points in de gaten moest houden voor die 10K Achievement. Heel veel uren en vele laadschermpjes later zit ik nu in jaar 5.

    Ik ben Rank 1 en ik heb 850 Career Points en alles goud. Ik ben in de eerste maand van het 5e jaar. Ik neem aan dat ik de missende 150 punten makkelijk kan behalen als ik alles speel en win dit laatste jaar toch?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja enkele grote tornooien winnen en hij is binnen.Ik had na 4 jaar 1078
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zorg in iedergeval dat je de vier Grand Slams wint. :)
     
  20. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt gewoon omdat je nog niet zo handig bent met de controls:b: Je raakt er vanzelf wel handiger mee. Als je deze game ergens op de kop kan tikken en je houdt van tennisgames moet je het zeker doen. Erg vermakelijk offline, met je vrienden en online. Wat wil een mens nog meer!\o/
     

Deel Deze Pagina