1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Pfff wat kan die career mode je tegen gaan staan zeg! Ik zit nog steeds in dat laatste jaar en ik heb er geen zin meer in! Toch moet ik doorzetten aangezien ik nu al zover ben. Het probleem zit hem erin dat het allemaal op hetzelfde neerkomt elke keer. Ik wil zo snel mogelijk door dit laatste jaar heen, maar die Grand Slams gaan me enorm tegenstaan omdat het allemaal te lang gaat duren.

    Even doorzetten nog voor die laatste 250 Gamerscore dus! 8)
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles skippen (als je al genoeg punten hebt).
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet er nog 150 ;).
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat precies in dezelfde situatie behalve dat ik bijna een jaar geleden al in S3 zat van de Career Mode maar daarna nooit verder ben gegaan. Gisteren ff de laatste twee seizoenen afgemaakt en allebei de achievements gehaald (550G). Kan ie weer onder het stof :D
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Achja, ik sla me erzelf wel doorheen. Ik moet nog even doorzetten want zo gemakkelijk kom je tegenwoordig niet meer aan 550G in 3 achievements. M'n vriendin heeft nu ook Top Spin 2 dus dan kan ik daar de 3 live achievements mee behalen. Dan gaan we aftellen naar Top Spin 3! \o/
     
  6. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoelde trouwens 450G (tikfoutje), die ene van 'Reach #1' had ik al in S3. Ben nu weer bezig met Virtua Tennis 3 en daarna aftellen naar Top Spin 3.
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is deze game veel minder populair dan top spin 1 er is hier nooit meer iemand online.
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet er alleen nog online 50 spelen en 25 winnen, maar of er is niemand online, of ze zijn belachelijk goed (of ik ben belachelijk slecht, dat kan ook nog)...

    Dus als iemand hetzelfde probleem heeft dan moet je me maar een bericht sturen, dan kunnen we saampjes maar even die twee achievements halen :)
     
  9. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al 2x de 5 seizoenen uitgespeelt, maar haal die 1000 punten maar niet.
    Nu ben ik er voor de 3e keer mee bezig en volgens mij gaat het nu eindelijk eens lukken :D
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan zien hoeveel punten je hebt ;) Weet niet of je dit wist, aangezien hierboven wordt genoemd dat het niet mogelijk zou zijn :) Anyway, voornamelijk de grote toernooien spelen, en je haalt de 1000 wel.
     
  11. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dat zien dan? Ben ik wel benieuwd naar :)
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij "my stats" ofzo, in de menu's bovenin je scherm :)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Klote klote shit. Ik heb 2 keer een hele carriere gedaan in Top Spin 2 omdat ik het een geweldige game vind. Ik heb alle achievements gehaald, behalve die van nummer 1 op de wereldranglijst en 1000 carrierepunten. Dus om die 2 achievements nog te halen en een score van 1000 punten voor 1 game te halen, wat ik verder voor geen andere game heb, ben ik een nieuwe carriere gestart en met de ervaring van de eerste 2 carrieres mn poppetje zo goed mogelijk opgebouwd met sterren, veel wedstrijden gespeeld, want ik sloeg wel eens wedstrijden over en als een wedstrijd moeilijk was simuleerde ik hem vaak waardoor ik verloor. Maar in deze carriere heb ik aan het begin alle wedstrijden die ik speelde gewonnen. Ik speelde veel beter en won zelfs Grand Slams, iets wat me eerder nog niet gelukt was. En ik gebruikte nu ook vaker de optie save and quit carreer, waardoor je niet het hele toernooi opnieuw hoeft te doen of het toernooi afsluit zonder het te winnen, maar je na een paar gewonnen games je spel op kan slaan, zodat je vanaf dat punt weer verder kan gaan. Ik ben 1e geworden op de wereldranglijst geworden in het 4e seizoen en na dat seizoen had ik 955 carrierepunten. Maar dat is dus de totaalscore van alle seizoenen tot op dat moment, maar ik dacht dat de weergegeven carrierepunten aan het eind van dat seizoen alleen over het afgelopen seizoen gingen, dus ik dacht, ow, ik heb dit seizoen 955 carriere punten gehaald, plus de 400 carrierepunten van het seizoen er voor en de carriere punten van seizoen 1 en 2, dan kom ik makkelijk over de 1000. Dus ik heb het hele 5e seizoen geskipt, op de het eindtoernooi van de carriere en de wedstrijd tegen Vesterman na. Maar toen bleek dus dat ik in totaal maar 957 punten had, en dat de 955 punten van het seizoen ervoor het totaal was van die 4 seizoenen en niet enkel van het 4 seizoen. Dus nu is de carriere voorbij en heb ik die achievement van 1000 carrierepunten voor 250 gamerpunten niet. Had ik geweten hoe die puntentelling zat, dan had ik die laatste 55 punten makkelijk in het 5e seizoen kunnen halen, maar daar heb ik bijna alle wedstrijden geskipt. En nu zou ik dus weer een hele nieuwe carriere moeten spelen om die achievement te halen. Echt ontzettend balen.
     
  14. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je kan instellen dat je altijd de voorste man bent?
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ averagegamer: je verliest zelfs punten als je niks doet.
    ik heb alleen de archievements van: 50 matches online en 25 ervan gewonnen. Ik speel het spel ook nog en ben laatst nog begonnen met een vrouwelijk personage in de single player.
    Misschien kunnen we een keer tegen elkaar online spelen. Lijkt me leuk ;)

    @Cees van de Vendel: volgens mij kan dat niet
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, kunnen we mss wel een keer doen. Je verliest trouwens geen carrierepunten als je niks doet hoor, je zakt enkel op de ranglijst, maar het ging mij om de achievement waarvoor je 1000 carrierepunten moet halen. Ik ben nu een nieuwe carriere begonnen en na 1 seizoen sta ik al 9e op de wereldranglijst en heb ik al een Masters Toernooi gewonnen. Normaal ging ik aan het begin altijd trainen totdat mn geld op was, maar nu ben ik meteen al wedstrijden gaan spelen, eerst Minors, daarna Majors en uiteindelijk dus ook een Master, en ik heb zelfs nog 1 toernooi overgeslagen omdat er een special event was waarin mijn concurrent (als je als Nederlander speelt is dat Vesterman, maar na 3 carrieres als Nederlander ben ik nu als Amerikaan begonnen) me uitdaagde voor een wedstrijd met 1 miljoen als inzet. Dus die heb ik gedaan en gewonnen. 150 carrierepunten in het eerste seizoen gehaald, das best veel voor het eerste seizoen. Bij mij vorige carriere haalde ik een paar seizoenen later iets van 500 carrierepunten. Maar dat is de enige achievement die ik nog moet hebben voor Top Spin 2, maar hij is wel 250 Gamerpoints waard.
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die carrierepunten niet eens zo lastig, als je gewoon het laatste seizoen zowat alles speelt haal je de duizend al bijna. Volgens mij kan je wel carrierepunten verliezen, want ik sloeg grotendeels het enalaatste seizoen over en een deel van het laatste en toen had ik opeens nog maar 940 punten terwijl ik daarvoor meer dan 1500 punten had. Je moet dus goed uitkijken. De minor en major kan je wel overslaan maar de slams en masters moet je wel doen. Althans voor mij was dat geen probleem. Als het je niet lukt kan je ook proberen met een vrouw te spelen, dan heb je veel makkelijkere tegenstanders.
    Ook zou ik aan het begin juist veel trainen, want zonder al je sterren wordt het lastig.
    Maargoed ik zie je nog wel een keer
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook geinig: heb gister de archievements gehaalt voor 50 ranked matches en 25 ranked winnings, maar ik hoefde er maar 24 te winnen en 49 te spelen. Foutje bedankt
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb die achievement ondertussen al gehaald in 3,5 seizoen ofzo. Je moet juist niet constant trainen aan het begin, maar meteen al aan alle toernooien meedoen waaraan je mee mag doen. Ik won met weinig sterren nog van die gasten en won zo in seizoen 1 al een Master en stond toen al 11e ofzo. Tweede seizoen veel getraind en derde seizoen weer veel gewonnen, ook veel special events gedaan, schijn je veel punten voor te krijgen en had ik al bijna 900 punten, dus in het 4e seizoen nog een paar toernooitjes gedaan en de rest van dat seizoen geskipt, toen zat ik over de 1000 en heb het 5e seizoen ook alles geskipt, en had toen de achievement. Je kan geen carrierepunten kwijt raken, ik heb meerdere keren zo ongeveer een heel seizoen of meer geskipt en ik raakte geen punten kwijt hoor. Die wedstrijden zijn allemaal makkelijk te winnen, ook als je veel minder sterren hebt. En met een vrouw spelen heb ik even gedaan, maar daar zijn de rallies volgens mij veel langer omdat ze minder schuin en met minder power slaat en dan ben je veel langer bezig met de wedstrijden en dus met je carreer. En ik speelde deze carreer alleen nog om die laatste achievement van dit spel te halen. Dit was iets van mn 4e carreer ofzo die ik in Top Spin 2 heb gespeeld en af heb gemaakt.
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    toch raakte ik m'n punten kwijt, maarja, boeie het is ook zo makkelijk
    toen ik met een vrouw speelde ging het eigenlijk nog sneller, want de rallies duurden gewoon even lang, maar wat zo chill is, is dat je bij Slams maar 2 sets hoeft te winnen.
    Maargoed ik heb nou ook alle archievements, dus echt veel zal ik het niet spelen. Alleen af en toe voor de gein of zo.
     

Deel Deze Pagina