1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

1. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo eerste wimbeldon trophy is een feit. Heb eindelijk een wapen gevonden voor de service onderin ,kon daar mijn service game maar niet houden.

Moet nog steeds 15 bronze sterren hebben, maar goed doe ik wel tijdens de hele kleine toernooien, voordeel is wel dat als ik nu een training haal dat ik gelijk de zilveren ook krijg.:9

Veel toernooien spelen en winnen uiteraard.

Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  2. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist weer ff tijd gehad om te spelen :p
    Zit nog steeds in seizoen 2, heb zojuist Roland Garros en Wimbledon gewonnen, en ben nu nr 1 in de rankings 8) (normale ranking + race). Heb inmiddels 46 sterren, dus poppeke is bijna af. Alleen is m'n router nog steeds niet binnen, dus kan nog altijd niet op Live :mad:
    In Wimbledon finale overigens m'n hardste service tot nu toe afgevuurd, 242 km/u 8) 8) !! Was geen ace overigens, is dan weer jammer.....

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Irriteert het jullie niet dat je je mannetje niet kan bewegen als je een punt maakt (voordat je punt daadwerkelijk gemaakt is). Het bederft voor mij een beetje het gevoel van realisme als je weet dat de computer al weet dat het een punt is .....hmz..hoop dat jullie dat volgen.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmzz, het is mij wel opgemerkt!
    Maar ik vind het niet irritant, aangezien het vaak wel duidelijk is dat je dat punt hebt.
    Het zou ook zo vreemd zijn, als je je poppetje nog een hoek in ziet duiken terwijl je ziet dat er een punt is.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Waar het mij omgaat is dat als ik zelf een punt ga maken, maar nog niet zeker weet of het een punt is ik al naar het net wil lopen voor een evt volley mocht dat nodig zijn. nu kan dat dus niet meer (ook al is het niet nodig natuurlijk, maar wel zo realistisch)

Ik ben het trouwens met je eens Tao Tek. Ik was al enigszins gewaarschuwd door de matige reviews maar dan nog valt dit spel me tegen. Enige pluspunt is minder online lag.
    Wordt de career mode trouwens moeilijker naarmate je verder komt? ik win tot nog toe alles met 3-0 3-0 terwijl me mannetje nog echt geen skillz heeft

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, daar heb je idd een punt! :)
    Het is wat minder prettig, als je idd bijvoorbeeld gauw in volley positie wil komen!

Verder wordt het spel, gegarandeerd wel moeilijker jah :).
    Had het zelfde gevoel, maar naarmate je verder komt krijg je dus wel veel lastigere tegenstanders.

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de gameplay wel een tikkie beter is geworden. De snelheid van de bal lijkt me beter, realistischer. Minder vage effectballen. In deel 1 kon ik met mn gecreerde speler op B blijven rammen totdat ik een ons woog. Ze gingen allemaal in. Nu moet je echt goed opletten met je topspinballen. Als je iets te ver drukt, gaat de bal uit. Je moet nu meer rekening houden met de snelheid van de bal

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien zou ik het met je eens zijn als dit spel Top Spin 360 heette en geen Top Spin 2. De veranderingen die je noemt vind ik niet voldoende om dit spel als een waardige opvolger te zien.

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee, zeker niet. Zou het ook eerder Top Spin 1.5 noemen. Maar met deel 1 kan ik niet online spelen op de 360. Dus dit deel was bij mij van harte welkom. Ook vind ik het een pluspunt dat mannen en vrouwen nu gewoon tegen elkaar kunnen spelen. En de advanced shots zijn een waardevolle toevoeging. Kijk, met een tennisgame is het natuurlijk moeilijk om echt te vernieuwen. Al had het op grafisch vlak een stuk beter gekund

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    idd...

Net trouwens spannendste match gespeeld die ik ooit heb meegemaakt. speelde match met mn eigen mannetje die nog niet zo ver is maar ik wilde hem alvast aan het grote werk laten ruiken ;) tegenstander speelde met roddick. Eerste set werd ik overklast 3-0 dus ik zag het eerlijk gezegd al niet meer zitten. 2e set wilde alles ineens lukken en woon ik met 3-0
    3e set om en om 3-3

In de beslissende speelde hij weer sterren van de hemel dus kreeg ik 5 match points tegen 8) maar hij wilde het mooi afmaken (4 mislukte dropshots)
    Dus alle matchpoints weggewerkt :cool:
    op een gegeven moment stond het 7-7 8-8 9-9 10-10 uitendelijk heeft hij gewonnen.

Op zo een moment mis je wel die oude attitude systeem want we speelde alle2 zonder headset. maarja ik ga mn mannetje trainen

11. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik serveerde net ff met Roddick (in exhibition match) en ik maakte 2 dubbele fouten achter elkaar en begon mijn controller als een gek te trillen voor een paar seconden....zeker zo'n 5 seconden...hebben jullie dat ook vaker?

Kom veel spelers online tegen die bijvoorbeeld power en forehand helemaal vol hebben...dus bij beide 10 sterren.....verlies dan ook de wedstrijden maar wat kan je daar tegen doen?|:- |:- iemand goeie taktieken???

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik deze binnenkort toch maar eens ga halen. Zou mn eerste tennisgame ooit worden:)

Online issie zeker ook erg verslavend???

13. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grand SlamO-)

14. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    online is ie zeker verslavend...je komt echt gewoon super veel tegenstanders tegen die heel anders spelen....en het is altijd een uitdaging om iemand online te verslaan....Topspin 2 is zeker vet.

15. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn speler is ook bijna klaar, nog 3 advanced shots en hij is klaar!
    Mensen die vaak online spelen, voeg me maar toe!

16. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag gekocht met m'n 360 en oblivion, career is heel erg verbeterd en het nieuwe stats systeem is ook een hele goede toevoeging. Aanrader!

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    pablo en heideroos ik heb jullie toegevoegd. mijn speler is alleen voorlopig nog niet klaar.

18. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok is prima.

Aangezien je veel online gaat spelen....er is een XBW toernooi..als je mee wil doen moet je ff kijken op http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82011
    en als je vrienden ook het spel hebben ofzo vraag ze dan ook of ze mee willen doen....we moeten op 32 spelers komen in totaal.

Trouwens alle credits gaan naar Joene90...hij heeft het opgezet_O_

Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik had al van dat toernooi gehoord. Maar ik dacht dat dit al lang begonnen was...
    Niet dus?! :)

Dan hebben we nog een extra deelnemer denk ik. ALthans, al ik de thread kan vinden.
    Want pabloescobar, de link die je gaf doet het niet ;)!

20. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Heb topspin nu ook sinds zaterdag. Het is echt een goed spel, alleen vind ik de career veel te makkelijk. Deed eerste seizoen aan alle toernooien mee waar ik aan mee kon doen en alles gewonnen. Tweede seizoen mocht ik met australian meedoen en gelijk gewonnen. In halve finale 3-0 3-0 3-0 van federer gewonnen, terwijl ik nog maar 33 sterren heb waarvan 10 zilver en de rest brons. Sta nu ook al eerste in race ranking en zit nu ongeveer op de helft van seizoen 2.

Deel Deze Pagina