1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben vandaag ook maar weer eens verder gegaan. Net eerste toernooitje gewonnen. Erg leuk allemaal :) Die Risk shots gaan ook al steeds wat beter. Ja, het wordt steeds leuker allemaal :D

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel een aantal mensen die alleen maar naar buiten serveren. Moeilijk om die goed terug te slaan zonder dat de tegenstander de lege hoek opzoekt. Het gebeurt genoeg dat ik op snelheid nog de bal haal, maar ik ben ook al een aantal keer zo van de baan geslagen. Ik probeer altijd te varieren, jammer dat sommigen dat niet doen..

Heb bijna alle achievements. Moet alleen de achievement nog van 50 ranked matches spelen. Heb er nu 34 gespeeld. Tis iig echt een eitje om die 1000 punten binnen te halen met de 11 achievements

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd jammer dat er áltijd mensen blijven die alleen maar spelen om te winnen en niet voor de fun (waar IMO een console voor is). Hiermee bevestigen die mensen ook het imago die gamers hebben. Maarja, des te mooier is het als je met een heerlijk own-actie zo'n nerdje van de baan slaat. :cool:

4. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, dat dubbelen in career is echt gloeiend irritant, ik heb nog geen 1 match gewonnen. Ik win mijn servicegame altijd, maar vervolgens verneukt mijn partner het. Maar ach, sowieso lukt het me ook niet om hen te breken. Hebben jullie d'r ook last van of ben ik nu zo slecht :p

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb vanmiddag ook even een dubbel match gespeeld en mijn partner deed echt zo goed als niets... Batterij van mijn controller was leeg, dus kon niet verder spelen. Morgen maar weer een keer proberen!

6. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze ballen moet je cross terug slicen (x), dan heb je meer tijd om de rally weer naar je hand te zetten :)

7. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch weet ik het niet met heel dat achievement verhaal, op zich leuke toevoeging, maar veel mensen spelen alleen maar voor de achievements (zeg dus niet dat jij dat doe hé;) )

Vb. online zijn sommige alleen bezig om de achievement te halen voor de 50 ranked matches, dus wat doen ze game starten en daarna gelijk stoppen, want ook dat telt als een ranked match. Zo zijn er ook die tegen elkaar spelen en allebei dus 25 keer stoppen met de game zo krijg je dus 2 achievements.

Als je er echt voor speel een echte top toevoeging, maar kan wel eens voor frustratie zorgen als je zo iemand online tegenkomt, ok je krijgt dan wel de punten voor een gewonnen match, maar dat is minder leuk.

Ik ben nog steeds bezig met mijn 1000 punten achievement en vind het ook leuk om de career mode als nummer 1 van de wereld af te sluiten, zonder weken te skippen, als ik al 1000 punten heb.

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jupss, is idd zwaar relaxed.

Hoewel het nog wel eens frusterend is, als je dit doet tegen de TOP 10 in je Career.
    Die mannen als Coria en Moya slaan mij soms een partij CROSS ballen:confused: .
    Maar daardoor blijft de partij wel altijd zwaar spannend! :cool:

9. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die Beat all female pro players / Beat all male pro players achievement??
    Ik heb nu iedereen een paar keer verslagen maar heb nog steeds de achievement niet.. ik heb wel de de ronders minder gezet ligt het misschien hieraan?

Heeft iemand deze achievements al gehaald? Zo ja, hoe?

10. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle wedstrijden zo kort mogelijk ingesteld en bij de mannen Federer gekozen en bij de vrouwen Sharapova. Toen heb ik ze één voor één verslagen. Dus ook een potje Federer tegen Federer gedaan. Misschien dat je ook met Federer tegen alle vrouwen kun spelen, maar dat heb ik niet gedaan.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mensen aangezien een aantal reviews niet echt positief zijn (bijvoorbeeld IGN.com) zou iemand mij even zijn mening kunnen pmen over het spel.
    Met name over is het leuk, kan je er lang mee vermaken, kan je redelijk mooie characters maken om mee te spelen en uitleggen of je met de persoon die je ontwerpt ook online kan spelen (dus als ik offline meer oefen heb ik meer kans te winnen omdat ik een beter geupgrade character heb) En kan je ook sterren winnen tijdens online?

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe Topspin 2 echt top.. Het is nog realistischer dan Toppin 1 imho, aangezien de riskshots nu een stuk moeilijker zijn zal je meer echt moeten tennisen.. De character-creation is ook heel goed, enorm veel opties om alles aan te passen.. En je moet idd online in de ranked matches met je eigen career character spelen, dus dan heb je idd wel meer kans om hoger te komen in de rankings als je charcater meer ontwikkelt is, maar dat lijkt me logisch.. In exhibition kan je gewoon iedere speler kiezen, en dus voor de lol spelen..

Conclusie: als je van tennis houdt dan is dit echt de game voor jou..

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gistermiddag die achievements ff gehaald. Radiootje aan voor het voetbal en dan maar ff hersenloos die poppetjes van de baan slaan. Ik heb het ook zo kort mogelijk ingesteld (dus 2 games, 1 set)

Soms speel ik wel door, alleen voor de achievements. Ik had al 60 gouden sterren, maar dan speel ik wel door voor de achievements van 1000 punten en die van 'complete first career'. Maar ranked matches breek ik niet af. Je komt vanzelf wel bij de 50. Het gaat me voornamelijk om de lol, proberen ieder potje te winnen.

14. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoe krijg je die van "complete first career" eigenlijk? Ik heb er al aardig wat seizoenen op zitten maar nog niet de achievement gekregen..

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Een career bestaat uit 5 seizoenen

16. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, zit nu bij 4 *)

17. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil er een potje ? voeg me toe killmaniac
    ik zit niet op mad pwner omdat ik atm geen live (gold) daarop heb dus heb even nieuw account aangemaakt

achievements maakt me eigenlijk niet zoveel uit

18. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff uitleggen hoe je die grote vlakken kan raken in de servicevakken vlak achter het net bij de 3e service-training? Je moet dan 1000 punten halen om een level omhoog te gaan, maar mij lukt dat maar niet omdat ik o.a. die grote vlakken niet kan raken..

Alvast bedankt..

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe gewoon elke keer A en dan gewoon helemaal naar links of rechts dan raak ik altijd de vlakken die in een hoek staan....maar als je RT + X drukt dan zal die een soort dropshot service doen....als het goed is moet ie dan in zo'n hele grote vak komen...zelf niet gedaan tijdens de training....

20. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je toegevoegd...misschien vanavond een potje?

Laatst bewerkt: 18 apr 2006

Deel Deze Pagina