1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Komen er echt niet meer kleren en accesoires bij dan die er in het begin inzitten?? Das wel erg suf....
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, daar heb je idd een punt.
    Wat ik ook heel vreemd vind, is dat het eigenlijk geen FUCK uitmaakt bij welke sponsor je gaat zitten.
    Alle kleren zijn namelijk gewoon te koop.

    Alleen zul je niet die kleren van die sponsor gratis ontvangen. Maar geld heb je na een seizoen ook gewoon kei veel.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kom je invredesnaam aan goude sterren en is het echt moeilijk om er zestig te krijgen?
     
  4. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Grandslams winnen en de mastercup winnen en nee het is niet zo moeilijk.
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook raar aan de ene kant, maar je wilt toch ook gewoon dragen wat je leuk vind?
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    krijg je er een groot aantal als je een Grandslam wint?

    andere vraag: bepaalt focus ook hoe groot je balkje is bij de service?
     
  7. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er rond de 10 gouden voor een grandslam, ik had aan eind van 2de seizoen alle goude sterren en had 3 grandslams gewonnen en de masterscup, bij mastercup kreeg ik er volgens mij een stuk of 17 en toen had ik alles.
    Ja bij alle risk slagen is het balkje groter dus ook service.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz risk shot gebruik ik echt weinig. risks servs heel veel maar tis echt niet moeilijk om met een focus van een een goede te doen (als ik eerst fault heb gaat de tweede meestal toch wel goed en zeker tegen de comp is het dan zo makkelijk. Je slaat hem naar de zijkant met je surf en hub een mooie top spin naar de andere kan en je staat voor. (oke ben nog maar in seizoen een maar heb toch met weinig training (30 sterren) we mooit twee majors gewonnen)
     
  9. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf 0 op focus, sla ongeveer 50% in van mijn risk service en tweede sla ik gewoon met x of b en die gaan altijd in. In de rallys is 10 op focus wel handig, alleen als je druk in de rally bezig bent blijft het wel lastig om risk shot te slaan en zoveel voordeel heb je er nu niet meer mee.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    daarom gebruik nooit risk shots want ze gaan meestal in een rally toch wel mis en heb liever tien op speed zodat je het spel kan controleren en de tegenstander het hele veld over kan lopen.

    heb je trouwens wel veel in reflex? (ben zelf baseline attacker)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  11. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb reflex bijna niet getraind en ik heb heb er geen problemen mee (ik ben ook baseline attacker) Als ik naar het net kom is de rally alweer bijna klaar ;)

    wanneer is een seizoen eigenlijk klaar?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  12. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Als alle weken om zijn.
     
  13. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die nu een partij wil spelen????
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het spel vandaag verkocht.
    Het kon mij niet genoeg boeien. Hoewel het een goede game blijft, daar niet van :)
     
  15. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel soms wel eens online tegen gasten die alleen maar riskshots slaan... Dat is echt gloeiend irritant als zij aan service zijn. Maar als je een beetje ervaren bent in x en b lukt het meestal wel om te winnen. Toch ga ik wel een beetje riskshots oefenen in exhibition.. Want ik denk dat je daar als je ze onder de knie hebt aardig je voordeel mee kan doen.:D
     
  16. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag ook binnen gehad is best wel oke spel :D
    Alleen lukt de Risk service niet? Kan iemand mij vertellen hoe? Probeer het zoals ik het denk dus rechter tricker en a,b, of x! Maar lukt echt niet!
     
  17. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme, ik ben nog vrij nieuw met TS2 op Live maar ik heb nu al gewoon 4 potjes achter elkaar disconnecters gehad die gewoon weggaan als ik voorsta. Het ergste was nog wel een speler (Dikiny ofzo) die op match point weggaat en ik nog eens de wedstrijd verlies. Ik sta nog steeds verbaasd dat dit mogelijk is:{
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar wat is bijna niet. want volgens mij is reflex wel belangrijk tegen mensen van die loeiharder serivces (bij mij krijgt ie 2 of drie)

    Martinez: Als zij weggaan win je toch automatisch?
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als zij weggaan, heb je gewoon gewonnen.
    Heb ik ook al een paar keer gehad online. Dat telt gewoon als een overwinning, ook al gaan ze bijv. na 1 punt al weg
     
  20. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook ;)

    btw, ik bedoelde wanneer een career was afgelopen :p, dus wanneer is een career afgelopen?
     

Deel Deze Pagina