1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zat ik in het begin ook mee te knoeien...
    Maar je moet eerst je rechtertrigger indrukken....daarna a,b of x.
    En je laat ze beiden los wanneer jij denkt dat je t hardst serveert;)
    Dus geen kleine tikjes geven....gewoon beiden ingedrukt houden
     
  2. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch alleen een risk server doen met a of x....met b niet.
    toch?
     
  3. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat gebeurt meestal ook. Maar gisteren 2x niet. Als eerst speelde ik een ranked match tegen iemand die echt enorm dom zat spelen met lob returns etc. Ik was dan ook blij dat ik de wedstrijd kon uitserveren, maar vlak voor het match point quitte hij. Ik dacht eerst dat ik had gewonnnen, maar tot mijn verbazing was had hij opeens in 3 sets gewonnen, terwijl ik op punt stond in de 2e set de wedstrijd uit te serveren. Ik best wel pissed natuurlijk. Stuurt die jongen me doodleuk nog een berichtje waarin ie me uitlacht en voor loser uitmaakt. Nou ja, ik heb toen maar een complaint ingestuurd, want tegen zulke mensen wil ik niet spelen.

    Later speelde ik weer tegen iemand die hetzelfde kunstje bij me flikte, waardoor ik verloor. Gelukkig was dat een gewone player match. Maar ik vind het echt heel jammer dat een klein deel van de mensen dit zonodig moet doen.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    na 5 seizoenen
     
  5. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips om die gasten te verslaan die constant in de hoeken blijven slaan? Zo dat je alleen maar aan het rennen ben? :'-(
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hun laten rennen.. Probeer een beetje drop shots in je spel te verwerken, of zorg dat hij niet zover komt dat hij alleen maar in de hoeken kan spelen (zelf alleen maar in de hoeken spelen werkt ook :))
     
  7. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    tsja die drop shots lukken niet echt bij mij :'-( ....is toch RT + X.....
    maar dan gaat ie altijd in het net (steeds net niet erover) :confused:

    maar wat ik heel irritant vindt...is dat mijn speler vaak onder de bal gaat...hier mee bedoel ik dat mijn speler heel vaak gewoon te vroeg slaat ofzo...dan schiet de bal door tussen mijn racket en lichaam als ik al een sla beweging heb gemaakt.....hebben jullie dat ook wel eens?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  8. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe upload ik mijn personage naar Live? Ik heb namelijk twee verschillende profielen. Eén voor Live en de ander voor singleplayer. Maar dat is gewoon logisch. Waar kan ik mijn personage opslaan op de harde schijf van de 360??
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja is RT + X. Dat met de bal te vroeg slaan heb ik niet echt problemen mee

    Gewoon op de harde schijf opslaan en op live kan je hem laden
     
  10. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt een drop shot bij jou wel vaak dan?
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja meestal wel, zeker als ik dicht bij het net ben
     
  12. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou hiervoor de slice kunnen gebruiken. Dat is een vrij trage bal die je toch nog net wat extra tijd geeft. Nog beter is de advanced slice, die is echt handig als je moet verdedigen.
     
  13. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
  14. mars15

    mars15 Guest

    moet ff wat meer spelen en me speler af maken :)
     
  15. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oefen maar goed......je zult het niet makkelijk krijgen }:]
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey vraagje...

    Aan het eind van een jaar krijg je een totaal jaaroverzicht...

    Het onderste puntje career points earned.... heeft dit betrekking op het totaal verdiende aantal punten over de afgelopen seizoenen of alleen het totaal in dat seizoen...? ff kijken of die 1000 een beetje haalbaar is :)...
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik was nog in twijfel deze game te kopen aangezien ik een groot tennis liefhebber ben. Nu las ik gisteren dat Virtua Tennis 3 op de 360 gaat komen, dus ik denk dat ik maar even wacht totdat die titel uit is zodat ik een goede vergelijking kan maken over welke beter is. Al denk ik dat ik persoonlijk voor Virtua Tennis zal gaan O-).
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat vraag ik me ook af. had 62 punten na seizoen een (had veel getraind en alleen minors gestart en twee majors) maar na seizoen 2 had ik hoe dan ook al 500 career point dus tis makkkelijke te halen (alles gestart behalve slams)

    Mijn vraag nu is alleen als ik na seizoen drie zie dat ik duizend punten heb en alle weken skipp hou ik dan dezelfde career point of gaan die eraf
     
  19. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Tennis komt pas in de lente van 2007 (als alles goed gaat) :confused:
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff en wat heb je voor die 500 punten in seizoen twee dan allemaal gewonnen...?? meteen 1 op de wereld....? Als je 1000 punten hebt behaald kun je alles skippen...

    Maar ben nog steeds benieuwd naar dat jaaroverzicht, is het alleen punten van dat seizoen of totaal...??
     

Deel Deze Pagina