1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

1. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan ga het vanavond ffkes proberen thnx _O_

2. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dan wel voor je hoop als je VT gaat dat ze die rare muziek eruit hebben gehaald tijdens een partij want daar werd ik namelijk gek van! Suc6 met je keuze.

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Graag gedaan:)
    Maar ik moet wel ff een correctie plaatsen....
    Risk shots zijn alleen uit te voeren met de knoppen Rechtertrigger + A(bovenhands) en X(onderhands)....Rechtertrigger + B bestaat niet kwam ik achter:eek:

4. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je dan nog een jaartje kan wachten gek... Komt pas in de lente 2007. Vind je niet een beetje lang... Ik zou niet zo lang kunnen wachten. En daarbij is Top Spin echt een meesterlijke game, vooral online is het echt vet...

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey vraagje...

Aan het eind van een jaar krijg je een totaal jaaroverzicht...

Het onderste puntje career points earned.... heeft dit betrekking op het totaal verdiende aantal punten over de afgelopen seizoenen of alleen het totaal in dat seizoen...? ff kijken of die 1000 een beetje haalbaar is ...

Iemand...? Voordat ik ga lopen sim-en als een dolle en vervolgens geen 1000 punten heb...

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn al je punten in totaal

7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah verdomme, dan heb ik al teveel lopen sim-en...:mad:

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Op de PSP versie had ik geen problemen met achtergrond muziek.
    Ik weet niet meer of ik deze zelf uit had gezet of dat dat er standaard niet op stond. Ik heb toch m'n eigen muziek die ik af kan spelen tijdens een partij.

De drang is nu ook weer niet zo erg dat ik nu gelijk perse een tennis game moet hebben natuurlijk.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Alles behalve de Grand Slams en het wereld toernooi (niet aan meegedaan) daarboor heb ik meegdeaan aan een challenge from a top 10 player/ mixed dubble/ challange form your rival en schoolchallenage (dat je naam aan eens chool werd verbonden) --> voor de specials krijg je echt veel. sta echter nog steeds maar derde op de lijst en ben nu in seizoen drie. Maar moet in het toernooi waar ik nu zit zowel Hewitt (nummer vier) Federer (nummer 2) en Moya (nummer een) verslaan dus denk dat ik zo wel nummer 1 ben.

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da meen je niet... ik dacht dat het om race ranking points ging... lekker is dat... ik heb bijna geen special events gespeeld.... fijn!

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nee gaat om gewonnen toernooien enz. ik speel nu in seizoen drie ook nog alle minors en majors (gewoon simulate game) en daar krijg je ook nog aardig wat punten voor. Maar vooral voor die Speciale events krijg je veel. zou zeggen speel overnieuwe je ventje kan vast toch nog beter (die van mij is alleen geschikt om snel de computer te verslaan. Multiplayer suigt ie big time

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik = gefrustreerd..

Heb nog nooit hoeven saven tijdens mijn carreer, maar nu bij de masters finals waar ik 2 keer de eerste 3 rondes heb gewonnen en daarna weg moest blijkt dat je tijdens de masters niet kan saven! Dat hele saven was voor mij overbodig gewoost op dit hele kleine puntje na, en dat heeft ie dan weer niet.. AAARGH!!

13. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat herken ik wel. Ik was een keer om middernacht aan het spelen, terwijl ik de volgende dag vroeg op moest. Ik dacht "nou effe 2 rondjes spelen en daarna m'n nest in". Kwam ik plotseling erachter dat ik niet tussentijds kon saven. Nou, daar ging m'n nachtrust hoor:)

14. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nou in me laatste seizoen en sta 3de en 1ste in race, als ik nu het wimbledon win sta ik dan 1ste?

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ligt eraan hoeveel je daarvoor al heb gewonnen en of nummer 1 en twee meedoen. Die moet je wel verslaan

16. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het geprobeerd maar het lukt nog niet echt maar gaat goed komen :D
    Oefening baard kunst zeggeb ze toch :p

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    als het goed is... is live morgen onveilig voor jullie :D

ER komt zodadelijk een postbode met een pakke... .. ...

Dus Tot morgen!

18. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    is er echt geen andere plek waar je kan zien hoeveel careerpoints je hebt dan aan het eind v/h seizoen?

19. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live

Kan je ook ranked dubbel matches spelen?
    Zo ja hoe doe ik dat dan??

Alvast bedankt

Jochem!

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t spel sinds gister en ik moet zeggen dat t erg vet is! ha dik totaal niet verwacht! wel best moeilijk heb pas 2 potjes gewonnen,...

Deel Deze Pagina