1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2: Eigen speler maken

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 5 apr 2006.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Jij bent een Top Spin GOEROE! _O_

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ben druk bezig met m'n eerste mannetje 8). Kan nog niet echt zeggen wat wel en niet werkt...

Heb nu 9 voor de forehand, 8 voor de backhand, 7 precission, 6 speed/spin/power en de rest verdeeld over de andere. Had graag iets meer op mijn focus gezet, want die advanced slagen die werken goed :).

Heb die advancened slagen wel zo gespeeld in de hoop op de door mij gewenste volgorde te komen (counter/topsin/lob/slice), maar slice is de eerste advanced slag die oplicht :confused:. Weet iemand of je de volgorde zelf kunt bepalen?

Als je vanavond online bent, stuur ff een invite voor een potje. Heb nog niet online gespeeld :).

btw, Federer heeft 75 sterretjes. Kan je na die 60 nog meer sterretjes winnen? Of is 60 echt de max?

3. mark8925

mark8925 Guest

Je kunt de volgorde niet zelf bepalen, ze zijn zegmaar qua moeilijkheid op volgorde gezet. Een slice is veel makkelijker dan zown perfecte lop. Snap je?:9

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    What the fuck?! Ben jij Rocky II, haha, dat had ik dus echt niet door he...
    Vanavond ben ik er niet, maar zodra mijn mannetje af is ga ik je zeker uitdagen. Meer aandacht op focus is wel een goede tip inderdaad...

Ik heb mijn mannetje ook zo snel mogelijk gemaakt. Dat scheelt echt wel wat punten tegen...

5. mars15

mars15 Guest

60 de max

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al geprobeerd Nadal, Verkerk of Krajiceck (michaela/richard) na te maken en heeft diegeen voor mij ff een lijstje van de uiterlijke specs? O-)

*ben dr zelf echt slecht in*

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is haast onmogelijk om een goed lijkend poppetje te maken. De mensen van Top Spin kunnen het zelf amper, ze zijn er maanden mee bezig en dan lijken ze nog niet erg goed. Je kan ze natuurlijk wel uit elkaar houden, maar het is niet of je naar een spiegel kijkt.

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het gaat hem denk ik meer om de verdeling van de sterren. Bij Richard Krajicek zou ik vooral forehand, backhand, service en volley heel veel sterren geven. Vervolgens power en de rest van de sterren onder de andere skills verdelen.

Edit: Oeps, uiterlijke specs...my bad....

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel Rafael Nadal nagemaakt....maar hij lijkt eerder op een Aziaat dan op een Spanjaard:D
    Het is idd supermoeilijk om zo'n iemand precies na te maken.
    Het minste wat je kan doen is hem lang haar geven met zo'n witte band voor het hoofd...getinte huidskleur en dan ben je al een aardig eind.
    Houdt gewoon een plaatje van hem erbij*)
    Mijn sterren over hem heb ik zo verdeeld:
    Forehand 10
    Stamina 7
    Power 7
    Speed 7
    Spin 7
    Precision 6
    Backhand 4
    Service 3
    Volley 3
    Focus 3
    Reflex 3

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  10. mars15

mars15 Guest

heb het vrouwtje micheala genoemd :p

Precision
    Forehand
    Backhand

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dan probeer je zeker geen echte Michaela Krajicek te maken, want in het echt is haar "precision" niet echt een sterk punt. Ik zou zeggen service, want ze kan behoorlijk goed serveren.

12. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Er hebben hier nog maar weinig mensen hun spelertje geplaatst!

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar weinig mensen op XBW die Top Spin 2 spelen. Met het XBW toernooi zijn er zelfs mensen die hun poppetje nog geen eens af hebben. Terwijl het spel toch al een maand uit is. Ik heb zelf veel sterren gegeven aan backhand, forehand, reflexes en speed. De rest heb ik maar een beetje gelijkmatig verdeeld. Serve en volley heb ik maar 3 sterren gegeven. Met die 3 sterren gaat dat allemaal wel aardig.

Deel Deze Pagina