1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 XBW toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 29 mrt 2006.

1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Mars een gratis tennisles gegeven ;)
    Ik heb hem verslagen met 6-1, 6-0 :)

Dus Jeroen, je mag het verwerken in de openingspost

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh my god....je wint hier van iedereen alsof het niets is....pffff ben toch echt blij dat ik niet bij jou in een poule zit ;)

3. basovich

basovich Guest

ik zou nou echt m'n god niet weten heo het nou allemaal werkt..moet ik nou binnen 2 weken tegen mijn mensen uit de poul spelen?

4. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    In principe moet je 1 wedstrijd per week spelen.
    Het gaat er in ieder geval om dat je in 5 weken je 4 partijen hebt gespeeld

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die van plan zijn om hun wedstrijden te spelen??
    Ik wil best ook nog een partij spelen deze week. Het is toch vakantie, dan komt het me beter uit dan de komende weken.

Het gaat bij jullie allemaal erg traag. Probeer gewoon iemand te regelen om tegen te spelen. Het maakt echt niet uit in welke volgorde je de poulewedstrijden afwerkt. Je hoeft je dus echt niet aan het schema in de openingspost te houden. Als je maar in 4 a 5 weken je partijen hebt afgewerkt. Liefst zo snel mogelijk, want ik heb het idee dat er steeds meer mensen afhaken.

6. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja kom op mensen...speel die partijen nou :{ |:-

Als je geen zin hebt om te spelen zeg het dan.....laat in ieder geval wat van je horen.

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

pabloescobar, potje ? :D

8. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed....rond half 8?

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke is dan dat pablo niet bij je in de poule zit. Speel dan tegen mij, doe je tenminste ook nog wat aan het toernooi :{

10. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil revanche...heb je nu tijd voor een potje ?? :D

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu geen zin meer (heb het wel weer gehad vandaag ;) ), stuur maar een invite als je me online ziet. Dan moet je me btw wel weer opnieuw een friends request sturen. Had je gister per ongeluk verwijderd |:-

12. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja }:] :{ ...heb al friend request gestuurd.

Maar wat een saaie boel hier zeg...straks blijven er nog 4 spelers die mee willen doen....nouja beginnen we lekker met de halve finales....kan je ook weer zeggen dat je de halve finale bereikt hebt :9 _O_

Wou ff kijken op Dementieva site.....maar ik zie dat de site niet meer in je handtekening staat :'-( |:- :{

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Op verzoek weer terug ;)

Vind ook btw dat de Joene90 er weinig aan doet. Als organisator moet je het beter in de gaten houden zoals Rox doet met het GRAW toernooi. Als je er geen zin of tijd (zelfs in de vakantie blijkbaar niet), begin er dan niet aan. Maar jah, dat zal mijn logica wel zijn

14. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha thnx :cool: Je zou haast denken dat je Dementieva niet meer moet.....toch niet Dementieva ingeruild voor Hingis he? :p

Jah, Joene90 is nu toch even op vakantie....dus wie weet begint het toernooi echt te lopen als ie weer terug is.

En wie weet stromen morgen de uitslagen binnen ;)

Ik ben in ieder geval geduldig.....maar over een week moet het goed geregeld zijn en moet er in ieder geval de eerste 2 rondes van een poule gespeeld zijn.....anders heeft het geen zin meer.

ik ga eens op live.....tot morgen _0/

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, geloof je het zelf. Ik volg Hingis al sinds 1996. Ik heb drie jaar gehoopt op een comeback, en op het moment dat ik de hoop opgaf, kwam ze toch terug. Maar ben ook al sinds 2001 fan van Dementieva. Ik ben gewoon voor Hingis en Dementieva, voor de rest ben ik voor niemand. Ben er vanmiddag goed ziek van geweest toen Hingis de zege uit handen gaf tegen Williams :'-(

En dat Joene90 op vakantie was, wist ik niet. Heb ik dan zeker overheen gelezen, dus mijn excuses Jeroen ;)

16. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer vanavond of morgen nog mijn 1e wedstrijd te spelen tegen Marine robin. Maarre begrijp ik het goed dat het schema geen bal uitmaakt en je dus tegen iedereen uit je poule kan spelen? En als het tijdsschema ook niet uitmaakt, wil ik ook wel eerder mijn wedstrijden spelen aangezien ik het nu nog niet zo druk heb. Anyways, ik heb de mensen uit mijn poule ff toegevoegd, dus als iemand wil spelen moet ie maar een gil geven.

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maakt echt niet uit. Ik probeer ook zo snel mogelijk mn wedstrijden te spelen. Het gaat er gewoon om dat je je wedstrijden speelt, wanneer je dat doet maakt niet uit.

18. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net met 0-6 en 4-6 verloren van Pablo.

In de eerste set speelde ik echt slecht. Veel UE en enkele rally's waar ik echt achter de feiten liep. Pas in de 2e set ging ik iets beter spelen. Ik vind dat Pablo strategisch een goede wedstrijd heeft gespeeld. Veel variatie met de service, waardoor ik telkens moet gokken. Verder zegt het genoeg dat ik erg weinig gebruik heb kunnen maken van mijn topspin forehand. Daar win ik zoveel punten mee, maar vandaag dus niet. Het enige wat ik mezelf echt kan verwijten in deze wedstrijd is dat ik maar 1 van de 11 keer gebroken heb, terwijl hij 5 van de 6 bp heeft gepakt. Goed gespeeld en gefeliciteerd:)

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net met 6-0 en 6-4 gewonnen van Martinez.

1e set kan ik heel kort over zijn: ik zat lekker te slaan en Martinez maakte veel fouten.....ik domineerde gewoon.

2e set: ik verloor iets wat concentratie.....ik dacht dat het van zelf zou gaan. Maar Martinez begon zelf ook beter te serveren en te spelen....hij begon winners te slaan.

je bent echt wel een vechtertje.....je geeft niet zomaar op. Ik moest het nog zien bij best of 5.....dan had ik zeker niet makkelijk gewonnen denk ik.

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, had je wat hoger ingeschaald ;) Vooral na die 6-0, 6-0 tegen basovich. Ik speel het spel amper, maar won met 6-1, 6-3 van pablo. Pablo heeft vast getraind, slaat hij mij ook vast van de baan ;) Iig goed dat jullie tenminste nog wat aan het toernooi doen. Want van Meanzo, Blaauw, Marine robin en Tecnomic hoor je hier ook niks. Ik heb Tecnomic al aangeboden om tegen mij te spelen, omdat Meanzo niet reageert, maar daar krijg ik ook geen antwoord op.

Deel Deze Pagina