1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 XBW toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 29 mrt 2006.

1. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de 1e set was je echt lekker bezig zeg. Ik verloor gelijk mijn game op love. Kan gebeuren denk ik, want ik begin vaak slap. Maar je speelde echt ontzettend dominant, waardoor jij telkens aan het uitdelen was en ik alleen maar aan het reageren was. Tja, dan wordt het voor mij lastig om terug te komen, zeker als ik veel fouten maak.

De 2e set ging ik wat beter spelen vanaf de 2-0 voor jou. Ik merkte wel dat je iets minder geconcentreerd was. Op zich had ik misschien wel een tiebreak eruit kunnen slepen, maar het lukte helaas voor mij net niet. Ik vond dat je vooral goed afwisselde met je slagen. Meestal kom ik altijd erg eenzijdige spelers tegen, maar dit deed je erg goed.

2. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, lag er misschien ook een beetje aan dat Basovich een offday had;) Tja, Pablo speelde gewoon goed tegen mij. Hij speelt een spelletje, waartegen ik mijn wapens niet zo goed kan gebruiken. Hij liet mij m'n spel niet spelen en ik had niet genoeg tijd om te achterhalen hoe ik anders moest spelen, dus alle credits aan hem.

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  3. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo speel ik het liefst....gewoon afwisselen. Zo heb ik ook het meeste plezier...als ik elke keer weer hetzelfde doe dan vind ik het niks aan....gewoon lekker afwisselen...en als ik verlies boeit het me geen fuck.

Ik kom ook vaak spelers tegen die altijd hetzelfde doen (spelers die volgens een systeem werken.....elke keer naar buiten serveren en dan in andere hoek slaan)....ik vindt het dan laf van diegene om zo iets te doen...naar mijn mening geeft diegen zelf aan dat ie geen skills heeft...en dat ie eigenlijk gewoon slecht is en niet tegen zijn verlies kan.....en zulke spelers vind ik echt lelijk. Ik verlies liever wanneer ik afwisselend speel dan dat ik win door steeds hetzelfde te doen.

4. basovich

basovich Guest

heb net een wedstrijd gespeeld tegen marine robin.. 6-3 3-6 4-6 verloren.. GVD!

5. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0

he he er is weer een wedstrijd gespeeld :)

zo te zien was het een spannende/leuke wedstrijd.

Basovich, potje?

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  6. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien heeft iedereen vandaag zin om wedstrijden te spelen. Heeft die posts van jou en Perfect Mark toch blijkbaar geholpen :9

7. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanddaag weer voor het eerst sinds 2 weken ge topspint.. dus ik moest ff inkomen ;)

maar ik kwam tog terug ..( mooie wedstrijd basovich ;) )

3-6 ( verloren ) 6-3 en 6-4 (gewonnen)...

8. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zullen we...onze wedstrijd nu ook maar ff spelen?

9. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    stuur mij maar een friend invite ( ik heb hem van jou per ongeluk gedislined:9 )

ik kan vandaag niet meer ik heb om half 9 een feest :+ ..
    maar ik kan morgen en zondag wel ..._0/

10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk te varieren. Ik baal altijd als een stekker als ik met een ranked match weer zo'n idioot tegen kom die alleeeeeeen maar hetzelfde doet. Net weer tegen zo'n figuur. Het frustrerende is dat ik op den duur mn concentratie verlies (en de wedstrijd dus ook verlies), omdat ik het gewoon niet leuk vind. Ik vind het leuk als mn tegenstanders ook varieren. Service door het midden, dan weer naar buiten. Serveren met A, B of X. Proberen in de rally langs de lijn te scoren en dan weer cross. Nee hoor, sommige mensen willen geen plezier. Die willen alleen maar winnen. Hoe maakt ze niet uit. Erg jammer.....

Jah, dat ziet er allemaal goed uit ;)

Enne...Tecnomic, zin om van het weekend onze wedstrijd te spelen??

11. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook als ik tegen een gast speel die altijd hetzelfde doet. Ik begin me dan echt te irriteren en dan heb ik mijn kop er niet meer helemaal bij...en verlies ik vaak zulke wedstrijden. Ik laat het lopen en wil dat het potje echt zo snel mogelijk afgelopen is. En na de match krijgt diegene ook lekker negatieve feedback van me...want ik zie het als onsportief gedrag.

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Morgenavond Mark? Exaxte tijd weet ik nog niet, maar dat hoor je nog ;)

13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Tegen wie moet ik spelen?? Ik ben in ieder geval vandaag en morgen hele dag beschikbaar, stuur maar een pm dan graag.

14. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet tegen:

Basovich
    Martinez
    Marine Robin
    Pabloescobar

tsja ik heb je paar dagen geleden toegevoegd als "vriend" maar is nog in behandeling :{

ik wil morgen wel tegen jou willen spelen....zeg maar hoelaat. Alleen ik kan na 12:30 niet spelen...ga voetballen en dan eten en dan AJAX - Psv kijken.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, als het maar na Ajax is
    Daarvoor mag natuurlijk ook ;)

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Uhm 20.30 uur ? Ik moet de finale natuurlijk ook zien he :cool:

17. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik kom na de wedstrijd ook wel online denk ik. Ik was nite online omdat ik op vakantie was, ben gisteren terug gekomen.

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik stuur je wel een invite

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    net tegen Blaauw gespeeld: met 6-1 en 6-4 gewonnne. En hij speelde ook nog eens met federer.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, Blaauw is illegaal bezig geweest :eek:

Deel Deze Pagina