geen probleem mee Het is tenminste nog een beetje een wedstrijd geworden. had ook nog gisteren tegen Marine gespeeld: met 6-0 en 6-1 (of 6-2 gewonnen)..maar achter af zei die dat ie iets te veel had gezopen....dus ik zei meteen erna dat we wel een nieuwe wedstrijd gaan spelen...aangezien ik zo niet wil winnen. Maar als ik niks van hem hoor blijft die 6-0 en 6-1 staan
Mark opgelet! de wedstrijd vind nu plaats om 09.15 uur oke? Wil namelijk engels voetbal kijken Stuur je zometeen een friend request
Haha ik wist niet eens dat dat niet mocht. Maar ik heb pas 7 potjes gespeeld op Live en mijn gemaakte mannetje kwam er niet echt aan te pas, dus ik dacht probeer het eens met Federer.
Ik kom nog ff een score doorgeven. Ik heb met 6-1, 6-2 van Tecnomic gewonnen. We hadden echt veel lange rally's. Als je naar de uitslag kijkt denk je "inmaakpartij", maar dat was zeker niet zo. Tecnomic is denk de beste tegenstander die ik tot nu toe ben tegengekomen. Met een beetje extra training kan hij zeker van me winnen. En Jeroen aka Joene90, doe je nog iets aan het toernooi?? Uitslagen bijhouden ofzow in de openingspost...
netjes......je wint ook de partijtjes zoals ik dat doe Ik vraag me af of ie nog wat wil doen aan het toernooi....hij is al weer een paar dagen terug. Maar heeft zich dus nog niet gemeld in XBW toernooi-topic. Dus ik ben bang dat ie geen zin meer heeft.
Dan maakt hij maar zin. Het zou een beetje bizar zijn als de organisator niets meer van zich laat horen. Het gaat mij er grotendeels om dat de openingspost goed is. Voor de uitslagen en de tussenstand in de poule. De openingspost moet orde in de chaos scheppen
Anyway, ik moet nog tegen Meanzo en Joene90 Laat hier maar horen wanneer jullie kunnen. Woensdag tot en met vrijdag gaat denk niet lukken. Maar op andere dagen moet het wel kunnen
laatse keer online : vandaag nog van joene hij wilt volgens mij echt niet meer.. misschien kan pabloescar of perfect mark het overnemen?
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Volkoren of het mogelijk is om de rechten over te nemen van deze post. Ik hoop snel antwoord te krijgen en dat jullie dat oke vinden natuurlijk. Had hem vanmorgen al gestuurd.
Yep, goed idee. Joene wil blijkbaar niet meer, dus is het logisch dat iemand anders de openingspost gaat runnen. Ik wil dat best doen, maar iemand anders mag ook. We wachten dan ff het antwoord af van Volkoren. Anders open ik gewoon een nieuwe thread waar de openingspost wel gewoon up-to-date is.
Antwoord van Volkoren is dat dat helaas niet gaat. Hij raadt aan om dan een nieuwe thread aan te maken en daarin de wedstrijden uit de beginpost op te nemen.
ik niet meer willen!? Ik had toch gezegd dat ik op vakantie was Anyway, ben nu goed en wel terug, en klaar om te spelen.
Okay, dat is dan goed nieuws. We gingen er een beetje vanuit, omdat je al dagen terug bent van vakantie en niets meer van je liet horen. Dat is toch het eerste dat je doet als je terug bent van vakantie?? Je eigen toernooi checken In ieder geval: Great to have you back En aub wel ff de beginpost updaten!! Bij voorbaat dank
Scores staan in de beginpost in de link, tabel maken lukte niet copy-paste uit word dus maar ff zo gedaan
ziet er op zich goed uit...maja misschien handig om een klassement te maken want als je spelers hebt die even veel gewonnen als verloren wedstrijden hebben staan...kan je door een klassement/stand bepalen wie door moet gaan. Bij gelijke stand gaat diegene door die de meeste games/sets heeft gewonnen ?! tis maar een idee....als je daar geen tijd voor hebt....geen probleem....geef alleen aan dat zo'n klassement/stand wel eens handig/nuttig kan zijn.
Er komt uiteraard een verbetering, dat je gewoon in de openingspost kan lezen (waarschijnlijk klassement dus). Doe ik morgen ff ok? *ben nu mn wiskunde so aan het leren*