Nouh, ik speel het spel nooit. De laatste keer was tegen Tecnomic. Ik speel Top Spin 2 eigenlijk alleen met het toernooi. Dus echt goed zal ik niet zijn . En ben al genoeg met 3-0, 3-0 van de baan getikt. Maar we zullen morgen zien
Zeg die Mars15 die meldt zich hier ook niet meer.....ik stel voor dat Joene90, Tecnomic en MeAnZo hun partij gewonnne hebben met 6-1 en 6-0 (zelfde uitslag als die van Perfect Mark tegen Mars15). Zo vind ik het eerlijkst dan voor jullie. En in mijn poule zijn Martinez, Marine robin, Basovich en Blaauw nergens te bekennen. Maar Marine robin is op vakantie maja weet niet of ie nog wel mee wil doen.
Waarschijnlijk willen Blaauw en Martinez tegen je spelen /Edit: Shiiiiit hard verslagen door Perfect Mark: 6-1 6-2 Ik sloeg echt heel veel ballen uit, maar daarbij speelde Mark ook echt een prima pot. Gefeliciteerd , ik ga de beginpost updaten, en morgen de laatste wedstrijd tegen Mars15 spelen *)
Basovich je staat a in mijn friendslist hoor had je al toegevoegd en de rest uit mijn poule ook trouwens. Alleen helaas zijn ze niet zo vaak online.
Ik zou zeggen maak afspraken, want mekaar tegenkomen werkt niet echt.. Ja als je mazzel hebt kan je je wedstrijd eerder spelen dan gepland, maar afspraken maken werkt beter.
Yo bedankt, ik moest in het begin ff wennen, maar daarna speelde ik wel lekker. Maar zat eigenlijk Two weeks Notice te kijken, dus daarom hoopte ik al op een snelle overwinning
Hey, ik wil nog steeds graag meedoen aan het toernooi, maar had het de laatste paar dagen ff druk. Tot nu toe heb ik alleen nog tegen Pablo gespeeld, maar als ik de anderen tegenkom zal ik wel ff vragen of we kunnen spelen. Anders moeten de mensen uit mijn poule, mij maar ff PMen zodat we kunnen afspreken.
Ik zou eigenlijk vandaag tegen Blaauw spelen, maar op de 1 of andere manier konden we elkaars games niet joinen. Er stond telkens dat de room vol was, echt harstikke vaag:{ We proberen het iig nog wel een andere keer.
Weer geen Mars vanavond.. Ik ben vergevingsgezind, omdat de finale CL was, ik probeer het nog 1 keer na het weekend